Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019-2.0

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meisje93, 30 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje90

    nijntje90 Fanatiek lid

    2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb tot nu alleen wat kleertjes gekocht. Kamertje schuift door moeten we alleen behangen moet ik nog wel bestellen :)
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Kiekieboe ze groeien veel te snel! Ik ga nu ook niet veel kleding kopen. Althans ga ik proberen. :rolleyes:
    Zo zonde als ze het maar 2-3x aan hebben gehad.

    @Pln fijn dat je bij de uitvaart kan zijn! Oh wauw de geboortekaartjes al.
    Vond dat zo'n grote klus. Niet verkeerd om nu al te gaan kijken. :)

    Mooie grote commode! Heb je een kledingkast niet eens nodig. Of ga je die wel aanschaffen?
     
  3. Maze1

    Maze1 Actief lid

    12 sep 2018
    283
    352
    63
    Vrouw
    Pln wat een mooie kast! Ik denk er ook aan een gewone kast te kopen en die dan als commode te gebruiken. Maar lees overal dat het zoveel handiger is als je het aankleedkussen recht kunt leggen. Kan iemand mij vertellen of het dan echt zo vreselijk onhandig is als het kussen niet recht ligt?
     
  4. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Meisje93 nee dit is de enige kast en we hebben dan een kleine kamer met onze kledingkasten mocht ik iets op willen hangen of als ie groter word kopen we wel een staande kast. Vond m zo vet handgreepjes waren wel duur, heb er ook nog leren plankendragers in dezelfde kleur bij. Vond de geboorte kaartjes ook zo moeilijk heb er nu maar 3 besteld en daar ga ik een paar weken iedere dag naar kijken en ondertussen neus ik verder:) heb ze net binnen en vind ze alle 3 onwijs leuk:rolleyes:

    @Maze1 ik heb in de kinderopvang gewerkt met het verschoningskussen rechtvoor je maar dit heeft toch mijn voorkeur. Ik vind het ook mooier zo :) en lekker veel ruimte in de lades.
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    hier aankleedkussen horizontaal gebruikt tot ong. 1 jaar en daarna verticaal.
    En op onze commode komt het aankleedkussen dan ook wel een klein stukje over de rand.

    @Pln bij een jongen heb je ook niet echt een hang gedeelte nodig. :)
    Leuk zeg! Benieuwd naar het eindresultaat straks.
    Haha succes met een keuze maken! twijfel om weer naar de drukker te gaan of om het online te bestellen. Ach heb nog genoeg tijd.
     
  6. Bella28

    Bella28 Fanatiek lid

    9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Beetje late reactie niet meer zo heel actief.. we hadden de 20 wij echo om 11u.
    Alles goed gekeurd.. nu 21.3 wkn al weer
     
    Kiekieboe, Pln, Manna en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oeps... Zojuist man voor de 2e keer de deur uitgeschopt met de vermelding dat hij vega filet american moet halen.
    Vanmiddag heeft het winkelpersoneel zelfs lopen zoeken. Maar ben overtuigd dat ze het hebben. :rolleyes:
    van de week nog zien liggen.......
    verder geen last van hormonen ofzo.....

     
    Appelmoess, nijntje90 en Pln vinden dit leuk.
  8. Christiana

    Christiana Fanatiek lid

    23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Ik heb het aankleed kussen altijd horizontaal gebruikt.

    Hier wel mee gelezen maar heel druk, moet een maand full time werken. Veel last van mijn rug, stuitje en si gewrichten. Dit aangekaart op het werk, moest vd fysio minder werken. Van mijn bazin geen gehoor. Ik ben nog maar 20 weken, ga maar een bekkenband ofzo proberen.

    Dinsdag 20 weken echo in het radboud? Ben benieuwd!! Vind het heel spannend.

    Ook staat ons huis sinds een week te koop. Omdat we iets anders groters hebben gevonden. Pff wat een stress is dat zeg!!

    Fijn dat alle echos goed zijn dames!! Alle vakanties zitten er alweer grotendeels op lees ik. Succes weer met werken enz!

    Hier is broer van 4 nog heel lief voor mijn buikje, de baby krijgt al veel kusjes!! Hij doet me er stil bij staan dat er ondanks de drukte wel iets groeit in mijn buik ♡
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  9. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik hou van minimalistisch.. Heb nu een selectie zie upload. Alleen op de kamer komt stippen behang dus die trekt me voor nu het meestemaar die witte met groene bladeren ik hou ervan mja tis dan winter...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Appelmoess en Cindy1977 vinden dit leuk.
  10. MamavanHayden

    MamavanHayden Fanatiek lid

    11 dec 2014
    2.257
    1.990
    113
    Vrouw
    Zojuist voor het eerst een schopje aan de buitenkant gezien❤️❤️
    En mijn zoontje heeft zijn zusje ook gevoeld, zo lief, hij was zo trots!
     
    Christiana, Appelmoess, Pln en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Christiana hmm je hebt niet echt een begripvolle bazin zeg.
    Goed in de gaten houden hoor! Je moet nu niet je bekken gaan verknallen door je baas.

    Hopelijk is jullie huis snel verkocht.

    @Pln wat een mooie kaartjes! Heerlijk rustig ook.

    wat gaaf!!!
    En superleuk dat je zoontje het kindje heeft kunnen voelen. ♡
     
    Christiana, Kiekieboe en Pln vinden dit leuk.
  12. nijntje90

    nijntje90 Fanatiek lid

    2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    @Pln je bent lekker op tijd met de kaartjes hahaha. Leuk hoor om nu al te kijken :)
     
    Pln vindt dit leuk.
  13. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Wij gaan binnenkort ook beginnen aan de babykamer! Wij weten al een hele tijd hoe wij onze muur gaan doen.. m'n vriend is erg precies in schilderwerk en past ook erg goed bij onze woonkamer, dus het word vast heel mooi! Bijgaand een fotootje van hoe onze babykamer muur eruit gaat zien.

    Woensdag de 20 weken echo! Vind het zo spannend, al zit het qua gevoel wel goed. We zullen zien!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Manna, sannez, nijntje90 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. Mimi91

    Mimi91 Actief lid

    24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    Oehh @YellowEyes prachtig, zoiets had ik ook opgeslagen op Pinterest maar we zijn niet zo creatief op dat gebied. Wij hebben gekozen voor een soort jungle thema met bladeren behang met de ‘chachacha’ kleur verf op de andere muren.. en ik heb zelf schilderijtjes gemaakt.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Manna, TigerAngel7, Kiekieboe en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @YellowEyes gaaf zo'n muur. Leek me ook heel leuk. Maar helaas dacht mijn man er anders over.

    @Mimi91 ziet er ook erg leuk uit! En wat ben je creatief zeg.
     
    Kiekieboe en YellowEyes vinden dit leuk.
  16. MamavanHayden

    MamavanHayden Fanatiek lid

    11 dec 2014
    2.257
    1.990
    113
    Vrouw
    Morgen 20 weken echo.. Stiekem wel wat zenuwachtig
     
    Pln vindt dit leuk.
  17. Kiekieboe

    Kiekieboe Fanatiek lid

    28 jul 2017
    1.724
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    De babykamer bij ons is gewoon normaal, volwassen. Wij ongeveer 4 jaar geleden het pand gekocht en toen alles heel luxe ingericht. 4 slaapkamers en alle 4 op dezelfde etage, dus alle 4 zelfde behang. Ik heb een dure/luxe smaak dus dat heeft ons super veel gekost. We hadden ook geen plan om snel aan kinderen te beginnen. Dus ja.. we hebben t zo gelaten. Als de meiden wat ouder zijn, dan mogen ze zelf kiezen hoe ze t willen hebben. Dan zal ik ook met een gerust hart het behang eraf kunnen scheuren haha!
     
    Appelmoess vindt dit leuk.
  18. nijntje90

    nijntje90 Fanatiek lid

    2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Heel erg leuk die baby kamer! Ik heb alle kleren van de kleine man uitgezocht. Heb echt zowat alles bewaart haha. We hebben vanmiddag behang besteld ben benieuwd!
     
    Appelmoess vindt dit leuk.
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Snap ik! Duimen dat alles goed is. :)

    groot gelijk dat je het dan laat zitten. Zou dat ook erg pijnlijk vinden. :p

    komt het nu weer goed uit. Dat je alles bewaard had.
    Wat voor behang heb je besteld?
     
  20. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    morgenvroeg om 8u de 20wkn echo, kijk ik die verwijsbrief na het zkh naar omdat het medisch is, zie ik dat ik ook 1bladzijde er tussen heb zitten met half met mijn medische gegevens erop, maar een hele andere naam van iemand anders, en toevallig ken ik haar ook!! ze is ondertussen al wel bevallen, maar nog ik weet nou niet wat ik er mee aan moet aangezien er van haar ook medische gegevens op staan.. aangezien ik 8:00u al binnen moet zijn is de vk prakrijk net open..iemans tips wat ik moet doen. Kan ze alleen bereiken op spoednummer
     

Deel Deze Pagina