Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2010, 12:46
Timon's avatar
Timon Timon is offline
Expert member

Standaard re: Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Hypo, lekker dat je minder last van bijwerkingen heb en dat er duidelijk beweging in de eierstokken zit.
Ik hoop voor je dat jullie huis snel verkocht zal zijn. Dan heb je niet voor niets zo je best op het schoonmaken en tuin aan kant maken gedaan.

Ik snap jullie gevoel zeker wel, maar kan het zelf (nog) niet zo ervaren. Misschien een geluk, misschien een gemis. Gelukkig zijn we allemaal anders en daar reageren we dan ook naar. En het maakt ons uniek!

Naar vrienden toe gaan ivm de kinderen komt hier weinig voor. Ze komen net zo goed hierheen dan wij naar hen. De grote speeltuin met kinderboerderij is erg in trek. Natuurlijk hou je op momenten rekening met hen, maar dat is ook niet meer dan normaal.

Ik zat onlangs met mijn broer aan de telefoon. Zij gaan voor hun 2e in natuurlijk proces en weten van onze ICSI. Zo lief dat hij zei dat hij met liefde ons een kindje gunde als zij daardoor geen 2e zouden krijgen. Moest even een traantje wegpinken.

ICSI 3 (DD)
5 mei: intake, 10 mei: ongi, 12 mei: echo ivm cyste, 18 mei: fm, 21 mei: fm/ Pregnyl, 23 mei: punctie, 24 mei: utro, 28 mei: tp
We hebben 2 ingevroren emmy's en 5 emmy's in de embryoscope!