Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2010, 20:49
hypo's avatar
hypo hypo is offline
Vip Member

Standaard re: Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Hey dames!
@Mia; ja, dat dromen dat herken ik. Ik heb gisteren ook ZO raar gedroomd!
Ik droomde dat ik in het zh was en de behandelkamer al inliep terwijl er nog iemand anders werd geholpen. Ik ging rustig naast het gordijn op een stoel zitten. Toen bedacht ik me dat t toch wat raar was en ging weer naar de wachtkamer terug. Toen de vpk me op kwam halen zei ze dat ik me maar moest voorbereiden omdat de arts erg boos was. Ik kwam die kamer binnen en daar zat een heel commitee mensen aan wie ik "verantwoording" af moest leggen. Echt heel vaag allemaal!!! Toen werd ik wakker..... wat een raar verhaal he??? Kan me alleen ook herinneren dat ik in die droom steeds moest huilen; tenminste...er kwamen tranen uit mijn ogen, maar ik huilde niet echt. Wat je allemaal niet kan dromen he!

Vandaag nog wel even in het echt de traantjes laten lopen. Mijn moeder belde om te vragen wat ik nou met mijn verjaardag doe (wanneer ik t vier enzo). Daar had ik t al een paar keer met hypoman over gehad, maar we waren er nog niet echt over uit. Meestal vieren we t samen (hij was laatst jarig en ik over een paar weken) in de tuin met vrienden en familie, maar ik heb er dit jaar echt ZO GEEN ZIN in! Bovendien valt t zo ongeveer samen met de testdatum van straks. En verder.......
ik wil gewoon niet jarig zijn.
Ik wil geen 32 worden en nog steeds geen mama zijn.
Ik wil niet steeds maar een oudere moeder worden.
Ik wil niet mn verjaardag vieren met vrienden die allemaal óf kinderen hebben, óf zwanger zijn.
Ik wil gewoon niet jarig zijn.

Dus nu ff bedenken wat ik dan wel wil & das nog niet zo makkelijk met al die hormonen in mijn lijf.
Ik begin trouwens een behoorlijk beurse buik te krijgen van het prikken. Die Menopur is best een aardig spuitje wat erin moet. Op zich doet t prikken niet zeer, maar t is best veel vloeistof. Van binnen begint t al een beetje gespannen aan te voelen. Ik ben benieuwd wat daar allemaal gebeurt. Kennen jullie dat rare gevoel van niet kunnen zien wat die hormonen van binnen allemaal doen. T voelt zo dat je er zelf geen controle over hebt...vind ik best eng!

Zo, genoeg hersenspinsels van Hormonenhypo!

XXX Hypo