Ik vind het ook leuk lekker te kletsen over van alles en nog wat!
Hier kun je tenminste ook alles kwijt over je zwangerschap(swensen).
Alle dingen die je wel en niet voelt... Gelukkig zijn er dan ook altijd weer een hele hoop anderen die dat ook hebben. Ik vind vooral het gevoel van herkenning altijd erg fijn. Weten dat je niet de enige bent en dat het (bijna) altijd erger kan...
Ik heb ook internet op mijn mobiel, erg handig! Alleen voor forummen heb je wel veel geduld nodig
Fijn dat het klussen in je huis nu bijna klaar is! Wij moeten binnenkort ook nog wat op (laten) knappen. We hebben lekkage gehad in ons nieuwbouw huis. Het dak is nu waterdicht dus we kunnen binnen aan de slag. Als dat toch gedaan wordt doen we gelijk ook andere dingen die we wilden aanpassen zoals andere radiatoren.
Trouwens ik ga ook pas weer testen als ik nog niets heb gezien voor vrijdag. Of ik moet eerder weer echt veel meer klachten krijgen. Nu alleen nog buikpijn, voor mijn mk ook erg veel lage rugpijn en pijnlijke tepels. Bij mijn 1e zw had ik heel ander soort pijn in mijn borsten, dat weet ik nog heel goed. Dus het kan wel elke keer anders zijn!
Ik ga mezelf tracteren op een glas cola light. Ik mag ook geen zoetstoffen van de dietiste, maar van 1x kom ik vast niet aan
slaap lekker en werk ze voor morgen!