Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2010, 09:27
patrieske16's avatar
patrieske16 patrieske16 is offline
Expert member

Standaard Re: Brabantse (bijna-) mama's club!

Hai

Nou onze jaimy leert het in de vakantie,ik werd zelf wakker om 8.02 en moest mijn urine naar de ha brengen en iedereen lag nog op 1 oor,dus ik zeg tegen Mart heb jij jaimy nog gehoord,hij zegt nee,dus ik weer bang en zachtjes gaan kijken en werd ie wakker door mij

Maar goed na 14.00 kan ik bellen voor de uitslag van mijn ruine,hopelijk is het weg en is mijn buikpijn een nasleepje,en misschien als ze zeggen dat het weg is dat ik ook geen buikpijn meer hemdat ik nu misschien op ieder krampje let ofzo

Verder een helft al weggestreken en dan heb ik mijn was bijna klaar en dan begin ik vast alles in te pakken anders is het daalijk weer vuil wat ik mee wil hebben

-----------------------------------------------------------

Caruli........Heb net gestemd meid.
kan je maar 1 keer stemmen of dagelijks?

--------------------------------------------------------

wwjc19.........Dat is niet zo ver weg bij ons ,klein half uurtje.

Ow nee dat zou ik niet kunnen,als ik dat vrijdag zou moeten doen dan jank ik voordat we weggaan hahaha,ik ben echt zo iemand die het minimaal 1 dag of 2 dagen van te voren af moet hebben,en ook mijn huis helemaal schoon wil hebben,dus heb het nog druk hahaha.

Bedankt voor de knuffel meid.

Toch bedacht,we waren klaar met eten en we wilden gaan,en hij zat daar zo zielig en zei,mama wil mee naar huis,ik mis jullie,ik zeg dan ga je lekker mee manneke,je mag altijd mee naar huis toe,en je wilde hier zelf blijven,ja maar jaimy moet ook blijven en dat ging niet dus wilde hij ook mee hahaha.