♥ Zwanger worden vanaf najaar 2018 ♥

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LaQueen, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.006
    17.029
    113
    Vrouw
    Ik ben er ook niet zo in thuis, maar verbaas me er soms over wat ze allemaal kunnen, super knap en ook fijn dat dit mogelijk is hier in Nederland ..
    Hopelijk krijg je dit keer ook geen bijwerkingen van de hormonen.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Jo913

    Jo913 Bekend lid

    14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Dat kunnen ze toch eigenlijk niet maken? Er is dan dus niemand op die afdeling die jou kan helpen (insemineren is dan toch het enige waar jij ze voor nodig hebt?)? En jij spuit dan dus voor niks iedere dag hormonen in je buik? Heel erg stom!!
    Maar goed dat is pas augustus en wie weet ben je dan al zwanger!! Ik duim in ieder geval voor je:D
     
  3. Dreamer93

    Dreamer93 Lid

    17 jun 2018
    15
    26
    13
    Vrouw
    Hee wat goed @Nina Sanders! Spannend hoor! Ik duim voor je dat het heel snel raak mag zijn. Inderdaad knap wat ze allemaal kunnen!

    En ook voor jou duim ik @Zonnebloem92.

    Voor jullie is het nu echt begonnen!

    Vannacht had ik nog gedroomd dat ik tóch zwanger was geworden, maar dat we wel dolgelukkig waren. Vond het zo jammer toen ik wakker werd, haha.

    Een kennis vroeg gister nog: En, nog niet zwanger? (zij weten niet hoe graag we dat wel willen, maar dat we gewoon nog even moeten wachten) Wel confronterend hoor, ze moesten eens weten hoeveel ik er in mijn hoofd mee bezig ben!
     
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Thanks. Tweede spuit zit erin en ik voel me prima!

    @Jo913 thnx. Insemineren hoef ik niet. We spuiten hormonen totdat een eicel groot genoeg is. Dan ern ander hormoon die ong 36 u later je ei laat springen. Je moet dat wel op commando seksen ;).
    En dan wachten. We doen ‘het’ dus nog wel zelf, hetzij met wat hulp in de stimulatiefase. Maar idd, als het ongelukkig uit komt heb ik weken v niks zitten spuiten en dan kan ik niet verder tijdens de vakantieperiode. Maargoed. We moeten het ermee doen. Verder voel ik me vooralsnog prima en we zien het wel. Ik ben nu met een voor mijn doen hoge dosis gestart en ik ben heel benieuwd naar komende vrijdag.

    Thanks @Dreamer93
     
  5. Dandelion87

    Dandelion87 Actief lid

    30 aug 2014
    185
    7
    18
    Poeh, ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Totaal onverwacht blijk ik al zwanger te zijn, we hadden dat pas bedacht in het najaar maar blijkbaar hebben we niet zo goed opgelet vorige maand en ben ik dus zwanger geraakt. Ik zou blij moeten zijn maar poeh met een tweeling van 2,5 en het idee in mn achterhoofd dat we pas later zouden beginnen maakt het dat ik de knop nog niet helemaal kan omzetten. :confused:
     
  6. Jo913

    Jo913 Bekend lid

    14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    @Nina Sanders hoe gaat het nu? Hoop voor je dat t niet voor niks is!!

    @Dandelion87 gefeliciteerd zou ik zeggen! Ik snap je reactie en dat het onverwacht komt maar als ik zo het verhaal van Nina Sanders lees denk ik dat je heel erg blij mag zijn dat je niet afhankelijk bent van een kliniek/ziekenhuis en het je zonder stress van de mmm gegund is. Ik zou zeggen, probeer er zoveel mogelijk van te genieten! Je hebt nog even om aan het idee te wennen;)

    Ik heb vanochtend een controle echo gehad en er blijken nog resten in mijn baarmoeder te zitten en een cyste van 6cm in een eierstok. Alles wat ik ongeveer niet had gehoopt te horen vandaag.. ik begin dus voorlopig nog niet en daar baal ik echt ontzettend van. De ene klap na de andere... pfff
     
  7. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd! Ik ben stiekem heel erg jaloers!
     
  8. Dandelion87

    Dandelion87 Actief lid

    30 aug 2014
    185
    7
    18
    Bedankt! En excuus Nina! Ik kan me voorstellen dat het geen pretje is om in de medische molen te zitten en ik lijk wel ondankbaar te klinken, ik ben er onwijs van geschrokken en zit in de luxe positie dat ik het wel een beetje kan plannen. Ik bedoel het ook echt niet zo, ik ben er gewoon ontzettend van geschrokken, had het niet nu al verwacht. Tuurlijk zijn we enorm gezegend!

    Hopelijk is het voor iedereen hier ook snel gegund!
     
  9. Sjaantje91

    Sjaantje91 Bekend lid

    3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
    Wat een uit eenlopende verhalen weer!

    @Nina Sanders wat super dat het is gelukt!! En zo vlot, knap!
    Wel super vreemd dat er inderdaad niemand op de afdeling is in augustus, het is al allemaal zo veel extra's! Kan je niet ook dan op vakantie gaan om er toch iets soort van positiefs uit te halen? Of gingen jullie later? Merk dat alles onthouden van iedereen al wat veel voor me wordt, dus excuus!
    Spannend dat je nu een grote dosis moet nemen, hopen dat het twee keer zo goed werkt.

    @Dandelion87 Gefeliciteerd!! Je kwam in mijn ogen niet ondankbaar over hoor. Kan me voorstellen dat het een hele schok is als het onverwachts ineens toch al is 'gelukt'. is ook niet niet natuurlijk, ondanks dat zal iedereen toch wel een vleugje jaloezie voelen op hun eigen manier :)

    @Jo913 Wat een heftig nieuws. Moet je nu wachten tot dat alles echt weg is of krijg je daar dan (weer) iets voor? En die cyste kan die niet 'gewoon' blijven zitten? Mij was verteld dat het geen kwaad kon tot dat hij evt pijn gaat doen. Kan je vertellen... dat voel je wel als die vervelend gaat doen :eek:. Maar goed ene cyste is de andere niet denk ik...:o:
     
  10. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Ik ben op dit moment erg afwezig hier vanwege drukte maar ik wilde toch even snel reageren.

    Natuurlijk is het even wennen dat je nu al zwanger bent ipv over een half jaar! Maar wat een wonder! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben stiekem ook heel jaloers!
     
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @Dandelion87 Van harte gefeliciteerd! Hoewel het idd zeker geen pretje is om in de medische molen te zitten, zegt dat natuurlijk niets over anderen en dat ik het een ander niet zou gunnen. Dat zou toch raar zijn! Tuurlijk wel! Dat je geschrokken bent is logisch, je hebt nog even om eraan te wennen ;) Ik zou het een ander minder gunnen als er heel roekeloos met een zwangerschap om gegaan zou worden. Ik ben dan ook niet jaloers op je maar wel blij! :)

    @Sjaantje91 Thanks! Ja ik ben er ook wel een heel klein beetje trots op dat het zo vlot is gelukt! En nu afwachten tot komende vrijdag. Wat betreft de sluting in augustus.. ja ik baal hier echt van. Ben je net gemotiveerd gestart enzo (het is al gedoe genoeg) en dan gaan ze dicht. Maargoed, ik kan hier lang en kort over zijn: het is gewoon zo en ik vind het zonde van mijn energie om heel lang te balen. Dat hebben we ook altijd als een ronde niet is gelukt. Het liefste sta ik daar dan zo min mogelijk bij stil en ga ik gelijk door.. o_O

    @Jo913 He bah wat naar nieuws. Kan me voorstellen dat dat het laatste is waar je op hoopt. Is er al meer bekend hoe nu verder? Of zijn er concrete afspraken gemaakt?
     
  12. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.006
    17.029
    113
    Vrouw
    @Dandelion87 geloof ik wel dat het ff schrikken is, hopelijk kun je er snel van genieten en in ieder geval gefeliciteerd!

    @Jo913 Wat Een naar nieuws zeg. Dikke knuffel voor jou..
     
  13. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ah nee, wat een rot nieuws!
    Krijg je nu een hysteroscopie?

    Ik heb morgen nacontrole bij de gyn, ben echt nerveus!
     
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Mag ik iets heel doms vragen! Wat is dat precies?
     
  15. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nou zojuist bij de gyn geweest, het bleek een partiële mola zwangerschap wat uiterst zeldzaam is aangezien mijn kindje wel hartactie heeft gehad.
    Nu bloedprikken voor hcg en een longfoto omdat de mola ook daarheen kan trekken.
    Ookal staat mijn hcg op 0, ik mag even niet zwanger raken.

    Wat een domper!
     
  16. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.006
    17.029
    113
    Vrouw
    Oh wat naar zeg ..... ook voor jou een dikke knuffel!
    Om hoeveel tijd gaat het dat je niet zwanger mag raken?
     
  17. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Wat een k*tnieuws!
    Hoe gaat het met je? Met je man?
    Weet je de uitslag van de foto snel?
     
  18. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Wauwie gefeliciteerd! Ff schrikken lijkt me! Je hebt nog alle tijd om eraan te wennen , rustig aan :)
     
  19. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jeetje @Zonnebloem92 wat een pech hebben jullie zeg :( hoe lang moet je dan wachten en krijg je nu ook mtx daarvoor?
     
  20. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    @Nina Sanders wat onwijs raar dat ze gewoon heel de poli dichtgooien voor zo lang! Echt heel gek. Zit je dan met je goeie gedrag en elke keer die hormonen, wellicht dus voor Jan l*l... stom!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina