Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theedoek

    Theedoek Actief lid

    5 jul 2016
    380
    8
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    😂😂😂😂
     
  2. Liva89

    Liva89 Bekend lid

    13 mei 2016
    665
    400
    63
    Vrouw
    Je hebt pb;)
     
  3. 1BB

    1BB Bekend lid

    3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Ik zit bijna niet op Facebook! Zit hier vaker op. Maar moet zeggen dat ik niet heel erg de behoefte voel om echt met "lotgenoten" te praten. Gaat best wel zijn gangetje hier, alles gereed voor de babz, deze week bloed prikkee voor de resus, kraamzorg intakegesprek over twee weken. Baby is nog altijd super actief, ligt volgens mij wel nog in de stuit.

    Heb nergens last van enkel maagzuur de hele dag Door.
     
  4. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Oh ja, kreeg mail van de kraamzorg om data door te mailen :') Niet eens gebeld of zo. Dat ben ik nu al een tijdje vergeten te doen.
     
  5. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Alles gaat hier ook zo z'n gangetje. Ik denk bij de meeste wel. Geen nieuws is goed nieuws :)

    Op FB worden er vooral fotootjes gedeeld met de voortgang van de babykamer en babyuitzet, hier en daar een 3D echo en dat was het dan ook wel. Het is niet alsof daar hele diepgaande discussies gehouden worden hoor, haha :)
     
  6. Theedoek

    Theedoek Actief lid

    5 jul 2016
    380
    8
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee. Dat gebeurd in de groepsapp 😏
     
  7. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Oké, daar zit ik niet :p
     
  8. Bloesempje

    Bloesempje Fanatiek lid

    29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Diepgaand is ook wel wat overdreven 😂
     
  9. Theedoek

    Theedoek Actief lid

    5 jul 2016
    380
    8
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    😂😂 word in ieder geval meer gesprekken gevoerd als op fb
     
  10. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    We zijn soms best diepgaand! Maar vooral leuk.
     
  11. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Wanneer gaan jullie een beetje beginnen met wassen?
    Ik wil de kleertjes pas later wassen (over een week of 5 of zo) maar ik heb zojuist de hydrofiel luiers, slabbetjes, spuugdoekjes, hoeflakentjes en aankleedkussenhoezen in de was gegooid. Alles op 60 graden, geen wasverzachter. Zo bevredigeeeeend!!

    Ik ben trouwens helemaal niet van het strijken (serieus, ik doe het nooit, ik heb niet eens een strijkplank) maar ik heb nu heel erg sterk de behoefde om dingen te gaan strijken! Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd. Nesteldrang? :p :D
     
  12. Liva89

    Liva89 Bekend lid

    13 mei 2016
    665
    400
    63
    Vrouw
    Herkenbaar! Ik kan ook echt niet meer wachten, wilde ook over een aantal weken pas beginnen;). Maar het kan nu ook lekker naar buiten!:p

    Ik strijk ook noooooit, maar heb er nu zelfs zin in haha
     
  13. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Wilde alles leuk in de kast dus heb het een maand geleden ofzo al gewassen :') Misschien wel langer.

    Ik ga trouwens echt never nooit strijken, ook niet met nesteldrang *O*
     
  14. Theedoek

    Theedoek Actief lid

    5 jul 2016
    380
    8
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier ook geen strijkplank/bout in huis haha!
     
  15. 1BB

    1BB Bekend lid

    3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Alles met neutral gewassen en alles gestreken. Niet mijn hobby maar vindt kreuken onverzorgd staan. Ik heb alles eigenlijk al binnen, behalve dan een flinke voorraad pampers. Heb naar mijn weten nog geen last van nesteldrang, wel van janken wanneer ik een baby geboren zie worden (op de televisie) hahaha.

    Ik krijg wel serieus last van druk op de borst en kortademigheid soms :(
     
  16. AmyW

    AmyW Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.327
    867
    113
    Ik wil met 32 weken de kleertjes in de kast hebben hangen! Krijg met 30'weken de meubeltjes en dan daar dus mee aan de slag!
    Kan niet wachten!
     
  17. Innas

    Innas Actief lid

    24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Hier ook al aardig nesteldrang, veel zin om het hele huis aan te pakken / op te ruimen / veel dingen weg te doen. Gaan ook de zolder nog verbouwen in april (komt een grote dakkapel), zodat de baby op de huidige logeerkamer kan komen, dus gaat allemaal nog wel even duren voordat ik met de babykamer kan beginnen. Maar denk dat dat toch iets minder uitgebreid wordt dan met nr 1... (zeg ik nu ;) )

    Heb trouwens ooit gehoord dat je hydrofieldoeken niet moet strijken, dan nemen ze meer vocht op. Dus dat scheelt weer! :D Gebruik ze voor onze dochter ook nog steeds en strijk die sowieso nooit. Maar wij hebben ook geen droger, droog alles op een wasrekje, dus dan is het niet zo gekreukt...

    Begint nu wel dichterbij te komen hè, hebben jullie kraampakket van de verzekering ook al ontvangen? Vond ik vorige keer beetje een teleurstelling/confronterend, al die 'medische' dingen, haha, dus nu maar mooi dichtgelaten nog. ;)
     
  18. Bloesempje

    Bloesempje Fanatiek lid

    29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Wij zijn bijna klaar met de nieuwe kamer voor N. Ik denk dat ze dit weekend "over" gaat. Dan de babykamer aanpakken, dat is maar 1 of 2dgn werk denk ik. Daarna kan ik eindelijk de kleertjes van B. gaan uitzoeken en de kast gaan vullen. :)
     
  19. suus85

    suus85 Actief lid

    11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Hier ook bijna klaar met de kamer voor dochter! Dan gaat ze ook voor het eerst in een groot bed, ben benieuwd hoe dat gaat! Ze is bijna 2,5.
    En daarna kunnen we de babykamer opnieuw klaar gaan maken! Mag wat mij betreft ook wel een keer. Mocht deze uk toch eerder komen..
     
  20. Bloesempje

    Bloesempje Fanatiek lid

    29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    N. blijft hier in dr ledikantje, hopelijk past de baby ong een half jaar in de wieg (B. en N. wel), dan is N. bijna 2,5 en kan ze naar een groter bed zodat de baby het ledikantje weer kan gebruiken :) Plus ik hoop dat N. bter kan wennen (als dat nodig is) aan dr nieuwe kamer als ze in dr vertrouwde bedje ligt
     

Deel Deze Pagina