Oorspronkelijk geplaatst door Lullaby
Wat ons er door heen heeft gebracht is er over praten. Communicatie is de sleutel tot succes 
|
Hier ben ik het helemaal mee eens, als je samen de beslissing hebt genomen dat jullie aan kindjes willen beginnen is dat echt wel een teken dat hij dat ook wel echt wil.
Probleem bij vrouwen is denk ik dat meteen dat koppie niet meer stil staat en alles draait er dan een beetje om het zwanger raken.
Probeer niet te vergeten dat jullie behalve samen een kindje willen, ook nog een relatie hebben waar tijd en energie in gestoken moet worden, denk dat vooral aan de leuke dingen.
Probeer de seks niet te zien als een moetje maar vooral als een leuk spel en fijn samen zijn zoals dat al die tijd voorheen ook is geweest.
Natuurlijk is het frustrerend als het juist in "die" periode niet zo heel veel gebeurt en dat het dus misschien wel een maand langer duurt voor dat je echt in verwachting raakt, maar zo blijft het wel spontaan en leuk.
Ik ben ondertussen 11 weken in verwachting, mijn vriend vind vrijen nooit zo'n probleem maar ook hij vond het wel spannend dat bij "iedere" keer het wel eens raak kon zijn. Wij plande niet, het scheelt misschien dat ik in mijn vruchtbare periode überhaupt wat meer zin heb, dan maar een uurtje eerder naar boven als er de volgende dag moet worden gewerkt.
Praten over vrijen, en fantasieen roept ook vaak wel lust op, hoef je niet eens een hele poppenkast op te voeren.
Succes!!