Los bericht bekijken
Oud 2 september 2010, 22:29
Pluis81's avatar
Pluis81 Pluis81 is offline
Elite member

Standaard Re: Charlottes Angels :D (deel 2)

Goedenavond!

@Duveldraakje: Echt balen voor je meid maar je weet in ieder geval wel waar je aan toe bent,hoe vreselijk k*t het ook is.

@MamaCharlotte: Fijn dat het een leuke eerste indruk was op je stage-school. Tuurlijk sla jij je door het laatste jaar heen! Gaat helemaal goedkomen!

@Handbalster: Oooooow wat ontzettend spannend zeg! Ik snap wel dat je nog even wilt wachten met testen,ik heb zelf ook altijd erg veel geduld. (Behalve deze ronde dan)

@wjb: Ik zou zelf tot de 10e wachten omdat je dan dezelfde arts hebt (die andere was een vervangend arts toch?) maar ik heb makkelijk praten.. Ik kan me voorstellen dat je wel wil weten waar je aan toe bent nu.

@Neeltje: Hihi,slaapkop! Nee hoor meid,neem maar lekker de rust die je nodig hebt. Driekes/Drieka zal je ook wel dankbaar zijn!

@Tricia: Altijd leuk,een nieuwe telefoon! Zitten er veel leuke opties/spelletjes e.d. op?

@Hier: Vandaag m'n autootje al opgehaald!! Ik belde vanmorgen naar het gemeentehuis of m'n rijbewijs al binnen was (het valt te proberen toch) en jawel hoor: ik kon 'm op komen halen!
Daarna met m'n ouders naar Utrecht gereden en ik ben zelf met m'n autootje naar huis gereden! Ik ben stiekem best trots op mezelf dat ik dat gedaan heb,zo voor de eerste keer. Het was echt mega druk onderweg,we hebben geloof ik van Utrecht tot Dordrecht in de file gestaan. Het is trouwens een Nissan Micra,een zwarte en ik vind 'm zoooo schattig! Ik zal snel een fotootje plaatsen hier.
Verder: Nog niet ongesteld en geen bruin dus ik denk weer een langere cyclus dit keer. Ik heb namelijk vanmorgen nog getest (kon het niet laten) en hij was negatief!