Onderwerp: Turkse mama's
Los bericht bekijken
Oud 2 september 2010, 21:14
LadyXochi's avatar
LadyXochi LadyXochi is offline
Expert member

Standaard Re: Turkse mama's

Dank je, Nisa. Ik zal het er eens over hebben met de andere buurvrouwen Maar we zijn hier allemaal nieuw, dus helemaal gaat dat niet op. Misschien moet ze zelf nog wennen aan haar hoofddoek, want een paar maanden geleden droeg ze die nog niet.

Die buurman is trouwens ook een rare hoor... Als de mannen buiten staan te praten, bijvoorbeeld over gezamelijk iemand aannemen om de tuinomheiningen te doen, dan staat ie er wel bij, maar zegt amper wat. De Maleisische buurman heeft er een keer een grapje over gemaakt, maar ook daar reageerde hij niet op. Kan zijn hoor dat zij allebei geen behoefte hebben aan een goede band met de buren. Vind ik toch jammer... Helemaal aangezien hij ook voor Besiktas is Zo heet zijn draadloze netwerk namelijk
Onze Ilias heeft deze week zijn Besiktas schoentjes aan! Ik zal eens een foto nemen.

Over zelf meegemaakt met hoofddoeken: Veel hypocrisie... Hard roepen dat andere moslima's geen goede moslim zijn, omdat ze niet 5x per dag bidden en een hoofddoek dragen, maar ondertussen wel make-up opdoen en in steegjes met jongens flikflooien.

Oh, en van de mannen net zo goed... Naait alles was twee benen heeft, maar wil wel een maagd huwen... Daar kan ik echt zo pissed op worden! :-(

☆ 30-06-2011 - vruchtje van ca. 10w4d, maar geen kloppend hartje, 07-07-2011 curettage
☆ 08-12-2011 - vroege miskraam
♥ 03-01-2012 - positest!
♥ 26-01-2012 - kloppend hartje!
♥ 27-04-2012 - 20-wekenecho, alles oké!