Onderwerp: Wie ook PCO?
Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2010, 18:56
Ushi1982 Ushi1982 is offline
Junior Member

Standaard Re: Wie ook PCO?

Hallo allemaal,

Ik volg al een tijdje het forum hier, maar heb nooit nog echt gereageerd. Ik zal me eerst even voorstellen. Ben 28 jaar en woonachtig in het oosten van het land. Ik woon samen in een superleuk dorp waar ik ben opgegroeid. Afgelopen februari de pil de deur uit gedaan, maar tot op heden nog geen menstruatie gehad. Vandaag bij de gyn geweest en ja hoor, duidelijke cystes te zien op de echo. Ik heb flink overgewicht. 20 kilo moet er zeker af. De gyn wil mij wel behandelen, dus daar ben ik erg blij mee. Moet wel gaan afvallen. Vrijdag krijg ik definitief de uitslag van uitstrijkje, kweek en bloedonderzoek. Daarna gaan we al starten met primolut en clomid. Vanaf vrijdag heb ik drie weken vakantie en na de vakantie maar poging nummer zoveel om te gaan afvallen. Ik zat te denken aan het cambridge dieet. Is wel met shakes ed, maar bij gewoon eten gaat er gewoon niets af! Vorig jaar al 10 kilo afgevallen met een eiwitdieet, dus ik weet dat ik het kan. Nu maar hopen dat het lukt.
Al een tijdje volg ik zo nu en dan wat berichten en het valt mij op dat er toch best veel meiden zijn met Pcos, of lijkt dit zo? Ik zou heel graag met meiden in contact willen komen, die net als ik pcos hebben en graag zwanger willen worden of het inmiddels al zijn en hoe alles is verlopen. Heel fijn dat ik mijn verhaaltje hier toch kwijt kan, want niemand weet dat wij bezig zijn met het krijgen van een kindje. En soms heb je momenten, zoals nu, dat je je verhaal even kwijt wil!

Gr
Ushi1982