'k Ben echt blij dat we hier samen wat kunnen ventilleren en afwachten!
@ sterre81: Vervelend dat je nog steeds geen positieve test hebt gehad! Volgens je berekeningen zou je gisteren je eisprong al gehad moeten hebben, welke berekeningen bedoel je? (staat misschien eerder dit forum maar 'k ben zo slaperig dat ik 't me niet kan herinneren

)
@ vpkaatje: Ja hé, 'k heb al op tweedehandssites de positiemode zitten doorzoeken en al enkele leuke buikbanden willen kopen, maar heb me nog net kunnen bedwingen!
@ Inggrid: Klinkt positief, dat slijm! Maar wat een lange cyclus! Je moet wel de meest geduldige van ons allemaal zijn! Hopelijk is het slijm de voorbode van een eitje en heb je binnenkort een positieve test!
@ asiqiz: Klinkt inderdaad alsof je eitje al geweest is. Succes!
@ anne82: Super link! Wel inderdaad wat onsmakelijk, was net een perzik aan het eten!

Maar héél erg leerrijk, dat is perfect wat ik zocht! Ga het allemaal eens rustig bekijken (nu mijn perzik op is, haha!)
Zijn er hier ook nog piep-meiden? 'k Ben nog maar 23 en voel me plots nog een snotneus in vergelijking met jullie.