Los bericht bekijken
Oud 1 september 2010, 13:17
miranda22's avatar
miranda22 miranda22 is offline
Senior Member

Standaard zo in 2 strijd!! wat zouden jullie doen??

Hallo dames,

Zit een beetje in strijd hier,

Vanaf me jeugd heb ik last van mijn rug, denk om de week zat ik wel bij de huisarts vanwege pijn. Op mijn 18 ben ik eindelijk door gestuurd naar het ziekenhuis. Daar kwamen na een mri er achter dat ik 2 lekke tussen wervels heb dat al mijn wervels heel erg nauw zijn dus alles past er maar net in zal ik maar zeggen en me staart botje is niet vol groeit en ligt los in me rug. In de afgelopen jaren zijn hier 2 lichte hernia,s bij gekomen. Heb in de afgelopen jaren meerdere malen een facet ingreep gehad (dat er vocht in de lekke tussen wervels wordt gespoten om ze weer flexibel te maken) alleen zonder effect. Nou ben ik een paar maanden terug weer bij de orthopeed geweest en hebben we in overleg besloten dat ik voor een tractie kuur ga. wordt ik een week opgenomen, krijg 3 dagen iedere dag een uur lang een korset aan moet dan op een bed leggen en worden er gewichten aan het korset gehangen om weer een beetje ruimte tussen me wervels te maken. Een paar weken terug werd ik gebeld dat het 24 september gaat gebeuren.
Maar nu ben ik er zaterdag achter gekomen dat ik zwanger ben (wat al een wondertje is, heb in mei een miskraam gehad en heb endometriose, al met al een rampje) Nou heb ik dus maandag meteen het ziekenhuis gebeld om te vragen of die tractie kuur wel kan als ik zwanger ben (ben dan bijna 8 weken) ze gingen overleggen werd smiddags terug gebeld dat het geen probleem is.

Maar nu weet ik het dus zelf eve niet, Ze gaan toch een straks korset over me onderbuik trekken en daar dan flink wat gewicht aan hangen en dat drie dagen achter elkaar iedere dag een uur.

Nou is mijn vraag aan jullie wat zouden jullie in mijn geval doen? De tractie kuur door laten gaan of toch niet?

Groetjes miranda

Xander is grote broer geworden!!!
31 mei is onze 2de wondertje een sterretje geworden, altijd in ons hart en gedacht!!!!
September is ons 3de wondertje helaas ook een sterretje geworden!!!