1 dag menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Frieke, 26 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Hallo,

    Ik heb steeds maar een hele korte periode van bloeden (1 dag en de 2e dag amper). Heeft nog iemand dit?
    Is dit een slecht teken als je graag zwanger wil worden?

    groetjes,
     
  2. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Had ik hetzelfde in de vorige zwangerschap! (Deze ben ik niet ongesteld geweest, was direct zwanger). Maar ik vloeide 2 dagen, daarna was alles over! En was in de 3e ronde zwanger.. dus dat zegt niet zoveel, als je maar een eisprong hebt
     
  3. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Dank je voor je reactie!

    Heb je sowieso een eisprong als je je maandstonden hebt gehad?
    Staat de hoeveelheid van je maandstonden dan niet gelijk aan de hoeveelheid baarmoederslijmvlies dat wordt opgebouwd (en nodig is om het eitje te kunnen innestelen)?
     
  4. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Een heel lichte menstruatie kán betekenen dat je inderdaad weinig baarmoederslijmvlies opbouwt. Maar zoals de opmerking hierboven laat zien hoeft dat niet het geval te zijn..
     
  5. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Er was hier laatst ook al een topic over! Maar nee dat maakt niks uit. Ik ben altijd een halve dag tot 1 dag ongesteld althans een paar vlekjes. Geen flink bloedverlies en was snel zwanger van de eerste.
     
  6. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Dat opbouwen van het baarmoederslijmvlies weet ik niet.. ik ben blijkbaar wel erg vruchtbaar.. dus weet niet in hoever dat echt mee telt voor de innesteling..

    Volgens mij kun je wel ongi worden als je geen eisprong hebt, maar dit is dan een doorbraakbloeding en geen echte menstruatie. Want ongeveer 14 dagen na je eisprong wordt je ongesteld of ben je zwanger.. mar volgens mij komt het ook wel voor dat je geen eisprong hebt, dat je ei niet springt en dan weer wordt afgestoten..
     

Deel Deze Pagina