Oorspronkelijk geplaatst door Damiana
Hi meiden,
Jullie worden vast wel gek van mij en mijn onderwerpen maar ja dat zijn toch dingen die me bezig houden en ik lekker met jullie kan delen en goed advies kan krijgen  ...
Ik heb al een tijdje moeite met liggen... ik weet namelijk niet meer hoe ik moet liggen omdat ik dan zo ongelukkig lig met mijn buik...
Ik slaap tegenwoordig met een kussen onder mijn buik en ik merk dat als ik aan mijn linkerzijde lig dat dit geen effect heeft (geen rare pijntjes ofzo) maar aan de rechterzijde dan doet het soms even pijn als ik opsta en of rechtop ga zitten op bed... ook met een kussen lig ik niet fijn.. toch is dit de manier die ik het liefst lig...  aan de rechterzijde....
Ik probeer ook zoveel mogelijk op mijn linkerzijde te blijven liggen maar op een gegeven moment is dat ook klote... hoe ervaren jullie dit?  op mijn rug slapen is ook niet echt fijn... nooit fijn gevonden trouwens...
 weet niet meer hoe ik fijn kan liggen in bed...
|
Nou meid, ik kan je de hand schudden hoor! Ik weet het ook allemaal niet meer! Ben normaal gesproken een buikslaper en dat gaat natuurlijk niet meer nu. Ik heb een voedingskussen gehaald en ook daar word ik gek van! dat ding ligt zo massaal voor je neus vind ik. Ik word om de 2 uur wakker, dan moet ik op mijn andere zij gaan liggen omdat het anders pijn gaat doen aan mijn heup.
Ik denk maar; tis voor een goed doel! En ik hoop dat ik op een gegeven moment nog wel wat lekkerder slaap voor de bevalling. Als de kleine geboren is slaap je ook niet heel fijn natuurlijk. Maar we zien het wel, er is niet veel wat ik hier aan kan veranderen helaas. Probeer s'middags ff te liggen als het kan...
Liefs Guusje
21 mei '12: 3e echo; 1 ei van 19mm, 1 van 15mm