Uitgerekend: 1- 15 mei 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kokjes, 23 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    @Elinetjeee ah, vervelend! Hopelijk blijft het hierbij....
    Hier is het echt met vlagen. Vooral veel kokhalzen :( Maar gister toch voor de tweede keer overgegeven. Had lekker tosti’s op. Die hebben alleen niet lang binnen gezeten. Had ook net daarna nog een zwanger pil genomen. Die lag er dus ook weer in zn geheel uit :D
     
  2. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Oooh vervelend dat spugen. Ben bang dat dat hier ook nog gaat komen. Nu met vlagen misselijk maar nog niet hoeven spugen.
     
  3. Rnsk

    Rnsk Bekend lid

    7 apr 2018
    505
    433
    63
    Vrouw
    Ik ben helaas vanaf 5w5d al elke dag aan het spugen :( niet te doen zo. Morgen maar weer de ha bellen, heb nu gembercapsules, maar dat werkt totaal niet.
     
  4. Pien86

    Pien86 Bekend lid

    3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    Bohh echt naar voor jullie! Ik vind de hele dag misselijk zijn al zo vervelend, laat staan als je erbij moet overgeven :eek:
     
  5. Pien86

    Pien86 Bekend lid

    3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    Vond dyson ook mega duur! Nu voor de best gereviewde Bosch Athlet pro animal gegaan, die zou een uur moeten werken op 1x laden en werkelijk alles opzuigen. Dyson is nog 3 tot 4x zo duur. Ik zal wel laten weten of t wat is over een paar weken! :o::D:thumup:
     
  6. Ebrum

    Ebrum Fanatiek lid

    11 mei 2013
    1.721
    853
    113
    Ik heb erg last van me keel. Wat kan ik hiervoor gebruiken?
     
  7. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Oeh klinkt heel goed!! Laat me maar weten, ik zie een prachtig kerstkado onder de boom.. :thumup::D

    Ik heb trouwens geen huisdieren, wel een dochter die veel rotzooi maakt :p ik zal er eens naar kijken.
     
  8. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Spoelen met zout water?
     
    Ebrum vindt dit leuk.
  9. Carmina26

    Carmina26 Actief lid

    3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Hier vandaag ook niet veel op de planning. Mijn vriend moet zo meteen gaan voetballen dus ben een hele namiddag alleen met zoontje thuis. Straks nog wat rusten en misschien wat strijken. Meer zal er niet gebeuren :) vannacht lang wakker gelegen en liggen piekeren.. dus slechte nacht achter de rug :( samen met zoontje opgestaan zodat vriend nog wat kon slapen maarja, dat voel ik nu dus wel..
    Heb ook helemaal geen zin meer om te gaan werken, ben het daar serieus beu..
     
  10. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    @Carmina26 heb je t al langer niet naar je zin op je werk??

    @Rnsk, zou idd even bellen voor wat echte medicijnen ;) er zijn verschillende soorten en doseringen, dus als t eerste niet voldoende helpt gewoon weer bellen hoor....

    @Ebrum keelsnoepjes, honing in de thee? Zelfde als normaal eigenlijk kan toch gewoon dacht ik....qua pijnstilling dan alleen paracetamol
     
    Ebrum vindt dit leuk.
  11. Carmina26

    Carmina26 Actief lid

    3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Ja, heb wel aangepast werk en op zich wel OK om te doen maar zit ook op andere afdeling.. Maar kan gewoon nu niet om met het feit dat ik (zo lijkt me) weinig begrip krijg voor mijn situatie.. heb me vrijdag ziek gemeld want was ‘s nachts wakker geworden met buikkrampen en voelde me zo belabberd. Blijkbaar zaterdag controledokter voor mijn deur (normaal doen ze dit dus niet), maar was niet thuis. Ik begrijp het wel langs 1 kant want ben op korte tijd wel enkele malen ziek geweest maar had allemaal te maken met de zwangerschap, dus ik denk dat zij nu denken dat ik dus lieg?
    En dat is niet alles hoor, ik heb het gewoon even gehad :( ik trek me ook alles aan dus vandaar het nachtelijk gepieker ed..
     
  12. Pien86

    Pien86 Bekend lid

    3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    Pff beroerd! En dat ze die controledokter op zaterdag langssturen is toch ook flauw? Alsof t helpt als je je 24/7 opsluit! Denk maar zo.. over een tijdje weten ze van je zwangerschap en valt alles op zn plek. En ondertussen: jij weet wel beter!!
     
  13. Carmina26

    Carmina26 Actief lid

    3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Wel dat was dus ook onze gedachte.. om 17u ‘s avonds ontdekt via kaartje in de postbus (die ik dus normaal niet nakijk op zaterdg), moest normaal om 18u langskomen (zeker half uur rijden) en heb gebeld dat dat niet zou lukken, dus die controlearts zegt gewoon: ja los het dan maandag maar op met je werkgever o_O
    En mijn werkgever weet al van mijn zwangerschap wegens gezondheidsredenen..
     
  14. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Ik heb een potje rucola kruidenpastilles. Deze zijn veilig te gebruiken. Alleen niet handig als je misselijk ben.
     
    Ebrum vindt dit leuk.
  15. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Wat naar allemaal :(
    Wat voor werk doe je?
     
  16. Carmina26

    Carmina26 Actief lid

    3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Ik werk in een labo in de farmacie. Door de situatie nu heb ik dus veel stress om morgen te gaan werken hé.. Niet fijn om me zo elke ochtend naar het werk te slepen. Gelukkig heb ik wel zeer fijne collega’s die de pauzes wat opvrolijken.
     
    Rnsk vindt dit leuk.
  17. Wildchildmom

    28 aug 2018
    77
    145
    33
    Ik ben even niet zo actief omdat ik mij echt super misselijk en beroerd voel en het ook nog is 32 graden blijft de hele week, helpt ook niet echt mee! zou de tijd graag een paar weekjes vooruit spoelen!

    Vrijdag heb ik wel een mooi kloppend hartje gehoord bij de echo en alles zag er goed uit, wel een klein weekje teruggezet.
     
    Kenikela, Carmina26 en Flamingo1990 vinden dit leuk.
  18. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Ik heb een hoop gemist zie ik.

    @Wildchildmom fijn dat je een mooi kloppend hartje had!

    Morgen hebben wij de echo. We vinden het heel spannend, onze aller eerste keer omdat het ook ons eerste kindje is! De afgelopen week geen bloedverlies meer gehad en wel volop symptomen, maar het bloedverlies van twee weken terug blijft in je achterhoofd zitten. We gaan voor een kloppend hartje maar een missed abortion of mola zwangerschap is m’n grootste angst op het moment.

    @misselijkheid... ik word iedere nacht wakker van de misselijkheid. Gelukkig nog niet overgegeven maar het is meer zon gevoel van altijd een ondertoon van misselijkheid. Heb nu een pak crackers naast het bed liggen. M’n braakneigingen zijn vooral bij het plassen voor MVM... heb al een paar keer gedacht te stoppen zo ellendig voel ik me op zulke momenten. Ik wil graag doorzetten. Daarnaast is m’n haar echt een drama, zo droog en weinig glans. Ook heb ik meer pukkels en iedereen vind dat ik er moe uit zie.

    @stofzuiger. Hier hebben we een dyson steelstofzuiger. We hebben twee katten. Het werkt echt top! Zou niks anders meer willen. Hiervoor een robot geprobeerd maar die kon de katten haren niet aan terwijl ze reclame maakte dat het speciaal voor huisdieren is.
     
  19. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    32 graden? Dan ben je vast niet in Nederland?
     
  20. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Spannend hea morgen.. Ik heb er de hele tijd al zoveel zin in en zo'n goed gevoel en nu begint er toch wat aan me te knagen. Wat nou als het niet goed is... ben nog nooit zwanger geweest dus ik heb geen idee hoe het zou horen te gaan. Alles is zo spannend, maar ook zo ongelooflijk leuk. Mocht het goed zijn gaan we smiddags naar mn schoonouders en dinsdag naar mijn ouders om het te vertellen. Ik kan niet wachten
     
    Mammielove, Flamingo1990 en BabyFG vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina