Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2010, 19:41
hypo's avatar
hypo hypo is offline
Vip Member

Standaard re: Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

@Timon: ik moet om 9.00uur. Dat is de eerste afspraak op de ochtend; lekker vroeg dus ook! Gelukkig is mijn favo-arts er dan! En daarna...zie ik t wel. Manlief moet gewoon werken. Ik moet zelf deze week nog wel veel doen voor mijn werk (als ik ervan uit ga dat ik volgende week niet kan vanwege punctiezaken). Ik moet namelijk volgende week vrijdag (de 13e) een hele studieochtend verzorgen. Dat wordt dus spannend of t allemaal goed gaat met punctie en tp!........Ik zorg iig dat ik op tijd begin met voorbereiden, want of ik daar volgende week energie voor heb....

@Mia: heb in jouw eigen topic gereageerd! fijn dat t gesprek zo goed ging! T schoonmaken is gelukt (wel beetje franse slag, maar de foto's zijn mooi geworden). Spannend om t huis te verkopen, hopelijk gaat t snel lukken! (dat zou wel veel rust geven)

Hier gaat t best goed. Voel minder dan de vorige keren, maar dat is ook de bedoeling....
Vanmiddag was mams op bezoek (want die had ik in tranen aan de telefoon gehad ivm die gevoelens over mijn verjaardag). Volgens mij was ze wel geschrokken dat ik zo verdrietig was. Maar ja, ze weet natuurlijk ook niet van mijn hormonen, want niemand (nou ja, op 1 vriendin na dan) weet dat we al met een volgende poging bezig zijn. Dat was best lastig tijdens t gesprek met mijn moeder, want dan ben je toch aan het "liegen". Maar goed....kan er weinig aan doen natuurlijk. Ik hoop gewoon dat we straks onverwachts heel goed nieuws hebben; dat zou wel heel erg een verrassing zijn!
Verder heb ik soort megapuistenexplosie op mijn hoofd! Haha! Nou ja, das misschien een beetje overdreven.....ik had een stuk of 4/5 flinke puisten ineens erbij. Zou dat van de Menopur kunnen komen? Kan me niet herinneren dat ik dat bij de Puregon ook had!
Nou ja....knapper word ik er niet op. (helaas voor Hypoman) Maar goed...hopelijk ben ik straks als ik zwanger ben op mijn mooist!!!!! (positief denken he!)

Xxx Hypo