Uitgerekend 1 t/m 15 februari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pitaa91, 22 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    leuk!! Dan snappen ze het al helemaal. :)
    Hele fijne dag, ideaal weer voor een verjaardag.
     
    nijntje90 vindt dit leuk.
  2. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ja hij wou het eerst dat we het alleen wisten en tot de bevalling het stil houden ik zo dat gaat me echt niet lukken. Dus vandaar dat die met de ballon kwam. Ja ik vindt het zelf ook erg spannend en behoorlijk nieuwsgierig haha.

    @Mimi91 Oef geen luchtige jurk dan?

    Ik ga volgend jaar trouwen in juli maar neem dan wel nog een 2e jurk (avondjurk) erbij ook handiger met na de wc gaan hihi. Gefeliciteerd alvast en wens je vrijdag een supermooie dag
     
    Mimi91 vindt dit leuk.
  3. Bloemetje376

    Bloemetje376 Actief lid

    17 apr 2018
    179
    385
    63
    Vrouw
    @TigerAngel7 Mooi buikje hoor!

    Wij willen het geslacht bekend maken met een taart. Maar we willen dan wel gewoon zelf eerst het geslacht weten.

    Mijn buikje is alleen in de avond opgezet, dan zie ik er echt zwanger uit. Maar verder ben ik helaas nog helemaal plat. Wordt daar wel een beetje onzeker van. Ben nu wel al 12w1d. Al ben ik erg licht van mezelf en ook nog een kilo afgevallen.. Hoop dat dat buikje toch nog snel komt..
     
  4. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik zag gister iemand die 16 weken was en daar kon ik ook niet veel aan ontdekken hoor ;) de 1 heeft gewoon sneller ene buikje dan een ander. Ook aan het einde verschilt het vaak nogal. Ben bij de vorige samen met vriendinnen ongeveer even lang zwanger geweest en ik had de dikste buik eraf (en was het kleinste wat betreft lengte :eek:
     
  5. Bloemetje376

    Bloemetje376 Actief lid

    17 apr 2018
    179
    385
    63
    Vrouw
    Dat is ook wel grappig dan. En dan zie je ook hoe verschillend het bij iedereen is.
    Ik merk het vanzelf wel. Misschien groeit het straks wel ineens heel hard. Hoop met 16 weken wel iets meer te zien
     
  6. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ja is echt een groot verschil per persoon. En zegt niets ook over een grote van de baby. Want ik had echt een ukje :rolleyes: maar het is stiekem wel leuk om een keer een buikje te krijgen he ;) ik heb nu vooral dat ik me echt opgeblazen voel... Mensen kijken wel eens maar durven niets te vragen (ben ook te zwaar dus snap het wel dat mensen dat niet durven :roflmao:)
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Vandaag maar 1x overgegeven! :D
    Zal dit het begin zijn???
     
    Pitaa91, nijntje90, Nelllie en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. Appelmoess

    Appelmoess Actief lid

    6 jun 2018
    376
    668
    93
    Vrouw

    Hier bij de 1e zwangerschap nog tot na de 20 weken mn normale spijkerbroeken aan hebben gehad. Buikje kwam pas echt laat. Maar toen die eenmaal kwam ging het hard! :)

    Bij mn 2 zwangerschap kwam mn buikje rond de 10 weken wel echt tevoorschijn.

    En deze spant de kroon. Eigenlijk bij de positieve test al een opgezette buik die nooit meer weg is gegaan. Mn buik is nu et zelfde als bij mn eerste met 25 weken zwanger. Vreselijk vind ik et eigenlijk.

    Doe mij maar een kleine buik. Op et einde gaat et allemaal zo in de weg zitten :oops::oops:


    @Meisje93 woehoee dat klinkt wel positief!

    Leuk om jullie bekendmakingen allemaal te lezen!
     
  9. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier ook al 2 dagen maar 1x... Woehoe hopen dat ik me dan ook wat beter ga voelen snel.
     
    Pitaa91, nijntje90, Cindy1977 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja wat fijn!
    Laten we het hopen.
     
  11. Christiana

    Christiana Fanatiek lid

    23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Hier is mijn buik al huge! Zal morgen een foto posten. Positiekleding ligt vooraan in de kast. Zoiets had ik bij nummer 1 pas met 20 weken ofzo. En toen al suiker moeten testen haha. Ben benieuwd wat ze zegt dinsdag, termijn echo!

    Fijn dames iets minder spugen! Hopelijk blijft het beter gaan.

    Hier al iets minder moe merk ik. Maar als ik ff niet eet of wat minder dan krijg ik wel zoon dip erna, trillen, misselijk, zweten, opvlieger. Nu ongeveer 10+4
     
  12. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Yes 11 weken! Weer een week verder en al 2 weken geen bloedverlies meer.
    Zijn er meer dames die last hebben van hoofdpijn? Ik denk een combinatie van de warmte en vermoeidheid. Drinken doe ik wel veel beter als afgelopen weken met het braken dus daar ligt het niet aan. Donderdag termijnecho ik ben benieuwd of de datum verschoven word..

    @Maps succes vandaag:)
     
    Cindy1977, YellowEyes, Manna en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Appelmoess

    Appelmoess Actief lid

    6 jun 2018
    376
    668
    93
    Vrouw
    Wat fijn geen bloedverlies meer!

    Hier ook hoofdpijn sinds een paar dagen. :( niet constant maar vooral zo'n drukkend gevoel.
     
  14. moonchild

    moonchild Fanatiek lid

    28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @Christiana ik ben benieuwd naar jouw buikfoto:). Fijn dat je minder moe bent.

    @Pln super dat het bloedverlies nu weg blijft! Hier ook gister ineens weer knallende hoofdpijn. Ik denk dat de warmte inderdaad niet echt meehelpt. Lekker aftellen tot de echo.

    Hier nog 1 week tot de termijnecho. Ik ben echt op een dieptepunt nu met mijn energie. Blij dat ik nog bijna 2 weken vrij heb... dan kan ik luieren zoveel ik wil:p.

    @Maps succes!
     
    Pln en Maps vinden dit leuk.
  15. Maps

    Maps Bekend lid

    18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Goedemorgen dames!

    @Meisje93 wat super dat je gister minder hebt gespuugd, ik hoop het begin van het einde!!

    Hier even wat stilte, had weer 2 vroege diensten en bij dag 2 redde ik het niet. Normaal kan ik prima op weinig slaap.
    Had 1,5 uur geslapen snachts en moest sochtends overgeven. Heb mij afgemeld, hopen dat de indelers nu rekening willen houden hiermee. Ben echt extreem moe en icm de warmte inderdaad ook erge hoofdpijn. Kan slecht slapen vd prednison, ben blij als ik daarmee mag stoppen volgende week! Zo ego klaagmodus uit haha..

    Vanmiddag termijnecho #2 kijken of de kleine eigenwijs netjes op de rug wil liggen :D
     
    Pitaa91, Cindy1977, YellowEyes en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Manna

    Manna Fanatiek lid

    2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Meisje93 en @Pln hopelijk blijft het steeds wat beter gaan!

    @Maps vervelend zeg met je werk, ik hoop dat ze er rekening mee houden. Veel plezier bij de echo
     
    Maps vindt dit leuk.
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pln wat fijn dat je al 2 weken geen bloedverlies hebt gehad!!

    Hoofdpijn heb ik ook. En sinds gisteren erg duizelig.

    @Maps ik hoop het! :)
    Zou wel erg fijn zijn. Dan het eten & drinken nog.

    ai wat vervelend dat dat niet lukte. Maar ook wel logisch met maar 1,5u slaap.
    Gelukkig bijna 12 weken. Kan je stoppen.
    Veel plezier vanmiddag!

    @Manna i hope so! :)
     
    Maps en Manna vinden dit leuk.
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Yehh 12 weken!! ⚘
     
    Pitaa91, Regenboogjee, Nelllie en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Voor degene die vandaag een echo hebben heel veel plezier en succes

    Wat betreft groei van de buik. Bij m'n eerste groeide m'n buik ook echt vanaf 16 weken. En nu dus al vanaf 10 weken. Sommige kleren pas ik al niet meer, dus heb vooral jurkjes aan.

    Ik word nu wel extra in de gaten gehouden ivm zwangerschapsdiabetes bij m'n vorige zwangerschap
     
    Lenaroos vindt dit leuk.
  20. Lenaroos

    Lenaroos Niet meer actief

    Mijn buik groeide bij de 1e pas vanaf 20 weken. Maar na 30 weken viel het mensen pas op.

    Vond ik niet leuk.

    Nu is hij al echt aanwezig en dat hoeft van mij dan ook weer niet :)

    Maar dikke buiken vind ik wel echt mooi dus hopelijk word hij weer lekker groot (aan het eind)
     

Deel Deze Pagina