•••Uitgerekend in mei•••

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LiefenLeed, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaslique

    Sjaslique Actief lid

    9 jul 2016
    293
    197
    43
    Een jongen.
     
  2. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Ook leuk! Ik had dat ook weer verwacht dus een hele verrassing nu het anders is.
     
  3. Sjaslique

    Sjaslique Actief lid

    9 jul 2016
    293
    197
    43
    Dat is dan wel even schakelen ja. Ik had zelf echt geen idee maar mijn vriend heeft vanaf het begin gezegd een jongen.

    Gisteravond voor het slapen gaan weer bloedverlies, was minimaal, dus besloten te wachten. Vannacht vrijwel geen verlies meer, wel wat roze nog. Voor de zekerheid toch maar weer in het ziekenhuis langs geweest. Wederom alles weer goed, hoop dat deze periode verder rustig verloopt. Niet goed al die spanningen zo.
    Heb nu zakjes meegekregen voor de ontlasting, maar bleghhh wat vies. Heb je geen ochtend misselijkheid krijg je het daar wel van.
     
  4. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @Sjaslique he bah wat vervelend steeds dat bloedverlies! Zo blijf je jezelf steeds zorgen maken.
    Gelukkig bleek alles weer goed te zijn in het zkh! En gaan die zakjes wat helpen!
    Hoever ben jij nu?
     
  5. Sjaslique

    Sjaslique Actief lid

    9 jul 2016
    293
    197
    43
    Precies 22 weken vandaag.
     
  6. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Extra spannende week nu dus lijkt mij!
     
  7. Sjaslique

    Sjaslique Actief lid

    9 jul 2016
    293
    197
    43
    Nou zeg dat wel ja, leef al een aantal dagen onder hoogspanning. Vandaag mijn hart even kunnen luchten bij mijn collega’s. Maar zal blij zijn als we richting 26 weken zijn.
     
  8. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Idd ik zou de tijd ook wel willen doorspoelen.
    Gaat werken nog steeds goed? :)
     
  9. Sjaslique

    Sjaslique Actief lid

    9 jul 2016
    293
    197
    43
    Dat kan ik me voorstellen ja. Werken gaat nog goed. Heb wel mijn laatste slaapdienst weggeruimd. Dus nu alleen late en vroege en weekenddiensten. Dus wel meer werken om aan mijn uren te komen. Maar als het niet gaat dan houdt het op.
     
  10. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Vervelend dat je nu meer moet werken! Goed naar je lichaam luisteren en anders gewoon deels de zw in!
     
  11. Sjaslique

    Sjaslique Actief lid

    9 jul 2016
    293
    197
    43
    Hoe is het hier met iedereen?

    Hier blijft het gedoe maar bezig rondom op en af bloedverlies. Weliswaar niet veel maar genoeg om ongerust te zijn. Vanmorgen eerst naar de poppoli en daarna maar doorgelopen naar kraaamafdeling om te overleggen. Wilden toch weer even checken ook al moet ik morgen naar mijn eigen gynaecoloog. Nu weer een kweek gemaakt van de afscheiding. Hoop zo dat de onrust eens minder wordt en dat het bloedverlies eens stopt. Morgen toch maar eens overleggen met de gynaecoloog over mijn werk, wat ook nog wel pittig is. Vanavond als afleiding maar even naar de manege naar de les kijken.
     
  12. 3boymom

    3boymom Actief lid

    3 sep 2017
    401
    285
    63
    Vrouw

    Wat vervelend telkens dat bloedverlies! Hopelijk is het snel over en is er niks aan de hand.
    Hier gaat het wel goed alleen vaak buikpijn. De babies schoppen of helemaal beneden in de buik bij de schaamstreek dat je denkt dat er zo een voetje of handje uit komt. of helemaal boven in me buik bij de middenrif.

    Hebben jullie dat ook?
     
  13. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @Sjaslique jeetje wat vervelend dat het blijft komen steeds! Zo blijf je wel in de zorgen!
    Is het meer als je bijv moet werken? Zou morgen ook eens vragen wat de oorzaken zouden kunnen zijn.
    Vanavond lekker genieten bij de paardjes even je gedachte verzetten! Jij bent ook een paardengek?

    @3boymom haha ik herken dat geschop van onderen wel! Had ik de vorige zwangerschap veel. Heel apart. :roflmao:
    Fijn dat het bij jou verder goed gaat, alleen minder vd buikpijn! Heb je een zeurend gevoel of?

    Hier alles ook zijn gangetje. Morgen is de dag dat ik de vorige x savonds laat in het zkh belande met bloedverlies. En er dus ontsluiting werd geconstateerd. Spannende dagen nu dus!
     
  14. Sjaslique

    Sjaslique Actief lid

    9 jul 2016
    293
    197
    43
    @3boymom hier wordt er vaak precies op mijn blaas getrappelt, maar soms ook wel bovenin, net hoe de baby ligt. De buikpijn heb ik ook regelmatig. In de nacht regelmatig een hele felle stekende pijn waardoor ik even niet kan omdraaien, zakt dan af en kan dan weer omdraaien.

    @Star2017 had nu 6 dagen achter elkaar gewerkt, dus wellicht heeft dat er mee te maken. Kreeg ook van iemand anders een berichtje die het ook had gehad en waarbij het waarschijnlijk een hormonaal iets was.
    Ik ben inderdaad paardengek ja. Rijdt al meer dan 20 jaar paard.
    Voor jou ook extra spannende dagen dan. Succes en hoop dat je wat afleiding kan vinden.
     
  15. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Hier gaat het ook goed! Was dit topic beetje vergeten! Sorry :)

    Inmiddels alweer ruim over de helft!

    @Star2017 Zeker spannende tijden voor jullie. Je wordt nog steeds goed in de gaten gehouden?
     
  16. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @Sjaslique dat zou idd kunnen zoveel dagen werken en weer bloedverlies. Ben benieuwd wat de arts morgen zegt.
    Wat leuk ook gek van paarden! Ik rijd ook al ruim 15 jaar paard. Mis dat nu wel hoor! Ben met 9wkn gestopt omdat ik last van me onderrug kreeg.

    @LiefenLeed fijn dat bij jou ook alles goed gaat! En alweer over de 23wkn!

    Ik word idd nog goed in de gaten gehouden door de gyn. Heb ook de cerclage icm met progesteron om zover mogelijk te komen dit keer wat me meer vertrouwen geeft. Alleen de komende weken even doorkomen nu!
     
  17. Sjaslique

    Sjaslique Actief lid

    9 jul 2016
    293
    197
    43
    Nou vandaag bij mijn eigen gynaecoloog geweest en een goed gesprek gehad. Bloedverlies blijft de vraag waar het door komt, maar omdat alles iedere keer goed is zal het onschuldig zijn. Zodra het zo is wel bellen en als ik bloedverlies heb mag ik alleen maar rusten. En de dag erop weer rustig dingen doen. Wat betreft het werk heeft hij aangeraden een afspraak te maken bij de bedrijfsarts, dus daar ga ik morgen achteraan. Verder elke 2 weken controle in het ziekenhuis. Moet zeggen dat ik door het gesprek inmiddels weer iets meer vertrouwen heb. De gynaecoloog zelf zag het nog wel gebeuren dat we richting de 42 weken gaan.

    Leuk dat je ook paardengek bent. Ik rijd al meer dan 20 jaar. Ben nu met 7 weken gestopt, had teveel spanning tijdens het rijden. Mis het nu ook wel, zeker als het even wat minder gaat. Daarom af en toe maar even de lucht opsnuiven en kruffelen.
     
  18. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @Sjaslique fijn dat je een goed gesprek hebt gehad!
    Gelukkig lijkt het allemaal onschuldig te zijn, alleen die spanning blijft natuurlijk continu daardoor.
    Goed idee om met de bedrijfsarts te gaan praten, aantal uren minder werken kan goed al een hoop schelen! Bij mij waren ze toen heel makkelijk en kon zo thuis blijven door wat ik al had meegemaakt.
    Wanneer gaat jou cerclage eruit? Ook rond 36-37wkn? Ik denk nog steeds dat ik daarna binnen een week zal bevallen haha.. Maja kan natuurlijk ook gewoon tm 42 uitlopen.
     
  19. Sjaslique

    Sjaslique Actief lid

    9 jul 2016
    293
    197
    43
    Mijn cerclage gaat er rond 36-37 weken uit. En dan is het afwachten of het nog blijft zitten. Hoop gewoon zo dicht mogelijk bij de 40 weken te komen. Maar als ik afga op de gynaecoloog zou dat best moeten lukken.
     
    Star2017 vindt dit leuk.
  20. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    ********Per ongeluk toch april 2018********

    27:

    Saona - 38 jaar - 3e kindje - Jongen!

    ********Uitgerekend mei 2018********


    3:
    Cindy83 - 34 jaar - 1e kindje MMM - Jongen!

    4:
    3boymom - 25 jaar - 4e + 5e kindje Jongen & Meisje!

    6:
    LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje

    8:
    Miyou - 28 jaar - 2e kindje

    10:
    LVtje - 33 jaar - 2e kindje MMM

    11:
    maansneeuw - .. jaar - 1e kindje - Meisje!

    13:
    Gruffalo - 34 jaar - 3e kindje

    14:
    Marleen1 - 30 jaar - 2e kindje

    17:
    Ukkepuk1 - 22 jaar - 1e kindje

    19:
    LizMe - 23 jaar- 1e kindje
    Star2017 - 28 jaar - 2e kindje (☆) MMM - Meisje!

    20:
    Jacky86 - .. jaar - .. kindje
    Piewy - .. jaar - .. kindje

    21:
    Raaf92 - 24 jaar - 2e kindje

    28:
    Romy1234 - 28 jaar - 1e kindje

    29:
    Bacio - 32 jaar - 3e kindje - Meisje!

    Onbekend
    Sjaslique - 31jaar - 3e kindje (☆☆) - Jongen!

    ********
    Afspraken


    Januari:
    17: Star gyn
    31: Star VK

    Februari:

    Maart:

    April:

    Mei:


    ********
    Lijst bijwerken? Klik op 'reageer' bij de laatste lijst, vul je gegevens aan.
    Vergeet niet de quote code voor en achteraan de lijst te verwijderen voor het plaatsen.
    ********
     

Deel Deze Pagina