1-15 okt 2017 ...bijna mama's! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ladylola, 11 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLB

    MLB Fanatiek lid

    1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Woehoe moos! Succes! Kom maar op met die babies
     
  2. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aaah nyna wat een schrik! Goed bedoeld en mooi dat ze het zo goed op pakken, maar pff jeetje! Gelukkig is alles goed met jullie mannetje!
    Hopelijk helpen de tips voor je pijn in de handen!

    Man man hier is ze vanavond zo druk, dat ik af en toe gewoon scheel kijk van het geprikkel. Holymoly soms denk ik dat ze me buik en vliezen uit scheurt! Me buik bovenin voelt nu ook zo ontzettend vol. Of ze wordt heel chubby of lijkt wel alsof ze bovenin ligt.
     
    Appelsientje89, Essje en Nyna87 vinden dit leuk.
  3. poedel2015

    poedel2015 Fanatiek lid

    12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Whaha ladylola hier af en toe t gevoel alsof ze een bol van zichzelf maakt en dan idd boven in gaat liggen zo weird gevoel ... is ze bij jou al in gedaald ? Bij mij nog niet dus kan ze alle kanten nog op helaas !
     
  4. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier was ze met 33 weken al ingedaald en vorige week woensdag lag ze vast in mijn bekken volgens de leerling...maar voelt nu zoo vol bovenin. Maar goed maandag de vk, die tevens de echoscopist is, dus anders verzoek ik der echt om te kijken hoe het is met der groei!
     
  5. Wendy88

    Wendy88 Fanatiek lid

    3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ohh dat gevoel ken ik ja. Helemaal met die billen naar boven, idd net of ie zich helemaal bol maakt. Heel gek gevoel, en ondertussen zit ie dan ook vol in Mn blaas, auwiee.. mijn buik staat dan ook helemaal strak en keihard!

    Welterusten Ladies!
    Hoop morgen ochtend baby nieuws te lezen :D:p
     
  6. poedel2015

    poedel2015 Fanatiek lid

    12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Hier wakker *gaap* dochter weer lekker aan t spoken ... zo fijn dit , dit zal ik zo niet missen als ze straks groter is .
    Ik sliep zo lekker en daar komt dan zo abrupt een einde aan
     
    Suzanne92 vindt dit leuk.
  7. Luna30

    Luna30 Fanatiek lid

    8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Spannend @Mooss en veel succes!

    Jeetje @Nyna87 snap dat je ging stressen! Hier ook beentjes klein in verhouding als ik kijk op de echo notities maar hoor niks elke keer zegt ze dat het perfect gaat met ons meisje dus maak me geen zorgen. Fijn dat de gyn heeft bevestigd dat je geen zorgen hoeft te maken.

    Hier vandaag weer thuis met een ziek mannetje helaas (normaal gaat hij naar de crèche op woensdag). Zo zielig! Hoop dat hij snel weer de oude is. Straks even langs de huisarts. Vond ik zelf niet nodig maar had gisteren gebeld omdat hij toevallig maandag de griep prik had gehad of het een bijwerking kon zijn en toen heeft de assistente me meteen ingeboekt voor vandaag. Ach ja, het is lekker weer vandaag komen we toch nog even buiten.

    @MMD86 Spannend ook voor jou!
     
    Suzanne92 en Nyna87 vinden dit leuk.
  8. Appelsientje89

    Appelsientje89 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Even spieken hier hoor als je toch wakker bent.
    Hoop zoooo op baby nieuws :D!

    Afgelopen nacht dacht ik af en toe joehoe maar ben je en nu is ie ineens ook zo druk! Echt overal gebeurd er iets.. dat volle gevoel bovenin heb k altijd gehad en nog steeds.. ziet ook echt gebeuren dat z'n hoofd totaal onder mm borstbeen word gedrukt als je zich afzet ofzo. Auwie. Maargoed als k t goed heb begrepen gaat ie ook niet indalen in deze houding dus dat moeten we maar zien uit te zingen.

    Het lijkt erop dat zo rond 1-2-3uur (haha lekker breed helaas) ik de nodige uurtjes voor me uit liggen te kijken tegenwoordig. Zucht.

    Morgenochtend baby(s)!!?!!
    Whoop ! :D
     
    Essje vindt dit leuk.
  9. Appelsientje89

    Appelsientje89 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    @Nyna87
    He Gadsie.. dan krijgt z'n simpele controle ineens n andere wending, uiteraard allemaal goed bedoeld dat overleg maar k zou ook schrikken! Gelukkig alles goed!
    Ze zieden hier na de 30wkn groeiecho dat alles nu zo verschillend gaat per kindje dat ze liever niet teveel met de afmetingen doen maar puur t gewicht. Die van ons is van bovengemiddeld naar gemiddeld, naar n wat groter hoofdje, langere benen. Normale benen.. weer naar langere beentjes gegaan en verder super gemiddeld. Nou.. lekker dan, het wisselt dus nog al eens hoe ze groeien!!
    Schrik van je afschudden! Beebje doet het dus gelukkig prima!!
     
    Nyna87 vindt dit leuk.
  10. Suzanne92

    Suzanne92 Actief lid

    21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    hier ook wakker en gelijk even spieken uiteraard voor baby nieuws spannend!!
    dat is idd even schrikken zeg, maar stel je gerust t 1 loop altijd ietjes voor of achter mijn man en ik zijn ook niet groot dus die van ons heeft ook korte pootjes in vergelijking met de rest!....

    hier ligt zoonlief naast me met zijn kroep lijkt wel of ik naast een zware COPD client ligt zo zwaar ademen t is zonde..

    nou toch maar proberen mijn ogen wat dicht te doen als dat nog lukt
     
    Luna30, Appelsientje89 en Nyna87 vinden dit leuk.
  11. Nyna87

    Nyna87 Fanatiek lid

    24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @poedel2015 hopelijk ben je nog weer in slaap gevallen!

    @Luna30 idd fijn dat de gyn bevestigd heeft dat ik me geen zorgen hoef te maken.
    Nogmaals veel beterschap voor je mannetje!

    @Appelsientje89 ik moet idd blij zijn dat beebje het verder goed lijkt te doen :).
    Ben ook benieuwd wanneer het eerste babynieuws komt!!! Spannend!

    @Suzanne92 aaah kroep lijkt me echt naar! Arm ding!

    Hier een goede nacht gehad, tot nu.
    Toch weer wakker geworden van de pijn in mijn rechterhand, pols en arm.
    Oefeningen werken tot nu toe niet echt, dus zo nog maar even weer een badje afwisselend warm en koud water proberen.

    Hopelijk allemaal nog lekker even slapen!
    Ik ga zo ook weer een poging doen.

    Ooohh en... 38 wkn dansje!
     
    Foeke, Essje, Luna30 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. MMD86

    MMD86 Fanatiek lid

    14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Ahh.. hier ook paar x wakker... wachtend op babynieuws!
    En ik heb toch best last van m'n buik, maar of het mijn maag en darmen zijn? Kan het eventjes niet zo goed plaatsen... wel wakker van geworden paar x iig!

    @Suzanne92 he bah! Kroep lijkt me zo eng! Goed dat je hem bij je hebt genomen... minder voor jouw nachtrust !

    @Nyna87 , rot van je hand zeg! Hopelijk slaap je nog wat..

    @Appelsientje89 Jij bent ook aan het spoken/spieken geweest vannacht!

    @Luna30 Ach.. arme zieke kindjes! Beterschap!
     
    Nyna87, Luna30 en Suzanne92 vinden dit leuk.
  13. esje1984

    esje1984 Actief lid

    12 apr 2017
    271
    317
    63
    NULL
    Rotterdam
    Kwam ook ff spieken of er al babyniews is! :D Ik heb redelijk geslapen. Erg last van maagzuur gehad, maar viel gelukkig wel steeds weer in slaap.

    @Nyna87 Ik zou me echt niet te druk maken meid. Ze hebben me bij mijn vorige zwangerschap ook helemaal gek gemaakt. Ik moest opgenomen worden in t ziekenhuis,omdat mijn dochter een groei achterstand had. Ik heb daarom wekenlang thuis bedrust moeten houden. En er werd verteld dat ze misschien ook gehandicapt zou kunnen zijn en dat ze haar waarschijnlijk met een keizersnede zouden moeten gaan halen. Nou ze is hartstikke gezond en met 3800 gram vaginaal ter wereld gekomen! En ik maar lopen stressen. En deze baby heeft juist weer hele lange benen (loopt 2,5 weken voor) en haar hoofje is dan weer iets aan de kleine kant. Maar de verloskundige maakte zich totaal niet druk! Over de beentjes zei ze juist nog dat het de bouw van een kindje is. De ene heeft wat kortere benen en mijn kindje wordt een meid met mooie lange benen.. :D

    @Ladylola Hier is beeb ook al helemaal ingedaald, maar ik voel haar ook heel goed bovenaan. Gisteravond lag ze ook weer heel hoog. Leken wel de billetjes die ze dan naar boven duwt ofzo.

    Nou ik ga nog even een halfuurtje liggen en moet er dan weer uit om de kindjes naar school te brengen. Kom later weer even spieken of er dan babyniews is. Ben zooooo benieuwd.
     
    Essje en Nyna87 vinden dit leuk.
  14. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hier ook zooo lekker geslapen. Ik ga zelfs nog even terug. @Mooss zit vast lekker met beebje in d'r armem te genieten. We wachten vol spanning af! :)
     
    Essje, Nyna87 en Appelsientje89 vinden dit leuk.
  15. Mooss

    Mooss Bekend lid

    16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!
    Hier inderdaad gisteravond bevallen van een kerngezonde zoon! Was natuurlijk gestript en met het avondeten had ik al weeen die om de 3 min kwamen. Om 19.30 uur even gaan douchen om te kijken of ze doorzette. 20.15 uur was de VK er en bleek ik al 6 cm te hebben. Dus konden we naar het zkh. In het ziekenhuis zijn om 21.05 uur de vliezen gebroken en ging het daarna in rap tempo! Weinig tijd om tussen de weeen door bij te komen en om 22.40 uur is de kleine man na een paar persweeen ter wereld gekomen!! Wat een wondertje. Was ook geen plek in het zkh dus waren om 1.00 uur alweer thuis. Heb wel naweeen nu omdat het zo snel is gegaan maar voor de rest, op wat aambeien na helemaal geen schade! Hij is 3400 gr en 48 cm! Echt een kleintje dus!! Zijn zo gelukkig!! Z'n oudste broer werd vannacht wakker van z'n gehuil en kwam meteen even kijken! Man man je had dat gezicht moeten zien!!
     
    Maartje03, esje1984, Ladylola en 12 anderen vinden dit leuk.
  16. MMD86

    MMD86 Fanatiek lid

    14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Ohhh dit klinkt als een fijne bevalling! En wat snel! Nou, je had het verdient zeg... trots op jou!
    Ga maar heerlijk genieten! En dat is wel goud waard he? Dat koppie! Grote broer!

    Gefeliciteerd! Nu willen we natuurlijk weten hoe jullie wondertje heet :)
     
  17. Luna30

    Luna30 Fanatiek lid

    8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Wow!!! Gefeliciteerd @Mooss!!!! Goed gedaan meid!! Viel het mee of tegen?
     
  18. MLB

    MLB Fanatiek lid

    1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Ahh gefeliciteerd Moos, toch nog best snel gegaan! Lekker genieten nu
     
  19. MLB

    MLB Fanatiek lid

    1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Hier de hele nacht wakker gelegen met een pijne onderkant, zowel buik als een klein beetje rug. Ben ook nog wezen douche vanacht maar helaas trekt het niet weg. Voel me een beetje overreden door een bus :( twijfel ook of dit voorweeën zijn of bandenpijn of ik verloskundige moet bellen.. No idea. Ga nu eerst nog maar even proberen te slapen met een kruik..

    @Nyna87 fijn dat alles toch goed is met jullie kleine man. Probeer te vertrouwen op je eigen gevoel
     
    Nyna87 vindt dit leuk.
  20. Nyna87

    Nyna87 Fanatiek lid

    24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaa❤️❤️!!!!!!! Gefeliciteerd!
    Krijg er kippenvel van, prachtig! Dat koppie van z'n trotse broer zal goud waard geweest zijn.
    Ik hoop dat jullie je goed voelen. Genieten!
     

Deel Deze Pagina