1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosalincke

    rosalincke Bekend lid

    1 nov 2013
    651
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij ben ik de eerste. Mijn vermoedelijke datum is 1 december 2015.
    Ik weet alleen niet hoe ik een lijst moet maken maar er komt vast snel iemand bij die wel weet hoe het moet.
     
  2. mavane

    mavane Bekend lid

    14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi rosalincke, ik kom je alvast vergezellen. Zit nog 4 dagen voor nod maar positieve test. Komen uit hetzelfde nod forum. Ik zal rond 3 december uitgerekend zijn. Heb 3,5 week geleden miskraam gehad dus vind het erg onwerkelijk en spannend. Het is mijn vierde zwangerschap en tweede kindje :) ik weet ook niet hoe een lijst gemaakt moet worden
     
  3. KleineFee

    KleineFee Bekend lid

    22 feb 2015
    820
    307
    63
    Gefeliciteerd dames! Zag dat rosalincke toch wat eerder uitgerekend was.

    Even in het kort mijn ‘verhaal’: Ik ben zeer onverwachts zwanger geraakt. Morgen een afspraak bij de gyn om te kijken waar en of mijn spiraaltje er nog in zit. Mocht die er niet meer zitten ben ik daardoor dus zwanger geraakt zonder het te weten. Een hele schok maar we hebben besloten om er samen voor te gaan en dat dit kleine wondertje welkom is. Onze oudste is bijna 2 en de jongste 5 maanden dus dat zal een hele drukte worden straks. Uitgerekende datum houd ik voor nu op 1 december, had geen echte cyclus dus exact weet ik het niet. Vorige zwangerschap een heel gezellig clubje gehad hier op zp dus praat graag weer mee.

    Ik kan wel een lijstje maken? Hopelijk veel gelukkige zwangere dames die zich bij ons komen voegen :)

    Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2015 ♥

    1 december
    KleineFee – 27 jaar – 2 dochters – 3e kindje

    2 december

    3 december
    Mavane – ? jaar – dochter – 2e kindje

    Afspraken ♥

    Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (KleineFee) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
     
  4. mavane

    mavane Bekend lid

    14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi kleine fee, dat is een bijzonder verhaal! Maar van harte gefeliciteerd! Dan heeft het zo moeten zijn!

    Ik ben 29 jaar, dochter is nu een jaar en bijna 8 maanden
     
  5. KleineFee

    KleineFee Bekend lid

    22 feb 2015
    820
    307
    63
    -mavane: Dankje! Voor jullie ook heel spannend na de miskraam vorige maand lijkt me, krijg je nu ook een eerdere echo of dat niet?
     
  6. mavane

    mavane Bekend lid

    14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat verwacht ik niet. Bij mijn vk krijg je sowieso met 8 weken een echo. Ik zal heel veel geduld moeten hebben. Het is 2 keer mis gegaan tussen de 5 en 6 weken. Beide keren hetzelfde gevoeld voordat de miskraam op gan kwam. Dus zoalng ik dat niet voel, ga ik er maar van uit dat het goed zit. Ik heb wel belachelijk vroeg getest, 9 dagen na eisprong. Dus vind het tot aan nod ook nog wel even spannen. Nog 3 dagen, maar testen lopen wel al op. Hoe ben je erachter gekomen zwanger te zijn?
     
  7. KleineFee

    KleineFee Bekend lid

    22 feb 2015
    820
    307
    63
    Hier ook echo met 8 weken bij onze praktijk. Snap de spanning, gelukkig lopen je testen op! Ik ben erachter gekomen doordat ik al sinds vorige week typische kwaaltjes had die ik bij mijn andere zwangerschappen ook had. Toen heb ik donderdag een test gedaan die ik nog ergens had liggen met het idee mezelf gerust te stellen. Alleen ik zag heel ver een streepje dus toch maar verder getest en bij de HA langsgegaan voor controle van het spiraaltje. Deze kon hij niet vinden dus ben ik doorgestuurd naar de gyn voor morgen. Ondertussen vanochtend nogmaals getest en een duidelijke streep. Dus eigenlijk puur toeval dat ik donderdag heb getest. Als ik een dag eerder was geweest was er waarschijnlijk niks te zien geweest en had ik het misschien pas over een aantal weken geweten. Ik had geen cyclus dus ik heb aan de hand van de streepjes op mijn testen een beetje een soort cyclus samengesteld. Kan best zijn dat er helemaal niks van klopt, maar aan de duidelijkheid van de streepjes denk ik dat ik zo rond de 4 weken ben.
     
  8. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Wauw meid wat een wonder zeg!
    Spannend iig gefeliciteerd!!:D
     
  9. fryslangirl

    fryslangirl Actief lid

    13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Hoi allemaal,

    Ik kom me hier ook melden. Na 3 dagen positieve testjes ga ik er dan toch in geloven. Haha, ik ben er super blij mee.

    Zal me ook nog even een beetje kort voorstellen, ik ben 30 jaar (net een week) en mn man en ik hadden besproken in 2015 voor een kindje te gaan. Zelf heb ik al vanaf mn pubertijd een hele grote kinderwens. Mijn moeder en tante en zus van mn oma konden allemaal heel moeilijk kinderen krijgen. Waardoor ik altijd gedacht heb dat het bij mij ook wel moeilijk zou gaan. Maar het tegendeel blijkt nu even, want na 3 maanden is het begin er in elk geval.

    Mn man is 27 en word binnenkort 28 dus een stuk jonger dan ik. Hij is er nog niet helemaal klaar voor.....Dus hij moet nog erg wennen aan het idee. Mijn man heeft overigens altijd gezegd dat hij baby's niet leuk vind, maar het pas leuker vind als hij ermee kan communiceren. Haha, ik ben blij dat hij zo eerlijk is. Maar ja, ik wil het verder ook nog niemand vertellen maar ben zelf zo ontzettend blij. . Hoe is dat bij jullie? Voor jullie is het natuurlijk niet de eerste, maar ben toch benieuwd hoe het bij jullie ging.

    Hebben jullie al wat zwangerschapsverschijnselen? Ik heb alleen last rond mn navel en mn liesen. En heb echt de hele dag honger.... ga ongeveer 15 keer per dag naar de wc. Maar verder nog nie zoveel.

    Groetjes
     
  10. KleineFee

    KleineFee Bekend lid

    22 feb 2015
    820
    307
    63
    -One of kind: Bedankt!! Kan het nog niet helemaal geloven ;)

    -fryslangirl: Welkom en gefeliciteerd! Spannend hoor een eerste kindje. De blijdschap herken ik wel van de 1e ik wilde het aan de ene kant aan niemand vertellen maar aan de andere kant wilde ik er zo graag over praten. Toch me nog in kunnen houden tot na de eerste echo. Deze keer is die blijdschap er (nog) niet (klinkt zo ondankbaar!) maar heb ik juist nog meer behoefte om het met iemand te delen. Morgen moet ik alleen naar de gyn en ik zit erover na te denken om toch mijn moeder te bellen om haar mee te vragen.

    -Zwangerschapsklachten: Misselijk, vocht vasthouden, slechte huid. Allemaal wel te doen al hoop ik dat die verdomde misselijkheid niet weer 16 weken aanhoudt.
     
  11. IS88

    IS88 Fanatiek lid

    8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

    Mag ik ook bij jullie op het lijstje? Waarschijnlijk eind november/begin december uitgerekend. Bij mijn dochter ben ik ingeleid omdat ik bijna 2 weken overtijd liep. Ik gok er op dat dit dus een december kindje gaat worden :)

    Ik ben 26 jaar, heb een dochter van bijna 15 maanden, dit is ons tweede kindje. Ik had niet verwacht dat ik in ronde 3 al zwanger zou zijn omdat het de vorige keer 10 maanden duurde. Het is wel super gewenst :D
     
  12. KleineFee

    KleineFee Bekend lid

    22 feb 2015
    820
    307
    63
    -IS88: Gefeliciteerd en welkom! Op welke uitgerekende datum mag ik je plaatsen?
     
  13. mavane

    mavane Bekend lid

    14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nog 4 dagen voor nod dus vind het nog wel spannend. Heb sinds vanavond tepels die in de brand staan. Had al paar dagen soort bandenpijn waardoor ik dacht zwanger te zijn. Weeig gevoel in mijn buik en dat was het wel. Mijn testen zijn nog licht, maar streep is een streep :)

    Welkom dames! En gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
     
  14. IS88

    IS88 Fanatiek lid

    8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Thanks :)
    1 dec is prima!
     
  15. IS88

    IS88 Fanatiek lid

    8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Kleine Fee heb je morgen je afspraak bij de gyn? 23-3? (Ipv 23-2??) sterkte alvast!
     
  16. KleineFee

    KleineFee Bekend lid

    22 feb 2015
    820
    307
    63
    -IS88: Prima, dan zet ik het er morgen op! Haha wat stom van me, morgen inderdaad om 8.30 al aan de beurt. Puur en alleen om te kijken naar het spiraaltje, denk sowieso dat er rond deze termijn nog niks te zien is.
     
  17. fryslangirl

    fryslangirl Actief lid

    13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Ik was nog steeds een beetje onzeker. Maar vanochtend had ik dan ook een knaller van een zwangerschapstest :D:D nu durf ik toch wel definitief blij te zijn :)

    ben benieuwd hoe het bij de gynaecoloog gaat kleine fee!! Benieuwd of ze wat kunnen zien!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. mavane

    mavane Bekend lid

    14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is een mooie test!! Hoever zit je nu voir nod?
     
  19. mavane

    mavane Bekend lid

    14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn test van vandaag, 3 dagen voor nod :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. mavane

    mavane Bekend lid

    14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer stop jij met testen fryslangirl? haha ik blijf ook maar doorgaan, maar moet toch maar eens klaar zijn
     

Deel Deze Pagina