Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2010, 12:42
patrieske16's avatar
patrieske16 patrieske16 is offline
Expert member

Standaard Re: Brabantse (bijna-) mama's club!

Hai

Zo net naar het kerkhof geweest en alles is bij zoe* weer schoon,maar er zat een groot mieren nest en muizen gaten,ja het hoort erbij maar vind het zo moeilijk om dat zo te zien,ja zei mijn moeder dan zetten we een lokdoosje neer,ik moest lachen dat kan niet op een kerkhof ma dan heb je aan 1 doorsje niet genoeg

Daalijk naar mijn schoonmoeder ,iedereen is op vakantie en wij niet dus gaan we even langs en ach het hoort erbij

Dan vanavond bij mijn ouders eten en dan blijft noel daar slapen,dat wilde die,maar goed voor het avond is kan dit alweer 10 keer veranderd zijn hahaha.

---------------------------------------------------------------

Arena..........Dat is wel rot als je zo'n honger blijft houden,goed dat je niets meer hebt genomen meid,maar ach als je je zo 1 keer laat gaan is het niet zo heel erg toch,of heb je dit steeds?

--------------------------------------------------------------

naomi 123..........Nou meid,ik ben niet zo heel niwschierig dus ik wacht netjes dat je bent bevallen,en anders als je hem graag wilt vertellen dan mag dat natuurlijk hoor.......

Tof dat je die box hebt,in ieder geval zeker dan,wel leuk dat je hem maandag al hebt

Ow wat lief van je schoonouders dat je de kinderwagen hebt gekregen,echt super lief van ze,en inderdaad wat je zegt de grootste en duurste dingen heb je al,je had toch ook al een kamertje?

Veel plezier bij je ouders ,ow die zullen hun ogen wel uit kijken naar je buikje dan............foto's voor ons hahahhaa