Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Triesje91, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiedeltje

    wiedeltje Fanatiek lid

    2 apr 2012
    1.134
    1.466
    113
    Fijn dat je baby nu goed ligt @Vie87! Weer een zorg minder..

    Vandaag is mijn vriendin ggeweest. We wonen niet dicht bij elkaar, dus helaas zien we elkaar niet zo veel. We zijn even met de kinderen het bos in gegaan. Dat is hier op loopafstand. Heerlijk kastanjes/eikels rapen en paddenstoelen kijken. Wat was dat lekker zeg! Mijn vriendin heeft ook foto's van mij/mijn buik gemaakt. De eerste, en waarschijnlijk ook de laatsten.. manlief vind het onzin en vertikt het dus ook helaas. Maar nu heb ik dus wel foto's.

    En ik heb heerlijk de rest van de babywas gedaan vandaag. Nu alleen nog strijken. Dat is ook nog een hele klus..
     
    rissie10, pooh82, Amelie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Heerlijk weer voor het bos he! Jammer dat jullie ver uit elkaar wonen en elkaar weinig zien. Heb ik met @rissie10 moeten echt vaker afspreken
     
    rissie10 vindt dit leuk.
  3. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh heerlijk het bos. Dat is de enige plek waar ik echt tot rust kan komen. Ik heb ook 1 vriendin die ver weg woont. We hebben afgesproken om volgende week nog even samen een nachtje weg te gaan. Zeker als je beiden kindjes hebt is het moeilijk om elkaar te blijven zien.
     
    rissie10 vindt dit leuk.
  4. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Wel fijn dat jullie elkaar nog even gezien hebben zo voor de bevalling. En het bos is idd heerlijk.
    Aach waarom wil je man geen foto’s maken van je buik? Is toch juist leuk. Bij me dochter deed ik het iederee week! Nu wel minder. Maar maak ze wel hoor.

    @laurazoey Jaa we moeten echt meer afspreken! De tijd gaat ook zo snel Pff!
     
    laurazoey vindt dit leuk.
  5. qwerty123

    qwerty123 Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Zo weer veilig thuis in ons kikker landje:)
     
    Triesje91, Spoetnik en laurazoey vinden dit leuk.
  6. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lekker weer heb je meegenomen. ;)
     
    qwerty123 en laurazoey vinden dit leuk.
  7. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik wilde het net zeggen :D:roflmao:

    Welkom thuis @qwerty123 :D
     
    qwerty123 en Amelie vinden dit leuk.
  8. wiedeltje

    wiedeltje Fanatiek lid

    2 apr 2012
    1.134
    1.466
    113
    Gelukkig dat je weer veilig thuis bent.

    Vinden jullie dit herfstweer echt zo erg? Ik vind het wel weer wat hebben. Kids waren helemaal blij dat ze hun 'nieuwe' kleren aan mochten vandaag.
    En voor mijn gevoel komt met dit weer de baby sneller. Aangezien het in de herfst geboren zal worden..
    En met dit weer heb ik meer zin om in huis te rommelen. En aangezien m'n nesteldrang heel hard roept, komt dat best goed uit.
     
    qwerty123 vindt dit leuk.
  9. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.158
    4.226
    113
    Vrouw
    Ik vind het helemaal niet zo erg, behalve als ik op de fiets ergens heen moet haha. Mn jas past niet meer dicht en ik vertik het om een nieuwe te kopen voor die maand.
     
    rissie10 vindt dit leuk.
  10. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh nee hoor, ik vind het heerlijk! Ik kan op en top nestellen met dit weer. Lekker vroeg donker, lekker warm binnen blijven terwijl het buiten regent en gewoon het gevoel dat je niet per se iets hoeft te doen. In de zomer heb ik toch altijd het idee dat ik van alles moet doen en naar buiten moet om van het weer te 'genieten'. Nu kan ik lekker in mijn bubbel blijven. En straks inderdaad bevallen met dit weer op de achtergrond. Tijdens de bevalling van mijn dochtertje stormde het ook, dat vond ik juist wel fijn eigenlijk, komt extra dat oergevoel naar boven. :)
     
    Triesje91 vindt dit leuk.
  11. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Heerlijk weer dit hoor. Heb het nog steeds heet en loop in n t shirt maar hou van wind en regen in het juiste seizoen. Dus in de herfst prima ;)
     
  12. qwerty123

    qwerty123 Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Echt niet erg. Vind wel knus en gezellig beter dan die hitte:p
     
    laurazoey vindt dit leuk.
  13. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Vind de hitte in de zomer echt niet erg. Al had ik er dit jaar door de zwangerschap meer last van dan normaal. Nu mag dat van mij klaar zijn hoor. Tijd voor een nieuw seizoen
     
    qwerty123 vindt dit leuk.
  14. qwerty123

    qwerty123 Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Ja het was daar nog 30 graden. Hoeft van mij nu niet. En ja in de herfst worden onze kleintjes geboren. Dus dat die zo begint, geeft me een fijn gevoel:) het duurt niet lang meer...
     
    laurazoey vindt dit leuk.
  15. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Vind herfst Weer ook wel gezellig. Alleen niet op een bruiloft waar de kapsels de lucht in waaien! Whahha
    Me zusje is gistere getrouwd maar ondanks alles gelukkig weining mee gekregen van het weer.’met de foto’s was het gelukkig droog en hadden we even een zonnetje.
    Nu lekker binnne dingetjes doen. Merk wel echt die nesteldrang dat alles opgeruimd en schoon moet zijn.
    En idd een nieuwe jas ga ik ook echt niet kopen voor die laatste weekjes. Hij gaat ook nog amper dicht. Maar dan pak ik wel een vest ofzo met poncho er overheen.

    @qwerty123 welkom terug in NL!
    Zo te lezen een goeie vakantie gehad.

    @laurazoey heb het ook sneller warm als anders. Het lijken wel opvliegers whaha.loop ook nog in een T-shirt.
     
    qwerty123 vindt dit leuk.
  16. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Het lijkt wel alsof er hier vannacht ineens weer een paar cm bijgekomen is. :p
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Vrouwke87, Reb91, Silsil en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. wiedeltje

    wiedeltje Fanatiek lid

    2 apr 2012
    1.134
    1.466
    113
    Mooi @Amelie !
    Ik denk dat onze buiken wel vergelijkbaar zijn..

    Vandaag 34 weken.. en we tellen af:
    Nog 2 nachtjes tot mijn afspraak met de gynaecoloog. Nog een week, dan wordt de trap+overloop opnieuw gestoffeerd. Nog 3 weken tot mijn verjaardag. Nog 4 weken dan is het herfstvakantie en dan bevallen? Of zullen we de 6 weken tot de uitgerekende datum volmaken? Of misschien zelfs over tijd lopen als toch die placenta weg is down there?

    Ik vind het trouwens zo leuk om af en toe een voetje of knuistje te voelen. De baby hier is geen voetballertje, maar meer een draaikontje. Mijn buik neemt de gekste vormen aan als de baby weer besluit te draaien/bewegen. En af en toe voel ik dus ineens een voetje of dus soms een handje uitsteken..

    Stel dat die placenta daar zo blijft liggen en de baby niet kan indalen, heb ik geen idee waar dat kind moet blijven. Mijn baarmoeder zit nu al zo hoog dat ik het gevoel soms heb dat m'n maag m'n slokdarm door komt:confused: het wordt weer een grote baby. Maar de anderen daalden altijd best op tijd in, dat scheelt wat ruimte.
     
  18. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Spannend voor jou. Ik ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen maandag. Zou wel fijn zijn als je dan uitsluitsel hebt, dat je niet weer een paar weken moet afwachten. Lijkt me inderdaad ook erg vervelend als de kleine niet kan indalen, zeker bij een grote baby. We hebben wat te verduren hoor!

    Ik heb eindelijk de 1e babywas erin zitten! Hoezee! En even alle hydrofiele luiers in de week gezet, in de hoop dat ze weer een beetje mooi wit worden. Ik ben niet zo'n held qua trucjes voor dat soort dingen dus heb er maar een hoop Vanish bij gegooid in de hoop dat het helpt. :D
     
    qwerty123 vindt dit leuk.
  19. Vie87

    Vie87 Fanatiek lid

    17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @wiedeltje snap dat je graag duidelijkheid wilt! Hopelijk komt er maandag gewoon een plan.

    @Amelie haha nou ik heb ze alleen maar gewassen en verder niks dus vind dit al heel wat joh! Kan mij echt niks schelen of die dingen wit zijn of bijna wit. Ze worden toch meteen weer goor :roflmao: zo'n held ben ik dus op dat gebied :D
     
  20. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haha ja maar ik schaam me dood als straks de kraamzorg komt en ik heb alleen maar doeken met een hoop vlekken erin. Van de vorige kraamzorg kreeg ik daar serieus een opmerking over. Ik had ook wat doeken van mijn schoonzusje gekregen dus die waren al een keer gebruikt. Echt wit worden ze sowieso niet allemaal meer denk ik. :rolleyes: Ik heb ze net in de machine gedaan na 6 uur weken en over het algemeen zien ze er vrij schoon uit nu dus ik denk dat ik geen nieuwe hoef te kopen. Alleen de washandjes zijn aan vervanging toe maar dat is niet zo'n ramp, die kosten geen drol. :p Ik heb 4 babywasjes gedraaid vandaag dus vind het wel weer even best zo.
     

Deel Deze Pagina