Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2010, 13:38
hypo's avatar
hypo hypo is offline
Vip Member

Standaard re: Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Nou, lekker rondje gefietst hier op de Veluwe en nu weer lekker thuis. Het ging goed, ik heb geen last van mijn buik gehad, maar t is voorlopig idd wel mijn laatste echte inspanning. Volgende week heeft mijn lijf de energie wel nodig voor andere dingen.

Wat betreft mensen met andere kinderen; fijn Timon dat je er zo nuchter over kan zijn. Dat geeft misschien meer rust.
Tuurlijk geniet ik ook van andermans kinderen; vanzelfsprekend! Maar daarnaast vind ik t heel erg jammer dat er daar allemaal wel kinderen komen en bij ons niet. Dat doet gewoon verdriet. Vooral omdat straks alle neefjes en nichtjes jaren ouder zijn en onze kinderen daar dan niet meer mee kunnen spelen ivm het leeftijdsverschil. Dat zijn allemaal dingen die meespelen. Mijn oudste neefje is al 12 en t jongste nichtje 2 maanden....dus er zit ook wel veel verschil tussen hoor! Bovendien is het soms heel vermoeiend dat je bv tegenwoordig bijna altijd bij anderen langs moet gaan ipv dat ze bij ons komen (op de koffie bv!). Want dat is makkelijker ivm de kinderen.....
Nou ja, dat soort dingen hoor. Ik kan dan dus niet alleen maar denken dat t los van elkaar staat.
Verjaardagprobleem heb ik dit jaar voor het eerst. We hebben juist meestal zoiets van dat t juist gezellig is om iedereen om ons heen te hebben. Maar dit jaar, na alles wat er gebeurd is (2e ICSI, 1x cryo, 1x miskraam) voelt t een beetje anders.

Ik ga maar ff douchen en de laatste hand leggen aan mijn huisje schoonmaken. Morgen komt de makelaar foto's nemen van ons huis voor de verkoop. Spannend!

Xxx Hypo