Onderwerp: Turkse mama's
Los bericht bekijken
Oud 2 september 2010, 09:33
LadyXochi's avatar
LadyXochi LadyXochi is offline
Expert member

Standaard Re: Turkse mama's

Oorspronkelijk geplaatst door Papatya Bekijk bericht
Wat je vader over Ak Partij denkt is zijn mening. Ik ken zat mensen in TR die niet voor hem waren maar dankzij zijn daden nu lof over hem spreken.
Daar zou ik ook graag op reageren, maar dat doe ik niet, want je mag het op dit forum niet over politiek hebben.
Maakt ook niet uit. Dat veel mensen wél voor hen zijn, is wel duidelijk aan het aantal stemmen.
Mischien is de buurvrouw gewoon niet sociaal. En heeft het niets met haar hoofdoek te maken.
Dat weet ik. Die hoofddoek zorgt alleen voor een vooroordeel vanuit MIJN kant
In mijn vorige woonplaats werd ik ook niet gegroet.( Ik draag zelf ook een hoofdoek.)
Mijn partner wel, en als ik wat zei was het ???. Ja ik ben er ook mee gestopt
Dat vind ik ook verschrikkelijk! Gaat nergens over! Ik zou wel groeten, hoor! En ook gewoon vriendelijk zijn. Alleen bij mij zou minder de behoefte zijn om proberen iemand te leren kennen of zelfs een vriendschap te sluiten, omdat wij op in ieder geval dát punt lijnrecht tegenover elkaar staan...
Over een hand geven ja dat is haar mening.
Ging niet over haar
Ik schreeuw ook niet van de daken dat ik het maar dom vind dat een Joodse vriend van mij niets wilt aannemen als ik mijn regels heb?
En da's een vriend van je? Vind ik ook schandalig en ik denk ook niet dat ik daar mee om zou kunnen gaan.... Knap van je dat je dat wel kunt.

☆ 30-06-2011 - vruchtje van ca. 10w4d, maar geen kloppend hartje, 07-07-2011 curettage
☆ 08-12-2011 - vroege miskraam
♥ 03-01-2012 - positest!
♥ 26-01-2012 - kloppend hartje!
♥ 27-04-2012 - 20-wekenecho, alles oké!