♥ Zwanger worden vanaf najaar 2018 ♥

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LaQueen, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaantje91

    Sjaantje91 Bekend lid

    3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
    @Zonnebloem92 Yes, gefeliciteerd! Wanneer zou eigenlijk je NOD zijn?

    Mijn dokter zei dat om de dag het beste is, elke dag heeft weinig geen zin. Maar als ik het lichamelijk niet zou trekken was 3 x per week ook goed.
    Maar wij grappen altijd als we niet 3x per week hebben gehaald dat we dan wel moeten aan het eind vd week, terwijl mijn spiraal er nu gewoon nog in zit hoor. :roflmao: Oefenen is ook belangrijk toch :o:


    Hehe paste het wel!? :p



    @Nina Sanders Het klinkt goed, vooral dat je het zo lekker in je hoofd hebt en precies weet, ook wel handig! En heerlijk toch als dat kan. Ben benieuwd naar het resultaat.


    Dank voor de Felicitaties komende dinsdag echt! Heb mezelf maar een verjaardag week gegund, want we gaan morgen vijf dagen naar Frankrijk/Duitsland. Dus ik zal ff afwezig zijn. En hoop dat ik daarna aan jullie kan mededelen wanneer we echt gaan beginnen want die eind 2018 vind ik te ver weg en kan veel specifieker ;)

    Gisteren 2 (!!) biertjes op maar daar al hoofdpijn van pffff ga maar stoppen met alcohol denk ik, niet leuk meer, kan ik alvast oefenen.
     
    Berenmama en Spectre vinden dit leuk.
  2. Sjaantje91

    Sjaantje91 Bekend lid

    3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
     
    jolien 1986 vindt dit leuk.
  3. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    @Sjaantje91 ik heb een cyclus van +- 26 dagen en zit op 28 vandaag dus eergister was nod. Maar denk toch een laat ei gehad anders zou hij vrijdag al meer moeten knallen.
     
    Sjaantje91 vindt dit leuk.
  4. Sjaantje91

    Sjaantje91 Bekend lid

    3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
    Hoop voor je dat hij morgen weer stuk meer knalt!
     
  5. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    @Sjaantje91 mja was niet zoveel te passen zeg maar :roflmao: wahahaha
     
    Louise11110 en Sjaantje91 vinden dit leuk.
  6. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.983
    17.018
    113
    Vrouw
    Wow super @Zonnebloem92 gefeliciteerd!! Hopelijk een mooie echo over een paar weken.

    Mijn man heeft een torenhoog libido hahaha...... tegenovergestelde van mij..oeps... maar na het stoppen met de pil is het al een stuk verbeterd. :D:D Meestal proberen we zo om de dag rond de vruchtbare dagen.
     
    LaQueen en Zonnebloem92 vinden dit leuk.
  7. Sjaantje91

    Sjaantje91 Bekend lid

    3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
    Hahahaha
     
  8. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  9. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dankjewel!

    Hier idd ook zo'n man. Gelukkig voor hem is mijn libido ook wat hoger geworden na het stoppen van de pil, maar lang niet zoveel als hij:roflmao:
     
  10. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijn predictor van gister was hoopvol, vandaag een tuursteep.
    Ik ga mijn maandverband weer om doen...
     
  11. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Nee.......:(:(

    Ik hoop zo dat het goed zit! Ik duim voor je!
     
  12. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.983
    17.018
    113
    Vrouw
    :( waar is de 'vind ik niet leuk' button. Hopelijk blijft het toch goed
     
  13. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Aah wat balen van je test .. En wat een klote weer!

    Hier net de regen ontvlucht en naar zoo bizar geweest. Wat heerlijk hoe ons meisje heldhaftig gordeldier stinkdier en baardagaam staat te aaien. (de vogelspin sloeg ze liever over en mamma ook) :roflmao:

    Ondertussen wachten we nog steeds van teken uit de baarmoeder o_O
     
  14. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    @Zonnebloem92 oh nee! Ik hoop toch dat het goed zit!!!

    Hier gisteren weer bloedverlies, vandaag heeft het echt doorgezet.. Dit is mijn eerste echte menstruatie na 12 jaar volgens mij:p
    Ik heb van het moment gebruik gemaakt om ovulatietesten aan te schaffen.
    Mijn nieuwe nod mag dus op 13 oktober Nina. De dag dat ik op vakantie ga.... nu baal ik dat ik gestopt ben met de pil:p:p:roflmao:
     
  15. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.983
    17.018
    113
    Vrouw
    Ik heb nog steeds geen positieve ovulatietest gehad... vandaag was hij wel iets donkerder. Eisprong zou vandaag zijn volgens de app. Ik vertrouw er niet op... alleen gister niet kunnen testen, hele dag op pad geweest en 's avonds ook nog visite.

    Ik kan echt niet wachten om een nieuwe slaapkamer voor mn zoontje te maken, heb al zoveel ideetjes.. hebben een tipi tent gekregen van m'n schoonvader, zo leuk. Eind van het jaar maar mee beginnen met de nieuwe kamer, zwanger of niet, hij krijgt sowieso een andere kamer. :)
     
    Kaatje92 vindt dit leuk.
  16. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.198
    5.086
    113
    Vrouw
    D
    M
    Nou.. ik was er voor niets. :confused: die jonge vent van een huisarts hoorde ik zeggen tegen z’n assistentes dat hij dat nog nooit gedaan had. Toen ging hij er maar een beetje omheen lullen over dat hij wel ff wilde kijken of hij er goed voor lag enzo en wat mijn ervaring was en wat voor anticonceptie ik eventueel daarna wil.... o_O En toen sloot hij af met dat het even op een rustig moment moest (terwijl er niemand na mij in de wachtkamer zat? :rolleyes:) en ik dan even een nieuwe afspraak moest gaan maken.. Dusssss.. daarvoor heb ik mijn doktersuurtje ingezet, thanks. Ga ik nog wel even wat van zeggen dat ze dat de volgende x beter moeten communiceren. Nu vanavond maar weer bellen dan..
     
  17. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.983
    17.018
    113
    Vrouw
    Lekker goed gecommuniceerd indd....:confused:
    Vind dat echt niet professioneel, zeker voor een dokters afspraak...

    Denk dat ik mn eisprong heb, of eraan zit te komen. Echt zo'n zeurderige pijn onderin m'n buik en rug
     
  18. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

  19. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.198
    5.086
    113
    Vrouw
    D
    M
    Spannend! Vanavond voor de zekerheid nog maar even gezellig maken in de slaapkamer? :D


    Net weer gebeld met de assistente. Drukke maand nog voor de boeg i.c.m. sportwedstrijden en werk, dus nu maar besloten hem de maandag van de herfstvakantie dan te verwijderen. Mocht het condoom dan een x knappe of spoorloos verdwijnen dan is het een ‘jammer de bammer’ verhaal als nu blijkt dat ik per ongeluk toch eerder zwanger ben. :roflmao: Maandag 22 oktober (precies over 4 weken) gaat hij er nu dus WEL definitief uit. Excuses van de assistente voor het slechte communiceren en nu is het bij een arts ingepland die het kan.. Fijn, want ik zou niet de eerste proefpersoon van die andere man willen zijn.:eek::p
     
  20. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Omg dat zou ik ook niet willen :eek:
    Misschien beetje hard maar sowieso geen stagiaires met messen en naalden etc aan mijn lijf.
     
    LaQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina