1+1 gratis aanbiedingen

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door zwangerevrouw, 4 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerevrouw

    zwangerevrouw Fanatiek lid

    22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    Ik ben zuinig aan het doen. Nu koop ik bewust 1+1 gratis producten, die we sowieso gebruiken.
    Ik heb bij de Hoogvliet Duo Pasta voor op brood gekocht.

    Ook heb ik voor het eerst de allergoedkoopste zak Penne gekocht, en wat bleek, ik heb de penne vergeken met een duur merk, ze zien er in elk geval qua vorm en kleur exact hetzelfde uit! Ook geproefd, helemaal prima, het heet overigens Primo ;) 500 gr 59 cent

    Wat koop jij als er 1+1 gratis aanbieding is (actueel graag) en waar koop je dat? En welk goedkoop product bevalt evengoed?
     
  2. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.096
    5.273
    113
    Bij de ah kun je nu hamsteren dus er is veel 1+ 1 gratis. Ik koop verzorgingsspullen zoals guhl shampoo of nivea deo altijd met 1+1 gratis.
     
  3. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.613
    10.509
    113
    Toetenvegers van de Etos
    Luiers
    Sensodyne tandpasta
    Deodorant
    Haarverf
    Mascara
    Wasmiddel van de Lidl (formil)
    Biologisch gehakt van de Lidl (niet 1+1 gratis maar wel goed tegen scherpe prijs)

    Uhm, ik ga nog even nadenken
     
  4. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.891
    15.335
    113
    Ik let eerlijk gezegd weinig op aanbiedingen... Ben echt te lui om dat uit te pluizen... :rolleyes:
    Enige wat ik insla als het 1+1 is, is wasmiddel, meestal bij de hamsterweken van AH (zoals vorige week)
     
    Lies1611 en Mamaa6 vinden dit leuk.
  5. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik koop verzorgingsproducten altijd met 1+1 gratis aanbiedingen. Shampoo, deo, tandpasta, wasmiddel, wasverzachter en billendoekjes. Verder koop ik eigenlijk gewoon wat ik nodig heb, en als iets dan toevallig in de aanbieding is dan is dat mooi meegenomen. Ik ga niet alle folders uitpluizen waar wat in de reclame is.
     
  6. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.891
    15.335
    113
    Oh en Pampers!
     
  7. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Ik koop veel drogisterij spullen in Duitsland, vooral luiers en doekjes en wasmiddelen.

    Met 1+1 in NL haal ik meestal blikgroenten en pastasauzen. Dat soort dingen. Altijd handig voor nood en kan lekker lang in de voorraadkast blijven staan.
     
  8. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Alle verzorgingsproducten alleen maar 1+1, paar keer per jaar een voorraad.

    Verder zoals nu met de hamsterweken slaan we bijv in
    7-up
    Pepsi
    Unox knakworst
    Aviko aardappelschotels
    Galbani mozzarella
     
  9. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    Hier idem. Is mij opgevallen dat als ik de reclame in de gaten hou ik een hoop zooi in huis haal wat een jaar later nog onaangeroerd is.
    Bij mij komt de reclame volgen dus duurder uit. :oops:

    Als ik iets koop wat ik sowieso van plan ben te kopen en het is 1+1 gratis neem ik natuurlijk een 2e zoals nu met wasmiddel en verzachter. :)
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  10. Micera

    Micera Fanatiek lid

    23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Vrijwel alles wat lang houdbaar is koop ik alleen maar in de aanbieding

    Zeker verzorgingsproducten! Daar betaal ik nooit de volle mep voor ;)

    Dus deo, handzeep, tandpasta, schoonmaakmiddel, wasmiddel, vaatwastabletten, billendoekjes, luiers, wc papier, keukenpapier, toilletblokken, shampoo, ga zo maar door. Koop ik echt alleen met 50% korting of 1+1 gratis. En dan direct een hele voorraad. Tegen de tijd dat het eind in zicht begint te komen houd ik de folders in de gaten. Om de paar weken is het wel in de aanbieding en dat scheelt je zo 100den euro's per jaar!
    Het zijn ook geen impulsaankopen, want het zijn alleen maar dingen die je toch nodig hebt.

    Met eten en drinken op voorraad probeer ik hetzelfde te doen, maar dat gaat in minder grote hoeveelheden. Maar bijvoorbeeld erwtensoep is typisch zo'n product dat ik alleen in de aanbieding koop, net als koffie :)
     
    puzzelstukje vindt dit leuk.
  11. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.189
    4.332
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Zo doe ik het ook inderdaad. Behalve dan de erwtensoep. Jak! ;)
     
  12. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Deo
    Vastwasmiddel ( poedervorm van sun, reiniger en glansspoelmiddel)
    Shampoo
    Tandpasta
    Knakworsten
    Frisdrank
    Groentemixen
    Exotisch fruit
    Wasmiddel
    Toiletblokken

    Verder eten we geen pakjes en zakjes dus die laat ik staan. Eten we vooral seizoensproducten Wasbare luiers en Billendoekjes.
    Voor snachts kruidvat luiers die koop ik in de aanbieding.
     
  13. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Verzorgingsprodukten sowieso.
    Verder vaak wat de AH heeft liggen en we ook echt gebruiken.
    -groentemixen
    -verse pasta
    -kipgehakt
    -thee
    -vaak een fruitcombi aanbieding
    -wasmiddel
    -zuivel
     
  14. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Vooral bij kruitvat: shampoo, cremespoeling, anti klit spray, tandpasta, deo, nivea, mascara enz. Scheelt bakken vol geld. Ook kortingsavond ga ik heen.
     
  15. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Met de hamsterweken van de AH hebben we veel gehaald wat je langer kan bewaren en dan vooral veel van die dozen van knorr enz en we kopen vaak afwasmiddel bij de bigbazar van dreft want is daar goedkoper net als andere dingen wat we daar kopen voor het huishouden
    En let met boodschappen doen ook op de prijs natuurlijk, en koop sowieso altijd tandpasta in de aanbieding want dat scheelt best wel en bij vakantieveilingen kan je goedkoop wc papier enz scoren en dat doen we ook weleens
    En in amsterdam doen we vaak naar de slager voor vlees want dat scheelt aardig met de prijs wat ik daar betaal of in eigen woonplaats en zo ook met bepaalde supermarkten waar we dan gelijk heen gaan
     
  16. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Alles wat we normaal gebruiken.
    Koop niets wat we normaal niet eten of gebruiken, want dan staat het er 2 jaar later nog.
    Nu weer lijstje gemaakt en morgen naar winkelcentrum ;)
     
  17. Vlindertjeh

    Vlindertjeh Bekend lid

    18 mei 2014
    539
    56
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Ik ga ook meestal voor de houdbare producten:
    -luiers en luierdoekjes
    -shampoo,douchegel
    -tandenpasta
    -frisdrank,melk
    -Pasta,pastasauzen

    Voor de rest qua vers hetgeen eigenlijk wat ik toch al van plan was om te halen
     
  18. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ongeveer het hele assortiment bij de Kruidvat
     
  19. Bloem85

    Bloem85 Niet meer actief

    Wij (of eigenlijk ik..) hou ontzettend van aanbiedingen halen! Ik koop eigenlijk maar weinig wat niet in de aanbieding is. En ik vind aanbiedingen die minder dan 50% korting geven niet goed meer! Het loont echt om fruit/groente van het seizoen te eten, een voorraadkast aan blikgroente, wasmiddel, verzorgingsproducten, drinken, koek etc te hebben. Ik maak een menu aan de hand van de aanbiedingen! Scheelt me een berg geld!
     
    Koekie1 vindt dit leuk.
  20. Bloem85

    Bloem85 Niet meer actief

    Moet wel zeggen dat het bijv met de hamsterweken lijkt als of alles super goedkoop is, maar merk x of eigen merk kan soms nog goedkoper zijn! Dit bekijk ik altijd! (Uiteraard moet het ook lekker zijn...)
     

Deel Deze Pagina