Uitgerekend 16/3-31/3/2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dansprinsesje, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sythara

    Sythara Actief lid

    3 jan 2014
    209
    55
    28
    Vrouw
    Stay at home mama en Pedagoog.
    Doorn
    Ja heb ik ook heel erg. kan gewoon de warmte niet kwijt. Word er ook echt niet lekker van. Maar eerlijk liever nu dan hoog zwanger in de warmte.

    Ik heb gelukkig verder weinig kwalen alleen moe.. Maar misselijk nog niet en hopelijk blijft dat zo. Ook de borsten voelen prima. Terwijl bij de vorige 2 zwangerschappen ik vol misselijk was en zere borsten.
     
  2. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @Jummy123 heel herkenbaar. Maar inderdaad probeer in het nu te leven en nu te genieten. Meer kan je ook neit doen. :) maar dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan. Nu zit ik ook weer te piekeren Hmm mijn tepels zijn minder gevoelig, geen last meer van krampen in mijn onderbuik. Maarja nog een week en een dag en ik heb mij echo en daar leef ik naar toe.

    @Kimmy133 hier niet veel last van de warmte kan er ook best goed tegen. Alleen hetzelfde weinig zin om in de zon te liggen. Maar was ook ziekjes en mijn zoontje ook dus lag ook een beetje daar aan.
     
  3. Liefschaapje

    Liefschaapje Fanatiek lid

    7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Willie... wat een rot nieuws! Sterkte!

    Hier ook last van de warmte, voel me een soort van grieperig, slaap slecht en ben dus zo vreselijk moe! Had ik bij de vorige zwangerschappen eigenlijk niet zo.
    @Sythara hopelijk blijf je weinig kwaaltjes houden! Bijzonder he dat je eigen zwangerschappen zo kunnen verschillen! We zijn natuurlijk nog maar net op weg maar ik heb tot nu toe echt het tegenovergestelde...
     
    Sythara vindt dit leuk.
  4. Tjar85

    Tjar85 Bekend lid

    9 apr 2018
    545
    389
    63
    Vrouw
    Ik heb het ook zo warm. Zie echt heel erg op tegen komende week. Op mijn werk is het ook zo warm, wordt er helemaal flauw van. Gelukkig is het in huis nog redelijk uit te houden.

    Ben ook zo moe! Misselijk met vlagen, maar als ik dan wat eet gaat het wel weer. Merk ook als ik veel doe op een dag dat ik dan meer last van buikkramp krijg.

    Heb vrijdag mijn eerste echo. Begin wel wat nerveus te worden. Nu 6.1 weken zwanger, vorirv keer stopte het hartje rond de 6.3 a 6.4 weken. Hopelijk lukt het me om een beetje te blijven ontspannen en hebben we vrijdag gewoon een goede echo met kloppend hartje!
    Niet dat het dag gegarandeerd goed goed gaat, maar dan zijn we wel weer een stapje verder dan vorige keer.
     
    Spiegeleitje vindt dit leuk.
  5. Mwonder

    Mwonder Bekend lid

    2 apr 2016
    553
    292
    63
    Vrouw
    Hier ook geen last van de warmte, normaal juist wel heel erg. Merk ook dat ik me over het algemeen beter in me vel voel nu dan normaal.
    Grotere en zwaardere borsten zijn hier de enigste "kwaal" tot nu toe (als je dat een kwaal kan noemen).

    Spannend @Tjar85 snap dat je nu wat nerveus word..Hopelijk mooie echo!
     
  6. Spiegeleitje

    Spiegeleitje Actief lid

    11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    Super spannend de eerste echo he! Ik heb de eerste echo de vrijdag na jou!
    Hoelaat heb je m?
    Ik ga voor je duimen..!
     
  7. Kiimberlyy

    Kiimberlyy Actief lid

    23 dec 2017
    379
    291
    63
    Vrouw
    @Kimmy133 hier ook super last van de warmte, verschrikkelijk.

    Slaap erg slecht erdoor, dus nog meer moe. Buikkramp als ik teveel doe krijg ik zodra ik dus mijn rust heb, of in bed lig.

    Misselijkheid nogsteeds met vlagen, geen spugen.

    De zere borsten heb ik wel, snachts kan ik er al bijna niet meer op slapen, wordt wat met die bolle buik straks, ben een buikslaper..

    Ik heb dan ook al zn mooi groot kussen besteld om mee te gaan slapen, ben benieuwd hoe dat slaapt.
     
  8. Kiimberlyy

    Kiimberlyy Actief lid

    23 dec 2017
    379
    291
    63
    Vrouw
    @Tjar85 super spannend die eerste echo, ik hield me ook vast aan die oplopende testen. Vind het ook erg moeilijk te vertrouwen op mijn eigen lichaam en het maar af te wachten.. nog een paar daagjes voor jou ❤❤
     
  9. Sythara

    Sythara Actief lid

    3 jan 2014
    209
    55
    28
    Vrouw
    Stay at home mama en Pedagoog.
    Doorn
    Ik roep eigenlijk wel de hele tijd: "ik heb niet veel last van kwalen", maar om eerlijk te zijn moet ik daar even op terug komen. Nee ik heb niet zo veel lichamelijke kwalen alleen moe. Ben (nog) niet misselijk geen last van mijn borsten geen buikkramp etc.
    Maar metaal ben ik een wrak. Ik ben zo boos de hele tijd, snel geïrriteerd en zit helemaal niet lekker in mijn vel.
    Dit naast het gelukkige gevoel van zwanger zijn want dat ervaar ik ook. Maar mijn lief lijkt alles fout te doen kids zitten snel op mijn huid of halen t bloed onder de nagels vandaan. Ik voer elke dag een strijd tegen mijn eigen boosheid en dat put me echt enorm uit.
    Wil niet zeuren eigenlijk maar het moet er ineens uit... sorry dames haha
     
  10. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    @Sythara hier ook vooral mentaal merkbare hormonen, ik ben niet boos, maar zoooo emotioneel. Liedjes, nieuwsberichten, iets dat ik lees, nadenken over vroeger of de toekomst, .. Alles kan me een krop in de keel geven.

    De warmte valt hier wel mee, heb er niet meer last van dan anders. Wel merk ik een soort 'druk' in m'n onderbuik en onderrug die erger wordt als ik moe Ben.

    Ik ben trouwens net drie dagen alleen geweest met m'n zoontje, en heb nu al schrik dat dat zo vermoeiend gaat worden naarmate de zwangerschap vordert! Mama's met meerdere kindjes hier, hoe hebben jullie dat ervaren?

    Ik ben m'n zoon nu wel al wat aan het 'trainen' dat ie veel zelf moet stappen, om hem voor te bereiden tegen dat ik hem niet meer de hele tijd kan pakken.
     
  11. Kiimberlyy

    Kiimberlyy Actief lid

    23 dec 2017
    379
    291
    63
    Vrouw
    Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, iedereen moet hier t hart kunnen luchten.

    Ik herken dat alleen op sommige momenten, maar niet extreem ofso nog niet. Je moet echt tijd voor jezelf neme ❤
     
  12. Sythara

    Sythara Actief lid

    3 jan 2014
    209
    55
    28
    Vrouw
    Stay at home mama en Pedagoog.
    Doorn
    Dank je wel lieverds dat helpt:)
    Stomme hormonen ook haha

    Helaas is tijd voor mezelf zo lastig met 2 kids haha. Het is en zal best pittig worden. Maar ja hou enorm van ze en wil graag betrekken bij de zwangerschap ook!
     
  13. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Hier vooral suuuuper moe en pijnlijke borsten

    Bij mijn vorige zwangerschap was ik vaak heel chagrijnig en vaak ruzie met men man

    Nu is dat algelukkig niet, voel me ook beter in men vel.
    Vorige keer had ik meer stress dan nu ik denk dat ik toen wat een voorgevoel had dat het mis ging lopen. Had toen al heel het miskraamforum volgespamt toen ik zelfs nog niet wist dat ik een miskraam ging krijgen o_O:o:
     
  14. Suir

    Suir Actief lid

    15 jan 2018
    452
    339
    63
    Vrouw
    Dat wachten is echt moeilijk he. Dachten we dat die twee weken wachten voor dpo erg waren maar wachten op die eerste echo vind ik nog veel erger.

    "Leuk" dat iedereen nu zo langzaamaan wat kwaaltjes begint te krijgen. Ik lijk nu in de avond wat misselijk te worden en last te krijgen van brandend maagzuur.

    Geen idee meer hoe dat bij mijn eerste zwangerschap was. Gek dat je dat soort dingen vergeet.
     
  15. Kiimberlyy

    Kiimberlyy Actief lid

    23 dec 2017
    379
    291
    63
    Vrouw
    Ik vind dat wachten echt een ellende, en moet vandaag nog 2 weken wachten voor mijn 1e echo.

    Zijn er meer dames die een leuk dagboek gaan bijhouden? Mijne wordt vandaag bezorgd❤ lijkt me leuk om dat dus later zelf maar ook je kindje te laten lezen.
     
  16. Mwonder

    Mwonder Bekend lid

    2 apr 2016
    553
    292
    63
    Vrouw
    Bevallingslijst
    ♡UITGEREKEND 16 mrt t/m 31 mrt 2019♡

    16 maart
    Dansprinsesje, 29 jaar, eerste kindje
    Peaches17, 30 jaar, tweede kindje
    Tjar85, 30 jaar , eerste kindje
    Madeliefje26, 27 jaar, tweede kindje


    17 maart
    Boogschutter88, 29 jaar, tweede kindje
    Suzanne01, 26 jaar, tweede kindje
    Kimm24 , 31 jaar , tweede kindje


    18 maart
    Jummy123, 35 jaar, eerste kindje
    19 maart
    Jennifer93 vierde kindje
    Mupp, 29 jaar, 1e kindje
    Sythara, 29 jaar, 3de kindje


    20 maart
    Williie, 25 jaar, tweede kindje
    Spiegeleitje, , eerste kindje

    21 maart
    Indiigo, 26 jaar, 3de kindje

    22 maart
    Liefschaapje, ,3de kindje 1ste samen.

    23 maart
    Kimmy133, 31 jaar, 2e kindje
    Suir, 38 jaar, 2e kindje


    24 maart
    Kiimberlyy, 26 jaar, 1e kindje
    Miraclebaby, 38 jaar, 2e kindje


    25 maart

    26 maart
    Mwonder, 25 jaar, 2e kindje
    Pinkie88, 30 jaar, 2e kindje

    27 maart

    28 maart

    29 maart

    30 maart

    31 maart


    --------------------------------------------------
    jongen (0)| meisje (0) | verrassing (2) | onbekend(13)
    --------------------------------------------------

    Afspraken:
    Suzanne01: 19/07 eerste echo
    Williie: 21/07 eerste echo
    Miraclebaby: 26/07 eerste echo
    Tjar85: 27/07 eerste echo
    Boogschutter88: 30/7 fertiliteits echo
    Williie: 31/7 intake gesprek VK
    Tjar85: 02/08 intake VK
    Kimmy133: 02/08 intake VK
    Spiegeleitje: 03/08 eerste echo + intake VK
    Kiimberlyy: 06/08 eerste echo
    Dansprinsesje: 06/08 eerste echo
    Suzanne01: 07/08 intake gesprek VK
    Suir: 07/08 intake en eerste echo
    Mwonder: 07/08 intake
    Madeliefje26: 08/08 eerste echo
    Mwonder: 09/08 eerste echo
    Boogschutter88: 13/8 intake gesprek
    Mupp: 13/8 eerste echo
    Dansprinsesje: 17/08 echo
    Kiimberlyy: 21/08 intake VK
    Mupp: 23/8 intake
     
  17. boogschutter88

    boogschutter88 Fanatiek lid

    23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @Kiimberlyy ik heb met mijn zoontje echte 2 dagen volgehouden en toen elke keer vergeten. Om het nu weer te proberen vind ik het soort van lullig als het me nu wel lukt en met mijn zoontje niet. Maar als je het volhoudt zeker doen! Ik had gewoon een schriften gekocht dus misschien als ik echt een soort doe dagboek had het me wel beter was gelukt.

    Ik en mijn grote mond met in het nu leven. Geen gevoelige borsten en geen krampen heb vandaag zelfs een beetje energie ohhh wat vind ik het dan spannend worden. Gisterenavond na het eten wel heel moe kon zo inslaap vallen. Maarja Zijn de andere kwaaltjes weg voor een reden? Wil bijna gaan testen... maar straks heb ik te veel HCG dan wordt ik nog gespannen. Nog 1 week tot echo. Duim duim duim :oops::$
     
  18. Kiimberlyy

    Kiimberlyy Actief lid

    23 dec 2017
    379
    291
    63
    Vrouw
    @boogschutter88

    Ik heb deze besteld:
    https://www.bol.com/nl/order/basket.html

    Maar idd zou het wel zonde zijn als hey bij de ene niet is gelukt, en dan nu wel.

    Dat bepaalde kwaaltjes wegzijn kan misschien met vanalles te maken hebben, hier continue snel moe, misselijk en mn borsten snachts vooral, auww!
     
  19. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Hier geen dagboek, bij de eerste niet gedaan en ik kan me niet voorstellen dan ik er nu tijd voor vind :roflmao:

    Wat ik wel al gekocht heb, is een hoop zwangerschapskledij :p het zijn hier nu overal afprijzing en op Otrium is ook een mooie sale van noppies en supermom.
    Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik niet echt veel en ook niet echt mooie dingen gekocht, en ik heb me vaak slexht gevoeld omdat ik mee een dikke koe voelde :( Dus nu vast van plan mezelf pol wat te verwennen!

    Hier ook een datum voor de eerste afspraak! 7 augustus intake. Ik vind het wel spannend, want het is de eerste keer bij een zelfstandige vroedvrouw, vorige keer ging ik gewoon in het ziekenhuis. Toen has ik een vroege echo met 6 weken, en met 9 weken keken ze ook nog eens snel of alles goed was. Want se eerste officiële echo is pas met 12 weken.
    Maar ik weet dus niet of ze in de vroedvrouwen praktijk een echo apparaat hebben :p
     
  20. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik heb een dagboek klaarliggen maar ga er pas vanaf 10 a 12 weken in beginnen schrijven
    Vorige keer meteen met dagboek begonnen maja kunnen weggooien daarna
     
    Tjar85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina