Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2010, 13:08
patrieske16's avatar
patrieske16 patrieske16 is offline
Elite member

Standaard Re: Brabantse (bijna-) mama's club!

Hai

Nou vandaag de laatste pil ingenomen van mijn ab kuur en hopelijk dat de buikpijn nu weggaat,want gisterenavond had ik weer zo'n pijn en zweetaanvallen en super warm maar had geen koorts ofzo,misschien het laatste eruit gezweet hahahah.

Verder net alles al ingeslagen voor de vakantie dan heb ik alles al en we gaan vrijdag pas dus kan ik langzaam alles nalopen of ik niets vergeet,dat is altijd zo'n gedoe,en dan ben je daar en ben je nog spullen vergeten hahaha.

----------------------------------------------------------------

Ellen27......Nou lees hierboven
Maar nu ben ik echt klaar met de kuur dus hoop ik dat het nu wat weg zal gaan,maandag moet ik weer urine brengen en dan hoor ik het tegen de middag of het weg is...........Ik laat ze wel een briefje schrijven voor een arts daar ,mocht ik toevallig weer zo'n buikpijn krijgen dan weten ze meteen wat er speelt.

--------------------------------------------------------------

wwjc19........Ja ik heb eigenlijk nooit blaalsontsteking alleen maar als ik zwanger ben,maar dat ben ik niet,dus ook erg vervelend dat ik er gewoon niet vanaf kom.
Bedankt voor het complimentje over de namen
Ik kom uit denbosch,mag ik vragen waar jij woont?

-------------------------------------------------------------

naomi123.........Nou dat is er alvast 1 zeg,dat is beter als niets toch meid
Inderdaad dat lijkt er erg veel op dat zou ik dan ook niet doen.
hahaha ik ken het dat is raar he als een hond zo heet dat je dan je kind er naar vernoemd.........zo heet onze hond Kai en laatst riep ik hem en een vrouw die lachtte zo heet mijn zoontje ook zei ze hahaha.
Mijn vriendin heeft ook een hele leuke naam Kyano ook erg apart vind ik.
Zo vond ik zelf Delano altijd erg mooi toen was ik zwanger van zoe* en later hoorde ik de naam overal dus wilde ik hem niet meer en de oë kwam er niet in voor........
En ben je nog lekker wezen shoppen?
Is de box zeker van jou?