Onderwerp: Wie ook PCO?
Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2010, 17:40
sjaandiaan sjaandiaan is offline
Member

Standaard Re: Wie ook PCO?

hoi hier ben ik weer, ben effe een tijd weggeweest omdat ik ziek was. maar nu weer beter!
ik heb vrijdag me eerste FM echo. echt super spannend. alleen ik had vorige maand een progesteronwaarde van 1,7 terwijl die minstens 20 moet zijn. dus dat is geen eisprong. dus deze maand zal het er ook niet inzitten, maar dan kunnen ze t met eigen ogen (echo) zien. ik ga als ik geen ei heb deze maand een afspraak maken met een goede gyn. want die ik nu had ben ik niet tevreden over. die wil me weer aan de clomid hebben teriwjl ik er de vorige keer resistent voor was. ik wil dus liever iets anders proberen, een spuitje ofzo.
ik heb nu een dochter van 2 jaar. waar ik suepr blij mee ben. het duurde toen 15 maanden voor in zwanger was, na heel wat geklooi met clomid en daarna een leo-behandeling die goed aansloeg en mijn cyclus op gang hielp. ze dneken nu dat mijn cyclus hierdoor nog steeds goed is, maar dat is dus niet zo en ze denken dat clomid nu beter aanslaat, waar ik geen vertrouwen in heb waarom toch die clomid?? ik krijg er opvliegers van en sjaggiebuien en geen eisprong. hoe kan ik de gyn nou overtuigen dat ik wat anders wil??

iedereen hier veel succes, ik ga het topic blijven volgen.

x sjaan

ps: voor iedereen die de eerste keer door de mm gaat: neem zelf initiatief en laat het allemaal niet van de gyn afhangen. je moet mondig zijn en je niet laten wegsturen met een doos clomid. vraag om echo's en maak goede afspraken. ikw eet het is moeilijk, maar anders duurt het allemaal nog langer.