Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2010, 11:04
Timon's avatar
Timon Timon is offline
Expert member

Standaard re: Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Hypo, ben jij lekker bezig geweest met dromen.

Wat vreselijk als je zo tegen je verjaardag op ziet. Vooral door de reden... het is zo oneerlijk! Maar lieverds, geef dan ook toe aan je gevoel en doe wat je wordt ingegeven. Mia had het vorig jaar mooi opgelost. Helaas komt dit jaar weer in zicht en ja, wat doe je dan?
Ik zit niet onder de medicijnen, maar we hebben onze verjaardag gevierd. Yep, alweer 35 geworden en ik vind het niet erg. Vrienden met en zonder kinderen, waarvan de jongste net geen jaar is. Zo'n heerlijk kind en gelukkig heb ik er geen moeite mee ivm onze eigen kinderwens. Ik geniet er juist van. Mijn vrienden kunnen immers niets doen aan hun zwangerschap/kinderen en aan ons traject.

We gaan er vanuit dat we dit jaar echt wel zwanger zullen zijn. Ik heb een goed gevoel over deze cryo tp. Mijn duimen draaien dat mijn goede gevoel mag kloppen en dat we over zo'n 9 maanden een klein mensje in onze armen zullen houden. Over zo'n 1,5 week zal het zover zijn en begint het wachten weer. Dan blijven plakken, kleintje!

ICSI 3 (DD)
5 mei: intake, 10 mei: ongi, 12 mei: echo ivm cyste, 18 mei: fm, 21 mei: fm/ Pregnyl, 23 mei: punctie, 24 mei: utro, 28 mei: tp
We hebben 2 ingevroren emmy's en 5 emmy's in de embryoscope!