Onderwerp: roze kletskoppen!
Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2010, 07:06
dolfijn1982's avatar
dolfijn1982 dolfijn1982 is offline
Expert member

Standaard Re: roze kletskoppen!

Goeie morgen meiden!

Gelukkig weer een goede nacht gehad en beetje bijgekomen van alles wat er gister is gebeurd..
Hebben gister aan beste vrienden (die bevallen zijn) een knuffeltje gegeven met kaartje: Deze knuffel is de komende 8 maanden te leen, daarna kunnen Emma en ik het delen
hahah hij kwam eerst niet binnen (waren vol van eigen geboorte natuurlijk ) maar toen kwamen de tranen en de knuffels Mooi moment!
Zo douchen en aankleden en de tompouchen halen: toch wel beetje zenuwachtig voor reactie kids.. Ga het jullie vanmiddag laten weten!

@Char; ben benieuwd hoe je kapsel gaat worden en of manlief nog bij je blijven?? Fijn dat het gezellig was met je moeder!
@Stampertje; ben heeeeel benieuwd naar je test: ik duim!!
@Mom; vervelend dat je zoveel last van je buik hebt, hoop echt dat het niet met ongi te maken heeft maar met iets moois Ik duim!!
@Sasje; hoe voel je je vandaag?? Darmen weer wat rustiger? Ik hoop ook bij jou dat het met iets positiefs te maken heeft: Ik duim!!
(SMEP methode lijkt ook mij een behoorlijke verplichting.. Begrijp echt heel goed dat je graag zwanger wil worden hoor meis! Maar hou in je achterhoofd dat de cijfers aangeven dat het gemiddeld een jaar duurd voordat een stel zwanger is.. weet dat het voor mij makkelijk praten is.. maar gun je het zo om gewoon te blijven genieten zonder regels en verplichtingen.. Succes met je keuze meis! want het is en blijft jullie keuze!!)
@Twinklestar; Wat voor tuniekje heb je gekocht? en meteen rekening gehouden met evt groei? Deed ik wel sinds het stoppen met de pil

@Allemaal; bedankt voor de lieve reacties op mijn wisselende-emoties-dag! Jullie zijn schatten! xx

26-03-2011 2565 gram en 47 cm
22-05-2012 8390 gram en 75 cm nogsteeds op mama's melk

21-05-2012 positieve test: ZWANGER van een nieuw wondertje! Hoe bijzonder, wat een geluk! 1 juni echo om termijn te bepalen: erg benieuwd!