Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dominique1991, 24 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triesje91

    Triesje91 Bekend lid

    9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Wat leuk!! Gefeliciteerd! Meisjes zijn in de meerderheid nu hihi
     
    Poodle13 vindt dit leuk.
  2. Vrouwke87

    Vrouwke87 Fanatiek lid

    26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Hoe zit dit met de tula insert?
     
  3. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @Poodle13 leuk een meisje ! Gefeliciteerd.

    Het gaat echt om en om. Meisje jongen meisje jongen haha!

    Hier het weekend echt tijd te kort. Willen de kamer van me dochter verder opknappen. Allemaal boodschappen en dingen doen. En het huishouden. En Dan zondag een hele dag weg naar het bullen evenement via la frenchie! Waar we met onze Franse bull heen gaan. Maandag roparun! Me schoonvader fiets mee dus die gaan we aanmoedigen langs de kant!
    Uhmm tijd te kort help!!
    En dan ben je ook nog is zwanger en moet ik tussen door even zitten of rusten hoor HahHa anders hou ik het niet vol!
     
    Silsil, Adrianaj en Poodle13 vinden dit leuk.
  4. Amelie

    Amelie Fanatiek lid

    8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hi meiden! Heb weer even bij gelezen. Wij zijn heerlijk aan het genieten van de vakantie. Maar ach, hoeveel vakantie heb je met een kleintje erbij. ;) Het weer is helaas niet super goed maar dat mag de pret niet te veel drukken.

    Mijn buikje begint nu echt wel duidelijk naar voren te komen, dat mensen hier ook echt durven te vragen of ik zwanger ben. Een ober schatte me in op 6 maanden zwanger. :roflmao: Dus ben benieuwd waar dit gaat eindigen.

    Leuk al die geslachtsbepalingen! Wij hebben besloten toch nog maar een echo voor de 20 weken echo te plannen als we terug zijn (zonder geslachtsbepaling) om toch wat meer feeling te krijgen met de zwangerschap. Merk nu echt dat de dagen zo snel gaan dat het er een beetje bij inschiet. Mijn buik groeit en ik voel de kleine wel bewegen dus ik weet dat ik zwanger ben en dat het echt wel goed zit maar voel me niet echt zwanger. Komt nog wel, maar ff extra spieken kan nooit kwaad om het even aan te wakkeren. We zijn inmiddels wel een beetje begonnen met het uitzoeken van namen, dat maakt het ook een stuk leuker. Gelukkig zitten we op dezelfde lijn. :rolleyes: Al vindt mijn vriend mijn nr. 1 naam voor een jongen nog steeds niks dus die moet ik maar laten varen. :oops: Mijn nr. 2 naam is bij ons beiden favoriet, dat scheelt. Voor mijn dochtertje was het een stuk makkelijker, die namen hadden we al een paar jaar. Tegelijk eigenlijk met de jongensnaam die we nu hebben. Maar nu hebben we een aantal namen voor een meisje die we allemaal mooi vinden dus dat wordt lastig kiezen, er is er niet een die er bovenuit steekt en voor mijn gevoel moet dat wel zo zijn bij het kiezen van een naam. Maar we laten het nog open mochten we nog andere mooie namen tegenkomen.

    Nou dat was weer even mijn update hoor! :p We zijn woensdag weer in NL, dan hebben we nog lekker 1,5 week thuis vakantie. Dan zal ik vast weer wat meer reageren. :thumup::D
     
    Vrouwke87, Dominique1991, Silsil en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. EliQue15

    EliQue15 Actief lid

    5 jan 2018
    176
    148
    43
    Wat bedoel je? Over de beentjes niet in de doek doen denk ik?
    Bij een draagzak met insert erin kan dit niet anders, maar daar is het verschil dat de beentjes ‘los zitten’ en enigszins bewegingsvrijheid hebben zeg maar. Er is niet heel veel druk van onderaf, zoals bij een doek wel het geval is.
     
  6. Triesje91

    Triesje91 Bekend lid

    9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Pfff hier echt de hele dag al een donder wolk boven mijn hoofd en gaat maar niet weg :( verschrikkelijk!
     
  7. qwerty123

    qwerty123 Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Hopelijk is hij morgen weg. Hoe uit de donkere wolken zich? Vervelend als je je zo voelt
     
  8. Triesje91

    Triesje91 Bekend lid

    9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Ben continue prikkelbaar / chagrijnig. Kan echt niets hebben en helaas heeft zoonlief hier een beetje onder te lijden gehad vandaag. Hij was de hele tijd vervelend dus heeft hij ook regelmatig (en soms best onterecht) een uitbrander van mij gehad wat weer resulteerde in huilbuien.. zucht. Hopelijk morgen beter idd.
     
  9. Dominique1991

    Dominique1991 Fanatiek lid

    29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    telefoon kwart slag naar rechts draaien.. Dan zie je onder de voetjes en boven gezichtje haha
     
  10. Vie87

    Vie87 Fanatiek lid

    17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @Triesje91 balen! Lekker op tijd slapen en dan morgen hopelijk weer beter.

    @Amelie nog veel plezier daar! Wel fijn dat jullie op een lijn zitten over de namen. Hopelijk komt de naam die er met kop en schouders bovenuit steekt snel.
     
  11. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja ik zie het nu!! Mooi.

    @Amelie nog veel plezier! Hopenlijk nog een beetje mooi weer! Geniet.

    @Triesje91 Oo balen zeg. Soms heb je zo’n dag erg rot. Heb het soms ook kort voor de kar en dat reageer ik dan Op mijn dochter, zo sneu. Maar morgen is het vast Beter!
     
  12. Triesje91

    Triesje91 Bekend lid

    9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Zou goed moeten komen. Morgen BBQ bij mijn moeder en zij heeft een heerlijke jacuzzi achterthuis waar ik maar even uitgebreid gebruik van ga maken :thumup:
     
  13. Adrianaj

    Adrianaj Actief lid

    25 aug 2017
    358
    576
    93
    Vrouw
    Doet je vast goed ! Hier ook lekker bij me vader in de jacuzzi gezeten in de achtertuin. Heerlijk ! Jilz 0.0% erbij haha. Geniet ervan en dan is die donkere wolk zo voorbij.
     
  14. Triesje91

    Triesje91 Bekend lid

    9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Ooohh is het al morgen haha. Zo lekker de oogjes dicht (was nog aan het opruimen pffff) en dromen over de jacuzzi en zon en radler en lekker eten. Yummie
     
    Adrianaj en qwerty123 vinden dit leuk.
  15. Vrouwke87

    Vrouwke87 Fanatiek lid

    26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Of dat ook slecht is. De beentje komen er dan ook nog niet uit. Heb hem bij mijn dochter vanaf 6 wkn gebruikt (toen kreeg ik hem van mijn moeder) gebruik hem nu nog voor dochter zonder insert natuurlijk. Wil hem voor de nieuwe baby ook weer gaan gebruiken in het begin met insert.

    Hier de kleine alweer een paar dagen niet gevoeld. Ik ben heel benieuwd hoe de placenta ligt. Het is of een rustig kindje of de placenta ligt er (deels) voor. Ik voelde mijn dochtertje met dit termijn al een stuk duidelijker ondanks dat dat mijn eerste was en dit de tweede
     
  16. qwerty123

    qwerty123 Fanatiek lid

    16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Pff even een dip. Erg moe en er moet zoveel gedaan worden. Mijn man is met vrienden weg en reageert nergens op. Irriteer me daar dan aan.
     
  17. AB25

    AB25 Bekend lid

    17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    @Poodle13 Gefeliciteerd! Leuk een meisje! :D

    @Triesje91 Hoe is het met de donderwolk? Beetje weggetrokken?
     
    Poodle13 vindt dit leuk.
  18. Cyd

    Cyd Bekend lid

    28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Hoi iedereen,

    ik heb nog niet alles kunnen bij lezen door minder leuke omstandigheden.

    Vannacht vertrekken we op reis naar Kreta, leuke vooruitzichten! Maar we hebben in 2 weken tijd 3 'tegenslagen' mogen overwinnen...
    2 weken geleden dus de waterpokken van ons zoontje, wat gelukkig al helemaal niet meer opvalt!
    1 week geleden dan de krentenbaard van mijn man, wat gelukkig ook helemaal verdwenen is!
    Tot gisteren de grootste tegenslag kwam...
    De babykamer werd gisteren behangen en geschilderd en ons zoontje kon er niet van slapen. Beslist om hem naar mijn moeder te brengen. Ik zet hem daar af, doe nog wat boodschappen en ga nogmaals langs bij haar om wat dingen nog af te geven. Ze vroeg me of hij gevallen was omdat hij precies een deuk (!) in zijn schedeltje had. Ik schrok me rot toen ik er aan voelde! Ik ben er mee naar de spoedgevallen gereden en het bleek wel degelijk een schedelfractuur te zijn. Na uuuuren wachten, werd er een CT scan genomen en er bleek ook een kleine bloeding aanwezig te zijn. Hij mocht niet naar huis en we werden naar een ander ziekenhuis gebracht. Hij moest er 24u ter observatie in intensive care blijven. Ik bleef bij hem overnachten. Maar dat is zooo vreemd, hij was niet ziek, had niet moeten spugen, het zat ook niet blauw, hij deed zoals altijd. Als mijn moeder het niet gevoeld had, hadden we het nooit geweten.
    Natuurlijk kwam onze reis in het gedrang. Vandaag een nieuwe ct scan gehad (onder volledige verdoving omdat hij niet wou stil liggen...ja wat wil je, een kind van 11 maanden...) Daaruit bleek dat de bloeding niet veranderd was. Positief nieuws! We mochten naar huis en we mogen op reis! Als we terug zijn, moeten we wel terug naar de KA op controle.
    We vragen ons nog altijd af waar en wanneer hij dat heeft opgelopen. Bij ons is hij nooit gevallen of heeft hij nergens gestoten. Grote kans dat het bij de onthaalmoeder is gebeurd. Het voelt vreemd om over zijn hoofdje te voelen, net alsof er een 'gat' in zit :( Hij heeft al zoveel meegemaakt in zijn jong leventje en dan nog zoiets erbij :(

    Sorry voor dit ego-bericht! Ik wou het ook gewoon eens van me afschrijven, wat het was echt een rollercoaster aan emoties...
     
  19. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ego bericht neee joh je kan hier alles kwijt!
    Wat een heftig verhaal ! Dan schrik je je toch rot!
    Gelukkig is alles goed met hem.
    En wat een gedoe allemaal de laatste weken met die waterpokken en krengebaard van je man. En dan dit weer! Gelukkig kunnen jullie nu wel lekker op vakanatie gaan. Probeer even lekker te genieten!
     
  20. Cyd

    Cyd Bekend lid

    28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Zullen we zeker doen! Ik heb er nu meer dan ooit nood aan...
     

Deel Deze Pagina