Hoi hoi, Allereerst weet ik niet zo goed wat ik met mijn bericht wil bereiken. Misschien mijn ongenoegen uitspreken over dit gebeuren. In november vorig jaar heb ik Bibi een bericht gestuurd met foto over mijn Bibi speen die binnen de terugroepactie viel. Heb toen duidelijk aangegeven dat ik een zoon heb en hoe oud hij was. Vorige week krijg ik een speen toegestuurd. Mijn zoon zou die week ook net een half jaar worden en ik kreeg een speen van 6 maanden+. Heel goed van Bibi! Maar! De speen was in onze ogen meer voor meisjes dan voor een jongen. Daarnaast had ik een blauwe speen (paste heel goed bij z'n ogen) en krijg ik dus een compleet andere kleur, wat in onze ogen meer voor meisjes is, thuis gestuurd. Ik heb daarover Bibi een mailtje gestuurd. Hun reactie was dat ze eens in de zoveel tijd een lading spenen krijgen van de leverancier van een bepaalde kleur en een bepaalde leeftijdscategorie. De spenen worden dan verdeeld onder de mensen die zich gemeld hebben zoveel mogelijk passende bij de leeftijd etc. Ok dat snap ik! Maar mijn speen is niet passend. Hij komt niet eens in de buurt bij m'n oude speen. Het kwam er op neer dat ik blij moest dat ik überhaupt dus 1 gekregen heb en daarmee was het kous af. Ik ben van mening dat als een product wordt teruggeroepen omdat het niet deugt dat je als leverancier een stapje harder moet lopen om je klant binnen te houden en het vertrouwen te houden. Ze hadden niet alleen ondeugdelijke spenen maar waren ook niet duidelijk in wanneer je dan een speen terug kreeg en of ze überhaupt weer in de winkel kwamen. Hoe vaak ik die vraag al niet in de winkel gesteld heb en hoe vaak ik voor een leeg schap heb gestaan omdat mensen andere spenen zijn gaan inslaan. Ik ben zeer ontevreden over de manier waarop dit gegaan. Ik heb een speen gekregen die ik niet vind passen maar kan er verder niks aan doen. Nu kan ik prima een nieuwe speen kopen, daar gaat het niet om. Gaat om de manier waarop ze mij behandelen en met mij denk ik nog meer mensen. Niet beseffende dat ze hiermee dus klanten verliezen.
Ik heb ook lelijke spenen gekregen, mijn smaak ws, maar ik zou ze mijn dochter niet geven als ze ze al accepteerde, dan had ik anderen via de website besteld. Ze zijn anders en mijn dochter wil alleen de oude speen.... heb inmiddels bijna elk merk getest, erg duur! maar mw wil ze niet.... met als gevolg dat ze nog steeds de onveilige speen in heeft. Zo weinig mogelijk natuurlijk, maar anders wordt ze soms echt niet rustig, met als gevolg dat ons andere dochter wakker wordt.... half maart zouden er nieuwe in de winkels moeten liggen...
Ik vond het al heel wat dat we een speen kregen voor 6+. Wij hadden een witte met mijn papa is de beste? Zo iets erop. En zo'n groot hengsel. Mijn voorkeur gaat naar de platte speen Denk dat bibi te veel aanmeldingen gehad heeft om overal rekening mee te houden. De bibi speen zat ommes ook in de blije doos.
Ik denk dat Bibi sowieso veel klanten kwijt zijn, aangezien er nog steeds geen nieuwe speen op de markt is.. maar om terug te komen op jou situatie, duizenden mensen hebben die spenen.. je kan toch niet verwachten dat ze per gezin naar de spenen gaan kijken welke er het meest op leek?
Ik vind eigenlijk dat je te veel eisen stelt.... Niet heel lelijk bedoeld. Het is een speen! Een item dat uberhaupt maar korte periodes per dag wordt gebruikt (hoop ik) en dan veelal in bed. Bovendien moeten ze officieel elke 6 weken vervangen (bibi richtlijn), dus zo lang hoef je al niet tegenaan te kijken. Ik vind het netjes van bibi dat ze iedereen een vervangende speen sturen. Over het motief zou ik echt niet moeilijk doen.
Eerlijk? Ik vind dat je een beetje zeurt, het is een speen. Geen mode accessoire die gematcht "moet" worden. Leuk als een speen er leuk uit ziet, maar meestal gebruik je hem toch alleen in bed?
Ik vind ook dat je een beetje zeurt... Kom op het is maar een speen! Denk je nu echt dat ze ALLE spenen gaan bewaren, om daarna degene uit te zoeken die er het meeste op lijkt.... Dan had je kunnen gaan klagen dat het zooooolang duurt Wees blij dat je uberhaupt een nieuwe speen krijgt
Ik vind ook dat je zeurt. Ze kunnen toch niet voor iedereen apart kijken welke het meest past? Dat het te lang duurt voor er eindelijk nieuwe spenen in de winkrls komen dat ben ik met je eens, maar via bibi-onlinr kon je nog een hele tijd zelf de oude modellen bestellen. Momenteel zijn ze allemaal uitverkocht en is de voorraad op.
Mijngod... Waar een mens zich druk om kan maken al is de speen pimpelpaars met witte stippen, als je kind hem fijn vindt is t toch prima!
Ach mijn zoon heeft bijna het eerste half jaar met en knal roze speen gelopen.. Hij wilde die en geen ander... Tja hij blij ik blij☺️
Hihi.... Snap je probleem niet zo.... Had pas ergens spenen besteld, ander merk hoor, kon je ook geen keuze aangeven, alleen welke leeftijdscategorie. Mn zoon kreeg heel schattige roze met vlinders/vogels erop. Hij was er blij mee
Serieus? Het is een gebruiksvoorwerp (van een paar euro nog wel), en je krijgt een vervangende. Ik vind het nogal materialistisch overkomen dat je schrijft over of het wel past bij de kleur van zijn ogen. Blijkbaar zie jij het als mode-item. Ik vind eerder dat jij daarin een afwijkende verwachting hebt, dan dat Bibi daadwerkelijk duizenden kleuren had moeten gaan stylen bij de duizend kinderen die een nieuwe speen toegestuurd krijgen.
De speen is passend omdat die bij zijn leeftijdscategorie past. Kleur/ motief etc komt op smaak aan. Maar goed, dat is hoe ik het zie.
Ik heb vorige week ook een speen ontvangen. En ja, tevreden!! Ik vind het fijn dat ze de moeite hebben genomen om een speen te versturen in de juiste leeftijdscategorie.
Eens. Dit is moeilijkdoenerij om niets. Het is maar een speen. Wees blij dat je er een gekregen hebt. Als het je niet zint dan ga je naar de winkel en koop je een nieuwe die wel naar je wens is.
Hahahah echt ben je nu serieus? Dat van die ogen haha ik pis in m'n broek 🙈 you just made my day!