1 April t/m 14 April 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pluisje30, 25 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisje30

    Pluisje30 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Deze is er volgens mij nog niet?!
    Ik hoop dat mn testjes op gaan lopen ('t is nog een beetje vroeg en onzeker).
    Wie schrijft er mee??
    @Mamavanluki, @MJBP @Mama2017 @Kaatje1603 , komen jullie ook hier kletsen??
     
  2. Mama2017

    Mama2017 Actief lid

    30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Ik schrijf graag mee. :D
    Leuk! Mijn uitgerekende datum is als het goed is 3-4-2018
     
  3. Pluisje30

    Pluisje30 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    gezellig! Denk dat mijne ook wel iets later is dan 1-4 (als alles goed gaat). M'n test was nog zo licht op NOD
     
  4. Mamavanluki

    Mamavanluki Actief lid

    23 jul 2017
    191
    246
    43
    Vrouw
    Ja leuk deze pagina , als het ook goed is zou ik uitgerekend moeten zijn 2 april maar zou toch een afspraak moeten maken voor echo zodat ik zeker weet . Sinds dat ik vandaag weet dat ik zwanger ben . Begin ik het al te voelen in mijn lichaam misselijkheid vooral maar nog lichtjes . Ik had er voor ook al last van maar wist niet dat het door de zwangerschap komt .

    Hebben jullie al iets van stmptomen ?
     
  5. Pluisje30

    Pluisje30 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Ja wel een beetje, maar niets overtuigend nog. Ook vlagen van misselijkheid, maar alleen nog maar een beetje weeïg gevoel is t eigenlijk.
    En af en toe zo'n gloeiend gezicht.. daarom ging ik ineens 's middags testen. Voelt niet warm van buiten verder, moeilijk te omschrijven, maar dat voelt echt als zwanger. En wat dingen in mn buik, wat van alles kan zijn, er gebeurd gewoon iets (snap je?) Maar dat heb ik altijd tussen eisprong en NOD.

    En achteraf had ik wel iest met geuren. Ik vind benzine echt anders ruiken, ik vertrouwde t tankstation gewoon niet. En afwasmiddel, zoooooo lekker. zou t wel willen proeven :roflmao:
     
  6. Mama2017

    Mama2017 Actief lid

    30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Net pakketje binnen gekregen en meteen gestest! :):D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Kaatje1603 vindt dit leuk.
  7. Pluisje30

    Pluisje30 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Dat is fijn om te zien! ga m vanmiddag als ik thuis kom ook even doen. En dan volgende week de 2e :D (mits alles nog goed lijkt te gaan natuurlijk)
     
    Mama2017 vindt dit leuk.
  8. Pluisje30

    Pluisje30 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    heb je ook nog eenzelfde k 2 voor 5 (was t toch) gedaan? loopt die al op?? of stop je met testen?
     
  9. Miranda87

    Miranda87 Actief lid

    27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    Hallo dames, allereerst allemaal gefeliciteerd! Ik wil me graag aansluiten bij jullie :) ik denk 1 april uitgerekend te zijn. Weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben en mijn testjes lopen ook aardig op.
    Alleen ben behoorlijk voorzichtig met blij zijn gezien mijn mk 2 maanden geleden ;) maar de kans op een plakker is altijd groter !
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Kaatje1603 vindt dit leuk.
  10. Zon79

    Zon79 Bekend lid

    11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Hallo meiden,

    Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
    Ik heb 14/7 een terugplaatsing van een cryo gehad. En daar ben ik nu zwanger van. Zaterdag en zondag kV 2v5 gedaan en vandaag in spanje een digitale clear blue die 2-3 aangaf!
    Mijn uitgerekende datum is 1 april (leuke grap:D)
    Heb weinig kwaaltjes, behalve snel buiten adem na de minste inspanning.
     
    Pluisje30 vindt dit leuk.
  11. Miranda87

    Miranda87 Actief lid

    27 mei 2017
    115
    32
    28
    Vrouw
    @Zon79 ik dacht dat het aan mij lag dat ik zo snel buiten adem ben... haha zou het door de hormonen komen?
    Ik ben alleen de hele dag door beetje misselijk, zeurend misselijk. Dat had ik de vorige x niet (toen ging het mis) dus ergens ben ik wel blij met die misselijkheid ;)

    Leuke grap he! 1 april :), mijn vader is dan jarig en die is overleden... dus zou een hele mooie datum zijn!!
     
  12. Zon79

    Zon79 Bekend lid

    11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    @Miranda87 Ow bijzondere datum voor jou! Zou mooi zijn als de baby dan geboren wordt!
    Ik ben met vlagen een beetje misselijk. Heb ook totaal geen eetlust.
    Geen idee hoe het kan dat we zo snel buiten adem zijn, onze lichamen zijn hard aan t werk, alle energie gaat daarheen denk ik!

    (Ik krijg Mn banner niet goed, iemand die effe kan helpen?)
     
  13. Tylmare

    Tylmare Fanatiek lid

    24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Hoi!
    Ik wil hier ook wel meekletsen!
    De verloskundige gaat uit van eind maart als uitgerekende datum, maar ivm een late eisprong en een zoontje die ook bijna een week later kwam, ga ik ervan uit dat het april gaat worden haha!

    Voor nu; gefelicteerd met de zwangerschap allemaal!
    (die spanning voel ik nu ook wel weer trouwens, ook al eens een miskraam gehad. Blijft spannend die eerste weken!)
     
  14. MJBP

    MJBP Actief lid

    8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Leuk idee @Pluisje30 ! :thumup:

    Gefeliciteerd ladies!!
    Dat alles maar helemaal goed mag gaan met onze zwangerschappen en bevallingen!

    Mijn uitgerekende datum is nu 1 april, maar na de eerste echo laat ik het wel weten. Ik hoop de echo tussen de 6 en 7 weken te mogen plannen (ga ik morgen voor bellen). Vorig jaar september ben ik namelijk met 9/10 weken onze tweeling verloren, die al met 5/6 weken gestopt waren met groeien. Dus ik wil nu graag zo snel mogelijk weten of het goed zit (letterlijk en figuurlijk)! Morgen doe ik een digitale test, op mijn 38e verjaardag. :D

    Symptomen: megapijnlijke branderige vollere zware borsten en gevoelige tepels (zeker als ik mijn bh uitdoe), af en toe licht misselijk, met vlagen duizelig, hongerrr, dorsttt, moeoeoeoeoeoe, geurtjes die ik snel ruik, soms gloeiend gezicht…

    @Miranda87 Ik snap dus heel goed dat je voorzichtig blij bent, dat ben ik namelijk ook door de miskraam. Wel super dat je na 2 maanden alweer zwanger bent! Mooie datum ook…
    @Tylmare Jou begrijp ik dus ook goed!
     
  15. Tylmare

    Tylmare Fanatiek lid

    24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    @MJBP Jeetje heftig zeg, een tweeling verliezen!

    Ik heb gister een afspraak gemaakt voor een echo, krijg hem 2 dagen voor we op vakantie gaan(16 augustus, zou dan 7 weken zijn). Dus hopelijk met goed nieuws vertrekken!

    Ik totaal geen symptomen weer. Ja... Moe... Maar dat kan ook door onze vroege vogel komen:roflmao:
    Verder niksssss, maar dat zegt (gelukkig) niets!
     
  16. Mama2017

    Mama2017 Actief lid

    30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Al veel zwangere dames. Gezellig! En lees meerdere dames die al een miskraam hebben gehad. Ik 3 miskramen op rij; spontane bij 6 weken, 11 weken (curretage gehad) en daarna weer spontane bij 6 weken. :( Nu weer in die slopende/kritieke weken. Vind het heel eng. Geen kwaaltjes alleen erg moe tot zover. Hopen op een goede plakker nu.
     
  17. Mama2017

    Mama2017 Actief lid

    30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Ik ben gestopt. Geen kruidvat meer gedaan. Vandaag Clearblue en volgende week nog een Clearblue, ga dan voor 2-3 of 3+ ☺️
     
  18. Zon79

    Zon79 Bekend lid

    11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Bekende naam, sept mama ;)
     
  19. Allie7

    Allie7 Lid

    30 jul 2015
    73
    66
    18
    Ik lees ook hier graag mee. Uitgerekende datum is nu 31 maart, dus beetje op het randje. Volgende week donderdag 1ste echo gepland.
     
  20. Mama2017

    Mama2017 Actief lid

    30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Welkom. :) Spannend zeg, vooral na wat jij hebt meegemaakt. Vreselijk ! Ik hoop op een mooie echo volgende week. Je bent dan 5 weken en 5 dagen? Dan zien ze nog geen hartje toch?
     

Deel Deze Pagina