Uitgerekend: 1- 15 mei 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kokjes, 23 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    @Wildchildmom in welk exotisch oord woon je dan? ;)

    @Carmina26 , bijzonder dat ze zo’n arts op een zaterdag langs sturen? En tja ook als je ziek bent zul je wel eens boodschappen moeten doen...of je kunt altijd nog zeggen dat je lag te slapen en de deurbel niet gehoord hebt ;)
    Geen fijn gevoel als je t idee hebt dat er geen begrip is voor je situatie. Zou morgen idd even een gesprek aangaan hierover met iemand dan. Misschien valt t allemaal wel mee maar pik je t net iets meer op allemaal door de hormonsters. Want van die krengen kunnen wij zwangeren wel erg onredelijk worden.

    @Flamingo1990 succes morgen!

    @hier, wij hebben net gezellig even met zn drietjes zitten puzzelen nadat we weer thuis waren van weer een verjaardag :)
    Ik word helemaal gek van de grote pijnlijke pukkels :( baal er zó van dat ik t weer heb. Nou ja t is voor een goed doel natuurlijk, maar ze doen zo zeer. Heb gelukkig wel gister mn clinique spulletjes binnen gekregen dus hoop dat dat toch t ergste er vanaf gaat halen....
    Heb hier voor t eerst weer eens de verwarming aan gezet, was gewoon koud in huis

    Ik ben benieuwd hoe ik deze zwangerschap zal
    Worden qua hormonsters ;) vorige keer werd ik er erg onredelijk en snibbig van:roflmao: minder leuk voor mn omgeving, ik had er zelf niet zoveel last van. Had t zelf niet zo door haha:D
    Geen idee eigenlijk vanaf wanneer dat echt begon. Heb nu t idee dat ik nog erg relaxed ben voor zover.

    Ik heb bij menstruaties altijd een heel typische pijn ergens in de buurt bij endeldarm...en elk luchtbelletje dat dan erlangs gaat vlieg ik tegen t plafond aan. Op hoogtepunten zit ik jankend op de wc. Ik was er al bang voor dat ik dit tijdens zws ook zou hebben, gezien die baarmoeder gaat groeien enzo natuurlijk....en jahoor :( sinds gister is t licht op komen zetten, vandaag ook nog licht.....nu kan ik t nog hebben,
    Maar als t erger wordt weet ik niet meer waar ik t zoeken moet....dus ik hou mn hart vast
    Ook t ontspannen van bekkenbodem/blaas kan ik echt van door de grond gaan dan.
     
    Carmina26 vindt dit leuk.
  2. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    I feel you! Als we het allemaal al eens mee hadden gemaakt heb je in ieder geval een referentie kader. Hoe laat moet je morgen? Ik om 13:45. Hopelijk kom ik de dag door met zenuwen haha! Wij gaan het donderdag aan mijn tante vertellen (soort tweede moeder, mijn moeder is overleden). We hebben haar verjaardag gemist ivm vakantie en we gaan uit eten om het te vieren dus dat wordt haar cadeau. Ze klaagt al jaren dat ik te carrière gericht ben beter cadeau kan ze niet krijgen denk ik zo! Het weekend vertellen we het aan de rest van mijn gezin. Volgend weekend pas aan die van mijn vriend doordat we een weekendje weg zijn dan. Ik wil het eigenlijk nu al van de daken schreeuwen, hopelijk kan ik m’n mond houden de rest van de week haha. Bij een kloppend hartje heb ik zon zin om te gaan shoppen :)

    Succes ook morgen!
     
    BabyFG vindt dit leuk.
  3. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    @Carmina26 wat een gedoe op je werk zeg.. hopelijk was het een random iets en niet omdat je leidinggevende je niet vertrouwt. Succes op he werk!

    @BabyFG dat van die darm en pijn klinkt heeel naar, hopelijk valt het mee de aankomende tijd.

    ik ben ook benieuwd naar de hormoon monsters, ik had echt verwacht een heks te worden, valt vooralsnog mee. M’n vriend vindt me zelfs liever geworden hahahah
     
    BabyFG en Carmina26 vinden dit leuk.
  4. Wildchildmom

    28 aug 2018
    77
    145
    33
    Ik woon in portugal :)

    Ik moet zeggen ik heb een aardig kort lontje :p

    Succes dames morgen met de echo!
     
    yenolah, Kenikela, Elinetjeee en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Haha grappig. Mijn moeder gaat waarschijnlijk volgende week naar portugal op vakantie omdat daar het weer nog goed is. Eigenlijk wouden ze naar Griekenland maar daar is het weer slechter.
     
  6. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Hier ook een kort lontje. En ik merk het dus wel aan mezelf. Ik word er echt niet leuker door en ik stoor me er zelf aan maar ja kan er weinig aan doen :roflmao:.
     
  7. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Ik mag om 11uur al, ga wel wat later naar bed in de hoop dat ik goed uitslaap. Dan kunnen we na ontbijt meteen die kant uit :) jij ook heel veel succes :) super leuk en spannend allemaal. Ook het vertellen te leuk gewoon
     
    Mammielove vindt dit leuk.
  8. Carmina26

    Carmina26 Actief lid

    3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Hier ook een kort lontje, vriend merkt het wel zegt hij :D
    Zelf merk ik het ook wel, achteraf pas en dus te laat :$
    En sorry dat ik mijn probleem hier ff in de groep gooi, maar wist niet waar te gaan ermee. En idd, hormonsters is wel een goede benaming :D:roflmao:
     
  9. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Ik ook kort lontje, maar doe erg mn best om mezelf in te houden. Tegenover mn man en ook vooral tegen mn cliënten. Die snappen er niks van en die hebben het al zo zwaar de laatste weken.. Hier heb ik heeel veel geduld nodig en ik merk dat ik dat af en toe een beetje afreageer op mn man. Dit snapt hij wel goed, en ik bied ook altijd na afloop mn excuses aan en dan krijg ik een dikke knuffel van hem. Trouwens vet leuk de dag nadat we erachter kwamen dat ik zwanger was had ik een papaboekje voor hem gekocht. Hierin staat in mannentaal hoe alles werkt rondom zwangerschap enzo. Beetje humoristisch maar wel informatief. Ik zie hem nu elke keer het boekje pakken. Hij doet zo zn best om zich erin te verdiepen, dit vind ik echt super leuk!!
     
    BabyFG en Flamingo1990 vinden dit leuk.
  10. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Weer lekker veel gekletst! Ik kan jullie niet bijhouden :)

    Komende week druk op t werk.. wel erg leuk werk dus niet erg ;) misselijkheid is goed onder controle met de tabletjes..

    Ik lees alles maar het lukt me niet overal op te reageren, hoop niet dat ik overkom als egoposter haha.. niet de bedoeling iig!

    Morgen weer een paar echos?? Hoop op kloppende hartjes!! Ik heb woensdag de echo, zo spannend.
     
    BabyFG en Elinetjeee vinden dit leuk.
  11. Isayez

    Isayez Actief lid

    29 apr 2017
    311
    447
    63
    Vrouw
    Succes morgen meiden met jullie echo!
     
    Elinetjeee, Kenikela en Flamingo1990 vinden dit leuk.
  12. Mariekemama

    Mariekemama Actief lid

    30 jul 2018
    115
    190
    43
    Vrouw
    Vandaag kwamen mijn broer en schoonzus op de koffie om te vertellen dat ze zwanger zijn en hun kindje 22 april verwachten!!! Oh moest zo mijn enthousiasme verbergen om niet te schreeuwen Wij ook!
    Echt leuk de vrouw van mijn andere broer verwacht in december en kindje. Super leuk. Volgend jaar deze tijd is de familie gewoon met 3 gegroeid (mis alles goed blijft gaan natuurlijk ) mijn moeder gaat door Het dolle heen als wij over 2 weken op de stoep staan met ons nieuws!

    Nog meer dames tegelijk met familie /vrienden zwanger??

    Nu nog 1, 5 week wachten op de eerste echo. Begint nu toch langzamerhand in de buurt te komen...

    Succes voor degene die morgen mogen, ik duim voor jullie!!!
     
    Kersje24, BabyFG, Elinetjeee en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Wat super leuk zijn! Dat wordt een gezellige boel zo rond dezelfde leeftijd. De zus van mijn vriend is ook in verwachting. Ze is in februari uitgerekend! We gaan veel met ze om dus dat is heel gezellig straks :)

    En twee vriendinnen zijn ook zwanger. Eentje in januari uitgerekend en de ander in maart!
     
    BabyFG, Carmina26 en Mariekemama vinden dit leuk.
  14. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Oh wat leuk!!!
    Haha, ja, ik ben de 4e in mn schoonfamilie :D dne ene schoonzus is in nov uitgerekend, andere begin febr, andere begin maart en ik nu begin mei :) Ik liep eigenlijk tegelijk met mn schoonzus begin februari, maar heb toen een mk gehad. :)
    Mn vriendin is ook zwanger en zijn is ook de 3e in haar fam! Ze krijgt de ene naar de andere mededeling dat ze weer tante wordt ;)
     
    Carmina26, MLB, Flamingo1990 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ik heb trouwens behoorlijk wat krampen vanavond... gelukkig lees ik overal dat t waarschijnlijk mn darmen zijn enzo. Maar word er toch nerveus van...
     
  16. MLB

    MLB Fanatiek lid

    1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Jaa hier samen zwanger met een vriendin en Mn schoonzus! Super leuk!
     
  17. MLB

    MLB Fanatiek lid

    1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Ohhh hormoon monsters.. ja die zijn ZEER duidelijk aanwezig, ben mega onredelijk en echt een kort lontje.
    Mijn man wordt (nu al!!) lichtelijk gestoord van mij en de gasten op werk hebben het denk ik echt zwaar met mij. Sorry!! Haha
    Ik herken dit helemaal niet, bij mijn zoontje was ik mega vrolijk en relaxed..
    Roep ook de hele tijd, moet wel een meisje zijn, dubbele hormonen haha

    En joepie bijna dinsdag!! Kan niet wachten.
    Iedereen met een echo succes morgen, allemaal goed nieuws graag :)
     
    Isayez en Flamingo1990 vinden dit leuk.
  18. Wildchildmom

    28 aug 2018
    77
    145
    33
    Hier ook heel veel zwanger mn ene schoonzus eind maart mn andere rond 20 april een vriendin ook rond die datum en een andere 2 weken na mij!!
     
    BabyFG, Isayez, Flamingo1990 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Pien86

    Pien86 Bekend lid

    3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    Ooh ik snap t @Elinetjeee en @Flamingo1990, heb ook helemaal de zenuwen voor de 1e echo ever! Maar al was t de 26e keer, denk dat de spanning of het goed zit toch wel blijft! Ik mag 3 oktober pas, maar ben ook ietsje minder ver dan jullie (morgen 7 weken) en bij ons doen ze de 1e echo pas na de 8 weken. Spannend! We gaan iig weer duimen morgen!
     
    BabyFG, Isayez, Flamingo1990 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Carmina26

    Carmina26 Actief lid

    3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Een goede vriendin van mijn vriend is ongeveer even ver als ik, die sprak me deze week even aan en vertelde het ineens! Wel fijn om onze gevoelens ed te delen.
    Mijn beste vriendin is ook zwanger, zij is uitgerekend voor begin januari en haar ga ik het normaal volgende week vertellen! Ze woont op 45 min rijden van ons, dus wil het haar wel persoonlijk vertellen aangezien we elkaar heel weinig zien..
     
    BabyFG en Flamingo1990 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina