Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 30 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maze1

    Maze1 Actief lid

    12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    Hebben jullie eigenlijk al spulletjes gekocht? De grote spullen dan. Ik heb geen idee of ik nu te vroeg ben of toch beter kan beginnen. Komt zoveel op je af!
     
  2. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik durf nog steeds niets te kopen, ik hoop dat ik de moed heb om te beginnen als het met 30 wkn nog steeds goed gaat :)

    Edit....ik heb alleen wel een prachtige Artipoppe gekocht! Kan voor beide uitkomsten dacht ik zo, niet dat we dat gaan doen! We gaan de 39 wkn levend en wel halen! .... praat zichzelf moed in ....
     
    sannez vindt dit leuk.
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Met de eerste zwangerschap hadden we nu al alle grote spullen gekocht. Bij babypark op bestelling. Die je ook weer kosteloos af kon melden als de zwangerschap helaas niet goed ging.

    @Cindy1977 ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen!
    Harde buiken nemen niet toe bij je?
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  4. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ben de laatste jaren wat spullen aan het sparen geweest. Goede tweedehands badje en box en hier en daar een goede actie. We moeten alleen nog het behang, bedje + matrasje en wat lakentjes/hoezen en wat verdere aankleding. Ik denk dat we dan een heel eind zijn! eind oktober ga ik met mn zus alles op een lijst zetten en als ik dan nog iets mis heb ik nog ruim de tijd om het aan te schaffen:) Daarnaast heb ik ook echt super veel gekregen dus ik ben aardig voorzien:)

    @Cindy1977 Hoe voel je je nu, ondanks de onzekerheid? Ik ben er nu wel echt doorheen heb ik het idee maar die 20 weken echo wil ik wel graag achter de rug hebben.
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  5. krijgertje

    krijgertje Bekend lid

    20 mei 2014
    531
    686
    93
    Qua spullen inderdaad nog niets gekocht, op een paar kledingstukken en een kinderwagen na. Voor de rest hebben we ook nog veel van de eerste: commode willen we schilderen, bedje hoeven we alleen in elkaar te schroeven, maxi cosi moet alleen even gewassen worden en zelfs de box staat op zolder. Al weet ik niet of we die laatste ook opzetten dit keer Haha. Kledingkast wil vriend zelf maken, maar dat is nog even afwachten of we daar de tijd nog voor hebben straks, Haha!
     
  6. Maps

    Maps Bekend lid

    18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Cindy hoe gaat het nu met je?

    @Meisje93 wat een super schattige echo in 3D, echt te cute!!

    @Appelmoess fijn dat alles goed is met jullie kereltje :)

    Vreselijk he van die kindjes gister, het zou je kind zijn. En ook 3 meiden uit 1 gezin, geen woorden voor.

    Spullen, alleen een kast waar ik tegenaan liep op marktplaats. En 2 pakjes, verder nog niks, durf ook nog niet zo goed.

    Kijken jullie het programma hoe bevalt Nederland? Heb gister weer wat traantjes gelaten. Er zit ook een uitzending bij uit 1980, heel grappig om te zien hoe het toen ging. Op uitzending gemist nog te zien!
     
  7. Maze1

    Maze1 Actief lid

    12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    Waar zijn jullie dan zo "bang" voor? Was tot nu toe niet alles goed tijdens de controlles of? Niet dat ik zelf stiekem geen angst heb haha! Ik wil ook ff nu donderdag de afspraak afwachten en dan toch echt beginnen met spullen uit tezoeken en kopen.
     
  8. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    wat fijn dat er goeie 20 wkn echos zijn, en wauw wat een mooie echos. ik begin aardig zenuwachtiger te worden voor maandaag. gelukkig een druk en leuk weekend voor de boeg voor wat afleiding.

    @Maze1 welkom en gefeliciteerd.

    qua spullen heb ik hier alles al liggen van mn vorige x nog bewaard. hele babykamer gratis op kunnen halen. Het enige wat ik zelf nieuw heb gekocht was een ledikantmatras/lakens/dekens/badje/kledingkast. box hadden we gekregen van mn schoonouders
     
  9. Mimi91

    Mimi91 Actief lid

    24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    Welkom @Maze1 en gefeliciteerd met de zwangerschap!

    Hier al mega veel gekocht, heeeeeerlijk:) kinderkamer krijgen we van mijn zus zij heeft al grotere kinderen.
     
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Maps nog nooit gekeken. Zal het eens terug kijken of ik het wat vind. :)

    #spullen. Tot nu toe alleen nog maar een maxi cosi gekocht, 1 setje kleding & een difrax flessen verwarmer.
    Eigenlijk heb ik verder ook helemaal niks nodig. Bij de eerste al veel te gek gedaan.
    Nu ga ik helemaal los met E. haar kamertje. :roflmao:
     
    Mimi91 vindt dit leuk.
  11. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    hebben jullie het babykamertje al klaar of zijn jullie er nog mee bezig?

    ik ben vanmiddag even bezig geweest.. de behang is eraf en nu de muren egaal wit maken. wou eerst panda thema maar zo moeilijk dingen te vinden. dus we gaan nu voor baby minnie mouse thema
     
    nijntje90 vindt dit leuk.
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Leuk heh shoppen! :)

    babykamer is hier in principe af.
    E. slaapt in een neutrale babykamer. Misschien dat ik nog iets met decoratie ga doen. Maar in principe is dat niet nodig.

    panda thema is juist zó leuk & schattig!
    Je hebt diverse panda muurstickers die je kan bestellen.
    En bedtextiel zie ik ook genoeg in panda stijl.
    Deze maakt ook hele leuke aankleding.
    Whaa ik moet niet verder gaan kijken voor je. Wordt er nu ook verliefd op. :roflmao:
     
    TigerAngel7 vindt dit leuk.
  13. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Een aantal van ons heeft bloedingen, of miskramen gehad, stil geboren kindjes, vroegtijdig weeën, etc. We zijn niet allemaal even naïef meer helaas :)

    Het gaat hier nu goed hoor, nog wel harde buiken, maar niet meer uren aan een stuk.

    Wat leuk dat sommige al zo ver zijn met hun spulletjes! Pictures!
     
  14. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Spullen nee nog niet echt veel. Wat kleertjes en Hydrofieldoeken. Heb nog veel Vd eerste. Wel moet de babykamer gedaan worden. Lees: plafond eruit, elektra opnieuw en naar beneden frezen, nieuwe deur, muren afwerken, nieuwe vloer etc haha daar gaan we komende weken maar eens mee beginnen...

    Hier ook al wat zenuwen voor de 20 weken echo maandag. Ik probeer er maar niet te veel aan te denken...
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dat wordt flink klussen voor jullie zo te lezen. :)
    Succes. Weet je al helemaal hoe je de babykamer wilt hebben?

    Ja ineens komen de zenuwen heh.


    ahw zo schattig! Vriendin is van de week bevallen. En sinds E. de baby gezien heeft wilt ze er elke dag naar toe & verzamelt ze vanalles voor de baby. ♥
    Nu al baby gek. =)
     
  16. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Zeker nog veel te doen. We verplaatsen intussen ook nog even de badkamer naar een andere kamer :p
    Babykamer wordt zelfde als dochter mbt meubels en kleur Vd muren (hebben overal hetzelfde). Wanneer de kleine er is zoek ik de overgordijnen en accessoires voor jongen/meisje erbij.
    Weten jullie al hoe je het gaat doen? Ik dacht dat jullie het ook redelijk neutraal wouden houden?

    Wat schattig van E zeg!!! Zo lief he, mijn dochtertje is er ook heel druk mee
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ook een flinke klus! Laten jullie het doen?
    Wij hadden vorige zomer de hele badkamer verbouwt. Wat was ik blij toen ie na 2.5 week af was.
    Oh net zo handig! De babykamer is af hier. Muren zijn grijs met (mint) groen. En aankleding is ook allemaal in die kleuren van baby's only. ♥
    Ik ga helemaal los op E. haar kamertje. Alle muren worden oudroze. Heb hele leuke posters besteld. Benieuwd hoe ze in het echt eruit zien.
    Verder moeten we dan nog overgordijnen kopen. En als er ruimte over is op haar kamer. Ga ik het buikkastje restylen wat nu maar in de schuur staat te verstoffen.
    Dus als E. haar kamertje af is. Is het kwestie van babykleertjes in de kast leggen, en de tummytub + standaard neerzetten, bedje opmaken & kamertje is klaar. :)

    Ja echt! Wel blij mee dat ze zo baby gek is. Wat leuk dat jullie dochter er ook zo druk mee is. ♥
     
    YellowEyes en Manna vinden dit leuk.
  18. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Wij hoeven bijna niets te kopen. Bij de eerste had ik alles al gekocht. Nu ligt alles in grote plastic zakken op zolder. Dus dat haalt manlief wel wanneer t bijna zover is. Ik moet alleen nog een babyfoon kopen. En een paar nieuwe dekentjes en lakentjes. Onze eerste had namelijk reflux en spuugde alles onder. Verder van die kleine dingetjes.. flesjes, rompertjes, sokjes, badthermometer, kammetje etc. Kleding heb ik al gekocht. Wil eigenlijk nog meer kopen, maar dat is niet verstandig. Ze groeien zo snel!!

    O ja, luiers! Maar dat doe ik wel wanneer ze in de actie zijn.
     
    Appelmoess vindt dit leuk.
  19. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Klinkt super leuk de kamer van E.
    Wanneer ons dochtertje wat ouder is mag ze ook kleurtje op de muren kiezen ed.... Voor nu laten we het verder zo haha
     
    Meisje93 vindt dit leuk.
  20. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier nog geen zenuwen voor maandag.. Was het bijna even vergeten! We worden momenteel een beetje geleefd de uitvaart is donderdag dus daar kan ik gelukkig heen om manlief te steunen.

    Ik heb proefkaartjes besteld voor het geboorte kaartje, en komende week wil ik het behang bestellen. En ondertussen kijk ik rond voor een bedje. Dus al wel echt t bezig met t kamertje. De commode staat al!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Nelllie, Regenboogjee, Appelmoess en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina