Los bericht bekijken
Oud 2 september 2010, 11:02
grietje 77's avatar
grietje 77 grietje 77 is offline
Senior Member

Standaard Re: Prikkelbaar darmsyndroom en zwanger

hoi!

Hier ook pds. In het begin eens bijna huilend naar de apotheek geweest. 'of hij mij echt geen vezelzakjes ofzo kon geven'. Ik had al meer dan een week niet kunnen gaan (werkte toen nog als zelfstandige en zat veel in de wagen).

Ik heb toen een natuurlijk middel gekregen (om anaal te gebruiken). Dit omdat de apotheker een week veel te lang vond en zag dat het echt niet ging (ik sliep ook niet meer). Dat middel deed totaal niets!

Van vroeger weet ik wel dat koffie mijn darmen stimuleert maar dit durfde ik niet drinken omdat ik gehoord had dat dit slecht is voor de baby. Toch maar één kopje gedronken (want geobstipeerd zijn kan ook niet goed zijn) en ik was verlost!

Op vakantie (vorige week) kon ik elke dag als een normale persoon gaan (heb ik elke keer op vakantie). Ik ga ervan uit dat mijn pds samenhangt met mijn allergieën (grassen en stof). Ik had ook geen last van mijn allergieën in zuid-frankrijk aangezien we tussen bergen en zee zaten en de vegetatie nogal dor.

Terug thuis raakt alles weer wat geblokkeerd maar het valt mee... en een kopje koffie... tja, dat helpt me (al drink ik nooit meer dan 1 kopje per dag)

ronde 1 voor nr. 2 (eerste pilloze maand)