1-15 mei 2018 sterretjesgroep

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Raket78, 6 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

    Ise VIP lid

    28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Wisselend. Nu veel harde buiken maar gaat soms ook wel dag(en) goed
     
  2. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    #3542 sweetL, 2 sep 2018
    Laatst bewerkt: 2 sep 2018
    Bij de rest gaat het volgens mij over het algemeen nog goed! 1iemand is uit t groepje gegaan pas geleden, een andere heeft een pnd maar gaat wel de betere kant op geloof ik gelukkig.

    Met ons gaat t weer de betere kant op. Zo'n 3,5/4week geleden veranderde mijn blije relaxte baby in een baby die nonstop lag te gillen en krijsen, strekken en slaan.

    Na herkenning bij 2 vriendinnen van mij ben ik dan ook per direct 100% gestopt met koemelk en koolzuur. Ging iets beter en toen weer veel slechter dus ook gestopt met soja en koffie.
    Nu gaat het sinds 1.5 week weer de goede kant op. Tuurlijk wel zn momentjes waarop hij af en toe krijst en krampjes heeft enzo, maar niet meer non stop uren achter elkaar iedere dag.

    Zijn eerst bij de ha geweest maar die wist t ook niet en heeft ons doorgestuurd.
    We hebben afgelopen donderdag nog een afspraak gehad bij de kinderarts maar die had " bijzonder " advies op zn zachtst gezegd dus dat laten we naast ons liggen. Wij gaan het op deze manier gewoon proberen.

    Edit: ohja ik geef dus borstvoeding vandaar dat ik daar allemaal mee gestopt ben haha
     
  3. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    Waarom is die ene uit het groepje gegaan dan? En een pnd lijkt me ook zuur zeg. Dikke knuffel voor haar!

    En voor jou en je kleintje ook. Hopelijk hebben jullie nu de oplossing gevonden en krijg je weer een (voornamelijk) vrolijk kindje. :D

    Voor mezelf merk ik trouwens dat ik gisteravond het idee van de testdatum niet heel tof vond. Maar nu heb ik er eigenlijk nog vrij weinig last van.
     
  4. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Genoeg aan zichzelf en dr kindjes, ze was heel plots ineens weg.

    Tx dat hopen wij ook!

    Succes♡ ik blijf voor je hopen.
     
    Soturi vindt dit leuk.
  5. Raket78

    Raket78 Fanatiek lid

    7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Hier nog alles rustig. Ik ben het zwanger zijn inmiddels aardig zat, maar de kans is groot dat ik nog 1 à 2 weken te gaan heb. We zullen zien. De hitte hier is gelukkig redelijk te doen nu we een airco voor beneden hebben. Daarvoor was het vreselijk. Als ik een paar uur beneden was geweest, was ik meteen misselijk en duizelig van de hitte.

    @sweetL Fijn dat het beter gaat! Want het is niet leuk als je kleintje het zo moeilijk heeft...

    @Soturi Wat zou het geweldig zijn als september jouw maand wordt!

    @Mleenvs Dinsdag dus... Spannend!

    @ de rest: hoe gaat het met jullie?
     
    sweetL vindt dit leuk.
  6. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hey @Raket78 hoe is het daar? Morgen uitgerekende datum... alles nog rustig??

    En de andere dames, hoe ist?
     
  7. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    Hier gaat het goed. Weer eens op het wachtbankje. Niet zeker van mijn ei, maar zal als ik naar gemiddelden kijk nu op 6 á 7 dpo zitten. Nog net iets te vroeg om te testen dus.

    Deze maand zien of ik op de een of andere manier meer vruchtbaar ben in augustus/september. Of dat de vorige 2x in september positief testen puur toeval was. 3x lijkt me geen toeval meer namelijk.
    Zal dan misschien ook wel 'gunstig' zijn. Want dat betekent dat ik de andere maanden eigenlijk mijn hoop aan de kant kan gooien. Zal dan een hoop teleurstelling schelen voor als we hopelijk voor de 2e gaan. Want de 1e gaat deze maand gewoon raak zijn, en goed raak voor deze keer. Hoop ik.
     
  8. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    Ik ben ook jarig eind van de maand. De vorige 2 verjaardagen was ik beide zwanger. Hopelijk nu weer dus.
     
    sweetL vindt dit leuk.
  9. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het bij jou?
     
  10. Mleenvs

    Mleenvs Fanatiek lid

    25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Even snel een update: wat is dat chaotisch zeg, zo'n kraamweek!

    Ik heb een baby! Hebben dinsdag een ballon geplaatst, mocht me woensdagochtend melden om ingeleid te worden. Had toen 3 cm ontsluiting: vliezendoorgeprikt. Ik werd aan een infuus gelegd om weeën op te wekken en dat ging allemaal prima. Rond middaguur 5 centimer ontsluiting, weeën opvangen ging lekker door te ontspannen en goed te ademen, we hadden er zin in.

    Maar toen stagneerde het. Twee uur later geen vooruitgang. Nog eens anderhalf uur later weer geen vooruitgang. De weeën werden heftiger (want infuus werd steeds opgehoogd) en ik trok het niet meer. Allerlei houdingen geprobeerd, onder douche gestaan, maar ik was de weg kwijt. Heb een ruggenprik gevraagd en die was heerlijk. Daarna weer vrolijk en opgewekt verder, moesten we wel opnieuw beginnen met het infuus. Onze zoon had duidelijk nog geen zin om geboren te worden. De ontsluiting ging heel langzaam. De laatste centimers ongeveer 1 cm per 2 uur.

    Maar we hadden geen haast, hebben het rustig afgewacht en er ons feestje van gemaakt. Om 4:10 mocht ik gaan persen en om 4:52 werd onze zoon geboren, 21 uur nadat mijn vliezen gebroken waren. Hij is een stevige jongen en doet het super. Zo blij!
     
    Soturi en sweetL vinden dit leuk.
  11. Mleenvs

    Mleenvs Fanatiek lid

    25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    @Soturi : spannend weer, kijk uit naar de test! Deze keer moet het een plakbaby zijn!
     
    Soturi vindt dit leuk.
  12. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat fijn dat alles goed is gegaan! Van harte gefeliciteerd! Geniet van je kraamweek en je mini baby, voor je t weet is het voorbij!
     
    Mleenvs vindt dit leuk.
  13. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik hoop ook dat het raak is én een plakker♡ Het is je gegund.

    Hier gaat het op en af! Stuk beter wel als vorige maand. Eerste tandje komt eraan.. ( dát heb ik niet gemist zeg:roflmao: spuitluiers, huilen, jengelen ) maar er is ook een giga sprong aan de hand. Bijna alle babys zijn veel huileriger momenteel. Gelukkig, gedeelde smart..
    Want je gaat nog wel eens aan jezelf twijfelen na weer de zoveelste dag van grootendeels huilen:$
     
  14. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    Ik geloof echt dat september mijn maand is man!
    Weet niet hoe erg ZP de kwaliteit gaat verprutsen, dus weet ook niet of ze zichtbaar gaan zijn.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mleenvs vindt dit leuk.
  15. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    En nu een halfuurtje later.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mleenvs vindt dit leuk.
  16. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Sotuuuuri is preggers
     
    Soturi vindt dit leuk.
  17. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    YESS
     
  18. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Je hebt een banner :D:D:cool::cool:
     
    Soturi vindt dit leuk.
  19. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    Hopelijk mag ik deze wel houden. :D
     
  20. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    moet wel roze straks he
     

Deel Deze Pagina