1 nov - 15 nov '17 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kiewie, 25 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Net controle bij de vk gehad, alles in orde met baby :thumup:
    Moet wel volgende week gaan starten met fysiotherapie voor mijn rug en bekken. Werken is vanaf nu helemaal uit den boze, tenzij rustig vanaf de bank met de laptop enkele uurtjes per week.
    Meisje ligt nog steeds heel graag in stuit, we hopen dat ze nog gaat draaien de komende weken. Anders ziekenhuis aversie poging te gaan over aantal weken. En als dat niet helpt waarschijnlijk keizersnede. Maar het kan nog alle kanten op. Ze gaat me met 37 weken wel strippen als het allemaal goed gaat en ze ligt goed om, en anders word ik met 38 weken ingeleid waarschijnlijk. Ze gaat me niet laten door lopen tot 42 weken zei ze (godzijdank) want dat kan mama's lichaam niet aan. Voel me opgelucht dat ik daar serieus in wordt genomen. En moet vanaf nu om de 2 weken op controle komen ivm de harde buiken.
     
  2. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Hopen dat fysio iets oplevert!
    Wel fijn dat ze je serieus nemen. 42 weken is wel een heel eind als je een boel klachten hebt.

    Wij hebben net iemand hier gehad van een gastouder bureau. Ze gaf me een heel warm gevoel, en ik had niet verwacht dit te zeggen, maar ik denk dat we toch voor een gastouder gaan. Iemand die wij goed kennen blijkt haar dochtertje van 3 maand daar ook heen te brengen, dus we kunnen altijd even vragen of het bevalt. :)
     
  3. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hoe gaat het met iedereen vandaag?
     
    chantalvl vindt dit leuk.
  4. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Een hele verkouden snurkende vriend naast mij...:rolleyes::p
    Maar verder wel goed Haha. Gisteren even terrasje gepakt in Giethoorn en daarna op kraamvisite geweest.

    Morgen weer aan het werk na een weekje vrij te zijn geweest.

    Hoe gaat het met jou?
     
  5. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hier proberen zo rustig aan mogelijk te doen en een houding te vinden waarin ik lucht krijg. Ben sinds gisterochtend erg kortademig, mijn neus zit wat dicht en ik hoor mezelf soms piepen met ademhalen. Voel me er verder niet slecht bij dus het zal er wel bij horen. Word er alleen beetje duizelig van soms. De beste houding is tot nu toe nog op handen en knieeen op de bank haha ziet er echt stom uit :roflmao: en houd het niet lang vol. Maar dan lijkt mijn buik wat minder te duwen waar het dan ook op duwt (weet niet of het alles omhoog duwt tegen de longen nu of dat t die holle ader wat dicht duwt).
    Verder de al bekende klachten van rug bekken en maagzuur. Probeer zoveel mogelijk op goeie dagen wat leuks buiten de deur te doen al is t maar een uurtje, en voor de rest me koest te houden en aftellen tot eind oktober :)

    Lag vanmorgen op de bank en voelde het meisje de hik hebben in mijn buik en lekker heen en weer spelen. Nu kan ik daar langzaam af en toe van genieten en er even bij glimlachen.
     
  6. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Haha zal er wel daar uitzien op handen en knieën.:roflmao: De hik? Dat lijkt me echt grappig.
    De kleine man hier gaat ook steeds harder schoppen, en soms kan ik bijna niet recht lopen door druk op m'n blaas, dat is gelukkig wel als mannetje zich draait.:D
    Ik heb trouwens enorme jeukende borsten sinds een week of 2, heb zelfs al een wondje gemaakt met krabben, ook jeukt m'n buik heel erg en zitten een ieniemienie bultjes op, iemand die dat herkent? Ziet er soms uit alsof ik in de brandnetels heb gelegen.

    Qua mobiliteit gaat het hier super,en ik kan vrijwel alles nog. Kwam gisteren alleen bijna noet uit bad Hahahah. Voelde me net een walvis.:roflmao::|
     
  7. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Haha walvisgevoel check!
    Op handen en knieeen ziet er echt niet uit nee, ja mijn man vond het maar wat leuk om tegen mijn billen aan te kijken maar heb m toch gauw duidelijk gemaakt dat ik er iets af bijt als ie niet heel gauw van me af bleef.. :roflmao::roflmao: (grapje natuurlijk haha)

    Klinkt als zwangerschapsjeuk! Moet je eens googelen en kijken welke huis tuin keuken of drogist middeltjes helpen. Mentholgel van de kruidvat heeft mij wel altijd goed tegen jeuk geholpen, verkoelt lekker en mag je gewoon gebruiken tijdens zwangerschap.
     
  8. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Ik heb nog een beetje mentho10 gel liggen, dat is ook gewoon mentholgel wat ik gebruik als ik weer eens een allergische reactie heb. Het nadeel is, is dat het je huid uitdroogt, wat uiteindelijk resulteert in nog meer jeuk. :confused:
    Ik zal even googelen inderdaad.
     
  9. PH1

    PH1 Bekend lid

    16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Mijn nuchtere periode voor de GTT is ingegaan! Gelukkig stond er in de folder ook dat je een dag van te voren geen alcohol meer mag.. Ik stond net op het punt om een dubbele whisky met ijs te nemen toen ik het last :rolleyes:
     
    Samila, MvB83, chantalvl en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Moet jij nuchter prikken? Ik moet over twee weken bloed prikken voor de diabetes en ik mocht alleen geen Nutella eten in de ochtend zei ze :roflmao: wel gewoon eten. Of is de gtt iets anders?
     
  11. PH1

    PH1 Bekend lid

    16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Gtt is een glucose tolerantie test en idd voor de diabetes. Ik moet vanaf 20:00 nuchter zijn en me morgen om 8:30 melden. Dan gaan ze eerst bloed prikken, dan moet ik een suikerdrankje drinken en dan 2 uur lang in de wachtkamer zitten. Daarna weer bloed prikken en dan mag ik rond kwart voor 11 eten en gaan!
     
  12. elita

    elita Bekend lid

    25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Succes morgen met de ggt. Ik moet hem 8 aug doen. Wel gekozen voor 800 start Haha

    Verder gaat t wel prima. Dit weekend iets meer moe maar komt misschien ook doordat ik zaterdagochtend ipv relaxen 30 km ben gaan fietsen.

    Vind het getrappel zo gezellig. Slaap s nachts wel slechter waarom weet ik niet zo. Maar dat gedraai in Mn buik maakt veel goed
     
  13. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Wat vervelend van die whisky! Gelukkig is het maar tot 11u vanmorgen, kan je daarna meteen glaasje nemen.
    Succes!
     
    PH1 vindt dit leuk.
  14. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ah dat is iets anders dan. Heb je bij je vorige kindje diabetes gehad dat je dat nu zo uitgebreid moet?
     
  15. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Reageert jullie kindje al op bepaalde geluiden?
    Ik vind het zo grappig om te zien, als mijn vriend boven mijn buik hangt met zijn gezicht en tegen haar begint te praten of kusjes op mijn buik geeft, dan reageert ze.

    O, en ik krijg een despacito baby :roflmao: bijna elke keer als dat liedje op de radio is begint ze te trappelen. Danseresje... :rolleyes:
     
  16. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Haha leuk! Nog niet bewust op gelet. Despacito word nogal vaak gedraaid dus je kan je lol op.
    Mijn vriend heeft op dit moment erg last van verkoudheid, zwak, ziek en hoofdpijn ( jaja de echte mannengriep, hij is heel zielig). Gisteren lag hij op de bank, en ging toen met zijn hoofd op mijn schoot liggen, en een beetje tegen mijn buik. Nou die kleine man hield niet meer op met schoppen, tot grote vreugde van mijn vriend :roflmao:.
    Ook schopt hij intussen zo hard, dat ik er echt wakker van word 's nachts. :rolleyes:o_O

    Gaan er hier nog mensen op vakantie trouwens? en zijn er dingen waar jullie dan extra op letten?
     
  17. PH1

    PH1 Bekend lid

    16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik heb 2 missed abortions gehad en een te hoog bmi.. Volgens mij heeft het daar mee te maken! Ik ben al op de helft
     
  18. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Nou @PH1 heb je het weer overleefd?
     
  19. PH1

    PH1 Bekend lid

    16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ja! Het zit er gelukkig weer op. Vanmiddag de uitslag
     
  20. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Oke. Hopen op een goede uitslag. Zelf beetje goed gevoel erover?
     

Deel Deze Pagina