Re: zo in 2 strijd!! wat zouden jullie doen??
Hallo Miranda,
Ik wil je niet weer aan het twijfelen brengen, maar ik weet niet of ik het in jouw geval zou doen.
Ik kamp zelf al bijna 14 jaar met whiplash-klachten, altijd veel rugpijn ook.Dat is natuurlijk niet hetzelfde, maar net als jij had ik tijdens mijn zwangerschappen niet meer of juist zelfs minder last van mijn rug e.d.
Als je nu een behandeling begint voor je rug, krijg je zeker in het begin veel meer last, want je zit aan iets wat vast zit en het wordt uitgerekt etc, dus dat gaat ontzettend veel pijn doen en ik weet niet wat voor effect dat gaat hebben wanneer de zw.schap zich vordert.
Ik ben geen arts en ik weet niet hoe zo'n behandeling verloopt en hoe lang dan het herstel is en/of hoe snel je positieve verandering zou moeten voelen in je lichaam, maar misschien zijn dit wel dingen die je extra moet navragen bij desbetreffende arts.
Met die antwoorden moet je denk ik even opnieuw een overweging maken, omdat je eigenlijk zelf aangeeft dat je tijdens een zwangerschap weinig tot niets voelt en misschien dat het verstandig is, om tot na de bevalling te wachten?
Begrijp me niet verkeerd, hoor.Ik wil absoluut voor jou, dat je snel van je pijn af bent, maar ik vraag me dus alleen af of het nut heeft tijdens een zwangerschap (Je lichaam veranderd zo en hormonen gaan een rol spelen en je gewrichten worden weker etc, dus wat is het effect daarvan met die behandeling/Hoe pakt zich dat uit?), zelfs nog buiten het feit, dat de kleine gevaar zou lopen of niet, omdat het nog in de bekken ligt.Snap je een beetje wat ik bedoel?
Heel veel sterkte met je rug, de behandeling en super gefeliciteerd met je zwangerschap!