16-30 september 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mi2017, 4 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Rustig...
    Iets te rustig :roflmao:

    Hoe is het bij jou?
    Gaat alles goed met jullie?
     
  2. Boelie88

    Boelie88 Actief lid

    2 mrt 2016
    453
    123
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Nanoe2 haha dat kan ik me voorstellen! Bij mij deed (waarschijnlijk) een goede wandeling de truc haha! Wie weet iets voor jou?
    Of zit je nog wel goed?

    Hier gaat gelukkig alles goed, ukkie komt alweer aan, we gaan richting geboortegewicht dus top! Broertje vindt het nog steeds gek zo’n baby in huis maar wel nieuwsgierig
     
  3. Druifje12

    Druifje12 Actief lid

    1 feb 2018
    176
    86
    28
    Vrouw
    Ik ben afgelopen donderdag aan het einde van de middag dan toch eindelijk bevallen van een zoontje! Hij is inderdaad erg klein, zo'n 44 cm en was rond de 2500 gram. Maar verder is hij prima gezond!

    Hij kon zijn glucose helaas niet zo goed op peil houden. Was daarna erg moe en had wat moeite met drinken. Van het weekend werd hij ook erg geel. Vandaag was hij niet meer afgevallen, waarde van het geel zien niet verder teveel gestegen en hij had goed gedronken. Dus we zijn nu eindelijk lekker thuis!

    @Nanoe2 is er al iets aan de gang? Hier heeft het wandelen ook wel wat geholpen. Heb alle records op m'n stappenteller gebroken hahaha. En toen konden donderdag ochtend uiteindelijk toch mijn vliezen gebroken worden! Al had ik dan ook wel wat hulp van een ballon, en pillen, en nog meer pillen, haha.
     
    melissiie, Nanoe2, Boelie88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Gefeliciteerd!
     
  5. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Gefeliciteerd!
     
  6. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Gefeliciteerd ! Fijn dat jullie nu lekker thuis zijn.
     
  7. Boelie88

    Boelie88 Actief lid

    2 mrt 2016
    453
    123
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd @Druifje12 ! Fijn dat t toch nog doorgezet heeft!
    En gefeliciteerd met de geboorte van jullie kereltje☺️ Hoe heet hij?
     
  8. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    @Druifje12 gefeliciteerd!
    Fijn dat alles nu goed gaat!

    Hier is gisteren ons zoontje Mees na een turbobevalling geboren.
    Effectieve bevalling duurde 65 min, wel hele dag al voorweeen gehad.
    Alles gaat goed met ons, al is Mees wat aan de kleine kant. 46cm en 2760 gram.
     
  9. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Gefeliciteerd ! Lekker genieten nu
     
  10. Boelie88

    Boelie88 Actief lid

    2 mrt 2016
    453
    123
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Nanoe2 zo dat is snel inderdaad! Geen naweeen nu?

    Gefeliciteerd met je zoontje! Fijn dat alles verder goed is.
     
  11. SkyA

    SkyA Fanatiek lid

    10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    @Boelie88 @Dide @Nanoe2 Gefeliciteerd met jullie baby’s!! Precies allemaal kleine baby’s in deze groep haha.

    Ik ben hier een tijdje vergeten te kijken, maar na 4 weken ziekenhuis mochten we onze dochter eindelijk meenemen! Ondertussen zijn we al bijna 3 weken thuis. Ze doet het super en weegt nu al over de 3kg en ziet er nu uit als een gewone baby.

    Voor diegene die nog niet bevallen zijn, heel veel succes nog!
     
  12. Druifje12

    Druifje12 Actief lid

    1 feb 2018
    176
    86
    28
    Vrouw
    Hij heet A.aron! Gisteren was hij 40 gram aangekomen!
    Inmiddels is hij ook over van de fles op de borst. Had wel vanaf het begin al gekolfd, maar steeds met de fles gegeven. In het ziekenhuis was het te vermoeiend om eerst aan de borst te drinken en daarna nog bij te voeden met de fles. Hij doet het zo super goed! Al vind ik het nog dood eng dat ik niet kan zien hoeveel cc hij drinkt.

    @Nanoe2 gefeliciteerd! Wat snel zeg, jeetje! Wel alles goed gegaan? Hoe doet Mees het? Hoe is het met jou? En ook zo'n mini mannetje!

    @SkyA wat heerlijk en wat doet ze het goed zeg!
     
  13. melissiie

    melissiie Actief lid

    31 mei 2016
    225
    51
    28
    Vrouw
    Gister is dan ook met 40 +4 mijn zoontje geboren :)
     
    Nanoe2, Nahlatje, Boelie88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Estherbdb

    Estherbdb Actief lid

    5 mrt 2016
    123
    42
    28
    NULL
    NULL
    Dinsdag is na een hele vlotte thuisbevalling onze dochter Elynn geboren. Ze was via de echo's al iets groter geschat maar woog uiteindelijk 4280 gram! Heerlijke babyvetjes dus.. Het gaat erg goed met ons allebei.
     
    Nanoe2 en Boelie88 vinden dit leuk.
  15. Boelie88

    Boelie88 Actief lid

    2 mrt 2016
    453
    123
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
  16. Druifje12

    Druifje12 Actief lid

    1 feb 2018
    176
    86
    28
    Vrouw
  17. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
  18. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

  19. melissiie

    melissiie Actief lid

    31 mei 2016
    225
    51
    28
    Vrouw
    Mwa het begint nu op gang te komen.
    Bevalling duurde ongeveer 3 een half uur en de baby vond het allerlaatste stuk niet prettig. Met gillende sirenes naar ziekenhuis gebracht en daar mocht ik gelukkig gelijk persen en na vijf minuten was hij er gezond en wel.
    Echter was het ziekenhuis personeel laks en liet ons anderhalf uur lang alleen een daarna werden we er bijna uit gezet leek wel. Niemand die me hielp met aanleggen. Toen kraamzorg gebeld om te melden dat we 1 uur thuis waren. Ja tussen 3 en 4 kan er misschien iemand komen. Iemand een uur geweest en ja jullie krijgen minimale uren ipv volledig.... zaterdag kwam ze ook maar 2 uur en die vrouw liet mij gewoon trap lopen alles en hielp ook niet met voeding. In me CP groep zat de dochter van mijn kraamverzorgster die ik vorige keer had en die had geregeld om vanaf vandaag wel volledige uren te komen. En die heeft de borstvoeding op gang kunnen helpen :D. Hij was inmiddels ook 8 procent afgevallen.

    Nu even wennen aan de nachten, pfff .
    Me zoontje is nog maar twee maar dit is ondanks ff pittig
     
  20. Relax

    Relax Fanatiek lid

    26 sep 2009
    1.594
    1.792
    113
    Vrouw
    Wat een vervelende start @melissiie Ik schrik ervan! Maar wat fijn dat je nu toch meer uren kraamzorg krijgt. Hopelijk komt de bv nu wel op gang en kun je de komende dagen wat meer rusten en genieten.

    Wij zouden 45 uur krijgen maar hebben alleen de eerste dag 7 uur gehad. Dat was wel heel fijn hoor! Gister 5 uur en vandaag 3 a 4. En er wordt iedere dag gebeld over de uren omdat t weer aangepast moet worden. Zo zou ze vandaag om 8.30 komen, wordt het nu 13u want het andere gezin waar ze heen moet heeft n kind van 2 dus die gaan voor. Gelukkig gaat bij ons alles goed en is mn man thuis, dus ik vind het wel prima, maar als t niet goed zou gaan zou ik hier echt van balen!
     

Deel Deze Pagina