1 t/m 15 juni 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Judith01, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyTooBee

    MommyTooBee Bekend lid

    22 sep 2015
    512
    88
    28
    @rhea90 Neee.. Wat verschrikkelijk om te lezen, de tranen staan in mn ogen :cry: En dat na alles wat jullie al hebben moeten doorstaan, wat is het leven toch soms oneerlijk.. Ik kan me niet voorstellen hoe een pijn dit doet. Ik wil jullie heel erg veel kracht en sterkte toewensen deze zware periode.. :( xx
     
  2. Patri1982

    Patri1982 Fanatiek lid

    5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    @rhea90, ten eerste gefeliciteerd met de geboorte van he zoontje, maar hoe kan dit? Ik snap niet waarom hij gaat overlijden. Ik vind het zo erg voor jullie. Heel veel sterkte
     
  3. Aile

    Aile Lid

    13 okt 2017
    31
    22
    8
    Vrouw
    :(:(:( jeetje.. Dit had niemand zien aankomen denk ik.. Heel veel sterkte. Ik blijf stiekem hopen op een wonder
     
  4. debby25

    debby25 Fanatiek lid

    17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Dit vraag ik me dus ook af inderdaad :(
     
  5. ilse1986

    ilse1986 Actief lid

    7 sep 2014
    247
    34
    28
    Jeetje @rhea90 wat heftig!! Heel erg veel sterkte!!!
     
  6. Meg

    Meg Bekend lid

    10 feb 2013
    781
    85
    28
    Wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wil je ook ontzettend veel sterkte wensen :(:cry:
     
  7. kleintje85

    kleintje85 Bekend lid

    5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Ohhh wat een nachtmerrie :( verschrikkelijk zeg! !! Heel veel sterkte en kracht!
     
  8. Patri1982

    Patri1982 Fanatiek lid

    5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Ik kom telkens terug om te kijken of ze al wat meer weten. Het beheerst mijn gedachte wel heel erg. Hoe kan het leven nou zo oneerlijk zijn? Van alles gedaan om voor te zorgen dat de kleine zo lang mogelijk in de buik blijft en dan dit. Niet normaal
     
  9. MommyTooBee

    MommyTooBee Bekend lid

    22 sep 2015
    512
    88
    28
    @Patri1982 Ik zit er ook steeds aan te denken.. :(

    Hier zit ik nu te wachten tot half 10.. net bloedgeprikt en dat suikerdrankje gedronken. Bluh echt niks voor mij sochtends niet eten..
     
  10. Patri1982

    Patri1982 Fanatiek lid

    5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Ze is al een tijdje niet op de site geweest. Ik voel me een beetje een stalker.
    @MommyTooBee, waarom gaan ze nu pas testen? Heeft dat nog nut?
     
  11. Lesa

    Lesa Niet meer actief

    Hebben er meer dames last van opgezeten enkels?? En wat doen jullie hier tegen??
     
  12. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Nee geen last van gelukkig maar door het warme weer heb ik soms wel het idee dat ik meer vocht vasthoud. Benen omhoog al geprobeerd? In het vliegtuig raden ze altijd aan om cirkelende bewegingen te maken met je voeten, misschien helpt dat nu ook?
     
  13. debby25

    debby25 Fanatiek lid

    17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik heb ook bloed moeten laten prikken op hb en glucose. Juist tegen het einde heel belangrijk zeiden ze
     
  14. itsann

    itsann Actief lid

    20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    En? Wat was de uitslag? Vies drankje hè :p

    @Lesa Ik heb er geen last van. Misschien je voeten/benen hoog houden als je zit en ligt?
     
  15. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Bij mij is een paar weken geleden bloed geprikt vanwege resusfactor. Toen waren de andere waardes ook meegenomen en goed dus denk niet dat ik het nu nogmaals hoef te controleren. Moest wel een spuit omdat ons kindje een andere bloedgroep heeft, na de bevalling nogmaals.

    Ons kindje is trouwens aan de kleine kant zeggen ze wat ik echt niet verwacht had omdat ik en mijn man beide niet klein zijn en mollige babies waren. Iemand hier ervaring mee? Maak me er soms een beetje zorgen over.
     
  16. MommyTooBee

    MommyTooBee Bekend lid

    22 sep 2015
    512
    88
    28
    @Patri1982 nou mocht ik dus suiker hebben kunnen ze eventueel nog laatste weekjes met dieet of iets nog wat proberen. Al probeer ik er nu ook al wat beter op te letten, vanavond koolydraatarme broccoli schotel op het menu haha.
    Maar dan weten ze ook dat ze me iig niet tot 42 weken door moeten laten lopen..

    @Lesa nee geen opgezette enkels dus heb geen gouden tip ofzo.. Veel water drinken?

    @itsann haha ja lekker is anders, maar viel me nog niks tegen.. Uitslag is er wss woensdag.

    @Libra89 ik zou me er verder niet teveel zorgen over maken.. Dit is ook allemaal maar een schatting, en die metingen met dit termijn zijn ook niet heel secuur meer.. Je hoort ook zo vaak verhalen dat een kindje klein werd geschat en er uiteindelijk nog een 8 ponder uit kwam of andersom.. Wat zei de vk erover? Is ze echt zó klein dan?
     
  17. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Ja ik weet dat het een schatting is en probeer het verder ook van me af te zetten. De vk had een extra groeiecho ingepland en daar kwam niets geks uit, een beetje onder het gemiddelde. Ik kan nogal een druktemaker zijn.

    Vinden jullie het ook zo spannend dat de bevalling dichterbij komt? Hebben jullie je vluchtkoffer al klaar? Nog tips van degene die al moeder zijn wat handig is om klaar te leggen?
     
  18. Judith01

    Judith01 Bekend lid

    16 nov 2014
    709
    552
    93
    @rhea90 , ik kom hier sinds er een Facebook clubje is gestart eigenlijk niet meer.. maar las daar dat je was bevallen. Wat een verhaal zeg.. heb er geen woorden voor. Wil je heel erg veel sterkte wensen! Zo oneerlijk allemaal...
     
  19. MommyTooBee

    MommyTooBee Bekend lid

    22 sep 2015
    512
    88
    28
    Nou ik ben straks al gebeld door de vk en ik heb dus wel een vorm van zwangerschapssuiker en ze moeten me doorverwijzen naar de gynaecoloog in het ziekenhuis. Was eerlijk gezegd een beetje geschrokken dus heb maar de helft gehoord van wat ze zei :oops:
    Ik moest eigenlijk meteen even flink janken, heb echt t gevoel dat ik heb gefaald en dat t komt door mijn gesnoep.. Maargoed laten we het maar even afwachten en hopelijk kan ik snel bij de gynaecoloog terecht. Morgen controle bij de vk dus dan zou ik het allemaal nog eens rustig navragen..
     
  20. MommyTooBee

    MommyTooBee Bekend lid

    22 sep 2015
    512
    88
    28
     

Deel Deze Pagina