❤️ Februari/Maart 2018 mama’s ❤️

Discussie in 'De mama's' gestart door Meiske2015, 20 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir78

    Mir78 Bekend lid

    21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Lieve Pitahaya, wat verschrikkelijk dat het vermoeden echt werkelijkheid is geworden. En bizar... Google maar, is daar echt geen betere begeleiding in te geven aan ouders waarvan hun leventje op de kop staat. Veel sterkte
     
  2. Mir78

    Mir78 Bekend lid

    21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Wat ontzettend vervelend kim dat het zo moeizaam gaat allemaal. Een vaak huilende baby is ook echt slopend..die machteloosheid is niet leuk. Hopelijk helpt de ab en zo ook de nexium..

    Mijn kleine meid heeft ook nexium en er komt elke week een kinderfysio voor haar aan huis. Ze heeft verborgen reflux en regulatie problemen, zeer ws als gevolg van de stress en alles in de zwangerschap door mijn ongeluk..Bij ons begint er nu een beetje rust te komen.
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  3. Boebels

    Boebels Bekend lid

    24 jun 2016
    826
    462
    63
    Jeetje @Pitahaya wat krijgen jullie veel voor je kiezen zeg. Heel heftig!
     
  4. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Pitahaya niet fijn dat jullie zo weinig informatie hebben tot nu toe. Zelf gewoon googlen. Top dat je zelf een site maakt en daar je eigen verhaal gaat opzetten. Wie weet zijn er meer moeders met hetzelfde en hebben ze daar steun aan. Wel fijn dat je lotgenoten hebt gevonden al is het niet dezelfde leeftijd maar zo heb je wel steun aan elkaar. Jullie houden je zo sterk en doen het zo goed ondanks alles!!
     
  5. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Gelukkig wel! Maar hij is nog steeds niet in zijn hum.... en mama ook niet meer! Maar komt komt!!
     
  6. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    De nexium en ab werken prima! Alleen blijft L gefustreeerd, dit krijgen wij er niet uit en de osteopaat ook niet! Dit moet gaan komen door veel rust en tijd met elkaar! Ik vind het toch wel erg pittig maar mag niet klagen van mezelf
     
  7. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    @Pitahaya jemig meid! Wat zijn jullie sterk!!! Dikken knuf en heel veel sterkte
     
  8. Tann

    Tann Fanatiek lid

    25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    jeetje meis wat moet dit heftig en onzeker zijn voor jullie. Wat goed dat je meteen actie onderneemt en zelf op zoek gaat. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!
     
  9. Tann

    Tann Fanatiek lid

    25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Hey meis ik wil je een advies geven en dan moet je zelf een kijken of het bij jullie past.
    Ik zou eens een pot Nutramigen halen bij d apotheek en kijken wat het doet. H.ero had altijd verhoging en gespannen maar bleek ontstoken darmen te hebben waardoor spugen en mega buikpijn en veel diarree. Na 2 flessen nutramigen zag ik hem opknappen en van een huilbaby nu mega tevreden en ontspannen.Hij spuugt niet meer, geen krampen meer en slaapt ook door. Niks hielp. Nutramigen is zo te koop bij de apotheek en is licht verteerbaar. Het is de Ferrari onder de kunstvoeding zeg maar. Nu zijn we bezig om uit te zoeken waarom zijn darmen zo reageren maar waarschijnlijk door de keizersnede. Ik hoop dat je er iets aan helpt. Baat het niet schaadt het niet
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  10. Mir78

    Mir78 Bekend lid

    21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Bij ons hielp de osteopaat ook niet afdoende. B.ente is toen dag ter observatie opgenomen en bleek regulatie problemen te hebben maar ook erg hoge spierspanning. Er komt nu een fysiotherapeut voor haar aan huis en die heeft een hoop rust bereikt. Dit door ook adviezen van hoe vasthouden / tillen. Over de schouder tillen zeg maar dan werd ze heel onrustig..dat mocht bijv alleen als ze haar hoofdje wilde neerleggen. Misschien eens daar naar laten kijken. Baad het niet schaat het niet.

    En niet zo streng zijn voor jezelf meid, die babytijd kan heel pittig zijn. Ventileer juist wel je gevoel.
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  11. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Thanks meiden!!!
     
  12. mams1

    mams1 Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Alles klinkt als koemelk allergie! Je hebt gewoon zuigelingen voeding bij Etos op geitenmelk basis, echt een uitvinding!!
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  13. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Pittige tijd voor je @Kimjoy!
    Gelukkig helpt de nexium en de ab al iets maar kan me zo voorstellen hoe machteloos je je soms moet voelen.
    En klagen mag altijd!!
    Een baby die veel huilt is frustrerend en vermoeiend.
    Hopelijk vinden jullie snel de rust weer.
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  14. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Hier vandaag weer naar het cb geweest! Bijna 5 maandjes en 58cm en 5560gram
     
    brocante, Meiske2015 en Myhappyfamily vinden dit leuk.
  15. Pantoffelheldin

    Pantoffelheldin Niet meer actief

    Hier een "klein" beertje in huis :roflmao:
    1.5 week geleden op het cb was hij 70 cm en 8.1 kg.
    Er gaat ook een portie voeding in daar zeg je u tegen maar goed.
    Hij sliep een tijd lang door van 20 tot 8 maar helaas nu elke nacht een keertje wakker.
    Leert veel nieuwe dingen
    Kan nu van de rug naar de buik draaien , heeft zijn voeten ontdekt en kletst ontzettend veel.
    Geef hem nu s'nachts een voeding van 120 cc met 2 schepjes en dan vind hij het wel prima en gaat weer slapen ( gelukkig maar )
    Overdag zitten we op 4 flessen van 210/7 , een potje fruit en savonds een half potje groente.
    Het is echt een beer en neemt met minder geen genoegen , laat duidelijk merken dat hij het er niet mee eens is :roflmao::roflmao:
     
    Sjors84 en Meiske2015 vinden dit leuk.
  16. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Jou moppie is wel klein dan of niet?

    T. is 59.5 cm en 5170 gram.
    We zitten inmiddels op de curve. Jeeej. Langzaam aan gaan we naar maat 62.
    Ook draait hij nu van de buik naar de rug! Dus wij zijn super trots op ons mannetje.

    8 augustus hebben wij een afspraak bij een kinderendocrinoloog. T. zal dan starten met injecties testosteron. Ik vind dit zeer heftig, maar het is niet anders. Het is nou eenmaal nodig. :(
    Verder zijn we begonnen met papjes met rijstebloem. Dit gaat nog niet denderend. Ik denk dat we helaas nog wel even aan de sonde vastzitten. Mja, ook dat is nou eenmaal zo. We proberen er maar het beste van te maken.
     
    Sjors84 vindt dit leuk.
  17. Sjors84

    Sjors84 Niet meer actief

    Hier ook een beer hoor! 65 cm en 7764 gr. 4 flessen van 180/6 en begonnen met fruit en groente. Geef nog niet heel veel, gewoon een paar hapjes!
     
    Draaikont vindt dit leuk.
  18. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Heftig allemaal! Hoe voel jij je verder?

    Ja hier een kleine gup! Hahaha andere dochter was ook klein maar deze is nog ietsje kleiner.
    Wij zijn beide ook niet groot en ze is deels chinees. Verder gaat ze als een speer.
    4 flessen van 180cc drinkt ze.
    En nog geen vast voedsel daar begin ik bij 6 maanden aan.
     
  19. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Mwah, niet goed. Ik ben weer onder behandeling van de psychotherapeut. Ben vaak verdrietig en neerslachtig en merk dan ook dat niks helpt. Niemand begrijpt mij ook echt natuurlijk. Heb inmiddels wel 6 lotgenoten gevonden, andere ouders van kindjes met hetzelfde syndroom.

    T. krijgt nog 6 flessen van 95 ml. Maar drinkt dus veel niet op. Er zit ook nog verrijking in zijn voeding.
     
  20. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Snap ik! Het is ook niet niks wat jullie allemaal meemaken.
    Wel ‘fijn’ dat je lot genoten hebt gevonden en hopelijk helpt het om met hen te praten.
    Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen.

    Dikke knuffel voor jullie
     
    Pitahaya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina