Onderwerp: Turkse mama's
Los bericht bekijken
Oud 2 september 2010, 09:03
LadyXochi's avatar
LadyXochi LadyXochi is offline
Expert member

Standaard Re: Turkse mama's

Ik weet dat het aan mij ligt dat ik anders kijk tegen vrouwen met een hoofddoekje. Ja, ik ben bevooroordeeld. Ik vermelde het alleen maar om duidelijk te maken dat IK ook niet 100% open sta voor haar... Misschien dat jullie daar tips voor hebben.

Mijn vader is moslim, ja. Maar hij heeft zo ontzettend veel slechte dingen gezien de mensen in naam van Allah hebben gedaan, dat hij bepaalde vormen van het uiten van de Islam echt verafschuwd. Hij heeft bijvoorbeeld ook een hekel aan de AK partij en vind het eng welke kant zij op willen.

Het is inderdaad haar goed recht... alleen de reden waarom ik dit schrijf, is omdat ik het niet leuk zou vinden als zij helemaal alleen zielig wegkwijnt daar in huis. Zij komt hier ook niet uit de buurt. Alleen haar schoonfamilie woont hier. Waarschijnlijk wonen ook haar eigen vriendinnen niet hier in de buurt...

Maar goed, ik zou graag willen weten of er een Turkse traditie is of zo... Misschien dat we wat lekkers moeten maken of kopen met een paar buurvrouwen en bij haar op de stoep gaan staan Of misschien juist helemaal niet.

Duchess, ik had er nog niet eens echt bij stilgestaan dat ze geen contact zou willen. Bedankt voor het vermelden Misschien zou ze het dan ook helemaal niet leuk vinden, als we met de buurvrouwen op de stoep staan...

Overigens heb ik ook een beetje het gevoel dat dit niet MIJN taak is, maar die van haar eigen buurvrouwen. Ik woon 4 deuren verder.

☆ 30-06-2011 - vruchtje van ca. 10w4d, maar geen kloppend hartje, 07-07-2011 curettage
☆ 08-12-2011 - vroege miskraam
♥ 03-01-2012 - positest!
♥ 26-01-2012 - kloppend hartje!
♥ 27-04-2012 - 20-wekenecho, alles oké!