16-30 september 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mi2017, 4 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Kan in ieder geval normaal zijn.
    Maar slijmprop kan ook, maar deze groeit gewoon weer netjes aan.

    Waarschijnlijk loop je gewoon tot bijna 42 weken :p
    En kan inderdaad darmen zijn, mijn darmen zijn ook onrustig en voel dit ook.
    Merk het ook door harde buiken, maarja.
    Nu aan de lactulose en kijken of het dan wat beter gaat en de harde buiken wat minder.

    Ja joh, niet normaal. Nog 5,5 week en dan mag hij evt komen :eek:
     
  2. SkyA

    SkyA Fanatiek lid

    10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Ja tot 42 weken hoop ik nu ook niet haha! Pak maar over een week of 7 a 8 haha :D
     
    Nanoe2 vindt dit leuk.
  3. Premiemama

    Premiemama Actief lid

    27 jun 2016
    173
    54
    28
    Dag lieve dames!
    Hoe gaat het met jullie met dit weertje?

    Ik va zooooo blij zijn als het morgen weer 10 graden frisser is! :rolleyes:
     
  4. SkyA

    SkyA Fanatiek lid

    10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Ik ben vrijdag bevallen van ons dochtertje. Na een zwangerschap van 31+6w.

    Ze doet het supergoed!
     
  5. melissiie

    melissiie Actief lid

    31 mei 2016
    225
    51
    28
    Vrouw
    Ge
    Gefeliciteerd! Blij dat ze het goed doet!
    Ging het toch niet goed met je vruchtwater?
    En hoe gaat het met jezelf?
     
  6. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Gefeliciteerd en vooral, wat fijn dat ze het zo goed doet!
    Ze hebben het dus toch niet langer tegen kunnen houden?
     
  7. SkyA

    SkyA Fanatiek lid

    10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Vruchtwater was meer dan een week gebroken. Weeën kwamen op gang en de remmers werkten niet goed genoeg.. Dan kwamen ze er achter dat de placenta ook helemaal vanonder lag, plus baby in stuit. Dus beslist om een keizersnede uit te voeren! Ze moesten door de placenta snijden maar had gelukkig geen extra bloedverlies.
    Zelf heb ik nog wel wat pijn en ben ik vooral moe! Maar het belangrijkste is ons meisje nu!
     
  8. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Neem ook de tijd om zelf rustig bij te komen!
    Het is behoorlijk heftig geweest allemaal!
    Hoe doet ze het qua drinken? Kan ze dat zelf?
     
  9. SkyA

    SkyA Fanatiek lid

    10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Ik kolf melk af en die krijgt ze via een sonde, zelf drinken gaat pas rond 34 weken.. ze zuigt wel al op een speentje af en toe..
     
    Nanoe2 vindt dit leuk.
  10. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Klinkt al wel goed!
    Klein vechtertje dat dametje van jullie :)
    Spannende tijd nog even denk ik?
    Hopelijk gaat ze nu weer lekker aankomen in gewicht en zie je haar straks groeien.
     
  11. Boelie88

    Boelie88 Actief lid

    2 mrt 2016
    453
    123
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goedenavond Dames!

    Lange tijd niets laten horen, weinig behoefte ook om iets te typen, lees wel overigens.

    @SkyA , gefeliciteerd met jullie dochtertje! Wat fijn dat alles de goede kant op lijkt te gaan!
    Hoe heet ze?:D

    Hier alles goed, warm en daar wel wat last van, maar mag totaal niet klagen!

    Nog een goede 3 weken werken en dan verlof! Daar kijk ik wel naar uit!
     
    Nanoe2 vindt dit leuk.
  12. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Gefeliciteerd met jullie meisje en zo te lezen een klein vechtertje!
    Rustig werken aan herstel en samen genieten.
     
  13. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    @SkyA hoe is het met jullie meisje?
     
  14. Druifje12

    Druifje12 Actief lid

    1 feb 2018
    176
    86
    28
    Vrouw
    @SkyA gefeliciteerd!! Hoe gaat het nu met jullie meisje? Wat heftig allemaal!

    Hier weer thuis, vorige week een week opgenomen geweest. Alles lijkt stabiel en zo lang het dat blijft gaan we de 37 weken gewoon halen. Daar gaan we dus voor! Vandaag we een echo voor de groei gehad en die was prima. Benen zijn kort, maar dat is gewoon de bouw :)
     
    Nanoe2 vindt dit leuk.
  15. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Waarom moest je blijven?
     
  16. Druifje12

    Druifje12 Actief lid

    1 feb 2018
    176
    86
    28
    Vrouw
    @Nanoe2 Oh sorry das een beetje dom :) de doppler meting van de navelstreng was niet goed. Dat wijst op een minder werkende placenta. Maar die is nu dus stabiel, Ctgs zijn goed en de baby groeit prima. Woensdag weer een nieuwe meting. En dat vind ik eerlijk gezegd doodeng. Hopen dat die de komende weken gewoon stabiel blijft en de Ctgs goed blijven, dan redden we die 37 weken wel!
     
    Nanoe2 vindt dit leuk.
  17. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Geeft niet :)

    Fijn dat alles toch goed blijkt te zijn! Nu hopen dat hij gewoon goed blijft functioneren!
    Enorm spannend, want je wil dat ze gewoon netjes tot in ieder geval 37 weken mogen blijven zitten.
    We hebben inmiddels een mooi aantal weken bereikt, maar toch...
     
  18. SkyA

    SkyA Fanatiek lid

    10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Dankjewel iedereen!

    Alles gaat goed, al kan de tijd voor mij nu niet snel genoeg gaan!
    Ze is al overgebracht naar een ziekenhuis dichter bij ons thuis. Dat is wel al veel gemakkelijker.
    Nu is het eigenlijk ‘wachten’ tot ze 36w oud is, goed drinkt en 2,3kg min weegt.. voor mij kan de zomervakantie niet snel genoeg voorbij zijn. Dan komt ons meisje thuis!
    Tegen einde van komende week gaan we starten met borstvoeding, hopelijk doet ze dat snel goed!
    Ik voel me wel telkens schuldig als ik thuis ben en niet bij haar. Maar het is niet mogelijk om heel de tijd bij haar te zitten en weinig te kunnen doen, dan ga ik eronder door gaan denk ik..

    Maar ze doet het wel super voor een baby die zo vroeg geboren is!
     
    Estherbdb en Nanoe2 vinden dit leuk.
  19. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Wat ontzettend fijn om te horen!
    Wat doet ze het dan goed zeg!! Bijna proberen om zelf te drinken, wauw!

    Kan me voorstellen dat je haar graag lekker thuis wil hebben en bij haar wil zijn! Lijkt me echt niet leuk om je kindje achter te moeten laten.
    Maar snap ook heel goed dat je niet de hele dag bij haar in het ziekenhuis kan zitten.

    Hopelijk mag ze over een paar weekjes lekker naar huis en kun je eindelijk echt echt gaan genieten!
     
  20. Druifje12

    Druifje12 Actief lid

    1 feb 2018
    176
    86
    28
    Vrouw
    @SkyA wat super zeg Dat het zo goed gaat! Hopelijk gaat de bv strakjes ook snel goed!
    Ik kan me goed voorstellen dat het lastig is om haar achter te laten. Maar inderdaad aan je zelf denken is ook belangrijk! Ik word al gek van 3x per week ziekenhuis..
    Hoeveel weegt ze nu? Ligt ze een beetje op schema om 2,3 kg te halen bij 36 weken?
    Afwachten en aftellen nu! Hopelijk blijft alles goed gaan en is ze zo snel als mogelijk lekker thuis!

    Hoe is het bij de andere dames?
    Komen jullie de hitte nog een beetje door?

    Hier vandaag weer een CTG gehad en die was prima. Zeer drukke baby. Was een beetje bang voor misschien te druk, maar dat kon volgens de gyn niet, gelukkig maar. Ik heb het nog maar weer eens extra gevraagd, maar volgens deze arts grijpen ze sowieso niet in zolang de CTGs goed blijven. Als de echo minder wordt wel meer CTGs.
    Nu weer 'vrij', tot woensdag. Dan weer CTG, echo en afspraak. Halve dag ziekenhuis maar hopelijk mag ik daarna gewoon weer naar huis en is er dit keer geen reden tot extra zorgen.
     

Deel Deze Pagina