Hoi hoi.. hoe is het hier?? Van het weekend aan het genieten??
@ Tamara: Ah bah.. weer ongi

Hoop dat jullie in augustus snel geholpen kunnen worden in het ziekenhuis!!
@ Linda: Ohhhhh wat een mooie foto's! Leuk man! Echt mooie mannen

Las nog je verhaal over het ziekenhuis op hyves

Echt balen zeg! Hebben jullie al besloten wat jullie nu gaan doen?
@ Timon: Heee, wat fijn dat ze toch een plekje voor jullie hebben!! Ga weer keihard duimen voor jullie!
@ Djuke: Hoe is het met je paardje? Staat ie al weer in z'n eigen vertrouwde wei, of nog in Utrecht? Hoop dat hij weer beter is!
@ Charpi: He, wat jammer dat ze het hartje weer niet konden horen.. maar de volgende keer moet het vast lukken! Nog heel eventjes gedult! Enuhhh.. of ik er al klaar voor ben? Whihihi.. ik ben nog maar net aan het idee gewend dat ik zwanger ben, heb gelukkig nog zo'n 17 weken om er 'klaar' voor te worden
@ Hier: Vandaag Daniel's verjaardag gevierd. We hebben met Daniels neef, zijn vriendin en Daniels zusje lekker met een bootje over de grachten gevaren, was superleuk! Nu is hij met 12 vrienden op een grote boot aan het varen en zuipen

Hij had er helemaal zin in haha, dus hij vermaakt zich vast goed! Van zijn neef en de vriendin van z'n neef hebben we een superleuk babypakket gekregen! Had ze helemaal zelf samengesteld met kleertjes, slabbetjes, sokjes, zeep, een knuffeltje, een fles, een grote knuffel, docoratiespulletjes en een DA-bon. Was echt supermooi gemaakt!
Goed, ik ga nu m'n kledingkast opruimen.. alle kleren die niet meer passen gaan naar de berging om ruimte te maken voor zwangerschapskleren