1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chats

    Chats Niet meer actief

    Zo meiden na een drukke week zal ik komende tijd weer wat meer reageren.
    Ook hier verjaardagen en feestjes gehad dus weinig tijd gehad om te reageren. Volgende week meer tijd!

    Spannend lies! Hopelijk heeft de kleine er weinig last van!

    Mooie buik foto's meiden!!
    Ik was al bang dat ik de enige was met een zichtbare buik haha

    Ook hier wel last van de buik. Het schijnen de banden en baarmoeder te zijn die uitrekken.

    Qua energie gaat het hier super!!!
    Door de misselijkheid 10 weken niets kunnen doen en nu kan ik avonds weer weg of een filmpje kijken. Heerlijk!!!!
    Meiden gewoon de rust pakken die je kan pakken; powernapje op de bank doet wonderen!!

    Mannen.... zucht... tja....af en toe maar gelijk geven doet wonderen haha

    Ook hier aan het aftellen voor de 20 weken echo. Dinsdag a.s. Spannend!!!
    Ook dan naar de vk dus een mooi baby checkup dagje haha
     
  2. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Lekker buikje hoor @Boedah groeit goed jullie kleintje. ;)

    @JG1986 Gefeliciteerd nog met je man en met jullie dochter!

    @Lies1611 Oeh dat is toch wel even schrikken zeg. Maar het klinkt alsof het helemaal geen kwaad kan, dus ik hoop dat je je er niet te druk om maakt. Al heb je natuurlijk het liefste dat het gewoon 3 aders waren ipv 2. Dat begrijp ik heel goed!


    Ik heb vandaag onze kinderwagen besteld. Gewoon de meest simpele die je je kunt bedenken zowat, ik vond het zonde om bijvoorbeeld 1000 a 1200 euro uit te geven aan een kinderwagen. Ze verkleuren meestal wat snel, en dan zou ik echt huilen als mijn mooie dure wagen zo snel niet meer mooi is.
    Dus ik heb gewoon een X-Adventure Domino gekocht. Ik kreeg er nog een gratis luiertas, en autostoeltje bij.
    MAAR omdat ik de babykamer daar ook heb gekocht, kreeg ik nog 89 euro extra korting. Dus voor nog geen 300 euro heb ik een mooie simpele nieuwe wagen.

    Toen liep ik beneden naar de kleding.. En toen vond ik een nieuwe Puckababy slaapzak dik dik dik afgeprijsd. (Van 70 naar 20 euro) de New Born Teddy.

    Ben echt blij! :D
    Heb ons kleintje niet zo heel vaak gevoeld vandaag, maar ben behoorlijk druk geweest dus dan voel je het wat minder snel. :roflmao:
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  3. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ik ben blij voor je @Chats heerlijk dat je je weer een stuk fitter voelt. Super!
    Doe maar lekker leuke dingen. En geniet er vooral van! :D
     
  4. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Boedah, jaa zo bijzonder! En ergens werkt het ook nog ook, dus dat is wel fijn.

    Lies, precies, wij hebben goede hoop met je mee!

    Chats, ik vind het ook echt super fijn voor je dat de misselijkheid zo goed is afgenomen. Nu kun je gewoon weer lekker genieten van je zwangerschap!
    Spannend, wij hebben gezellig samen de 20 weken echo dinsdag ;)

    Prettykitty, kijk dat is nog eens lekker shoppen zo! Heerlijk al die kortingen haha.
    Wij hebben overigens onze kinderwagen via mp gekocht en met veel geluk ook; voor weinig geld én nog in een zo goed als nieuwe staat! Ik vind het ook zonde om er 1000 of meer aan uit te geven en het gebruik wordt naarmate ze ouder worden uiteindelijk alleen maar minder.
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  5. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Oh wat super @Jairy0811 ik heb Marktplaats ook weken afgestruind maar moet zeggen dat er bij mij weinig mooie wagens worden verkocht. Of niet echt voor een goede prijs, als nog betaal je dan de hoofdprijs. Dus vandaar heb ik deze maar gekocht. Was nog geen 300 euro kwijt, vond ik wel een extreem goede deal. :D
     
  6. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Goeie deal prettykitty!

    Ik vind het ook zonde om er zoveel aan uit te geven. Wij hebben het geluk dat we de kinderwagen van mijn ouders krijgen :).

    Pas zag ik met mn moeder de mutsy farmer staan, en die liep wel lekker, dus waarschijnlijk wordt dat hem!

    Wij zijn trouwens nu ook uit de jongens naam, dus wat ze morgen ook zeggen.. komt helemaal goed :D
     
  7. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.121
    113
    @Prettykitty nee ik maak me niet heel druk, vooral omdat ze nu prima op schema lijkt te liggen. Het enige is dat dit over 2 weken anders kan zijn..
    Leuk zeg zo winkelen haha. Wij hebben een wagen van mn ouders gehad bij mn dochter, ook een super goedkope/simpele maar hij volstaat.

    Wij hebben hier nog geen naam. Help haha
     
  8. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Hey ladies, ik ben helemaal m'n buikfoto vergeten zie ik. Nu loop ik er een beetje tokkie bij, dus ik doe t morgen ff haha.
    @Chats wat fijn dat je je zoveel beter voelt! Geniet ervan!

    @Prettykitty Ah goed voor elkaar met dat shoppen! Dat zijn leuke prijsjes. Wij hebben bij de eerste een gebruikte mutsy transporter gekocht voor 100 euro, super mooi nog, en deze kunnen we nog wel een ronde gebruiken.

    @Boedah hoe was jouw 20 wk echo?

    Nog even dit...
    Moet heel ff m'n frustratie kwijt; m'n schoonzusje met haar zoontje kwamen zondag op de verjaardag van onze dochter, ze stapt de voordeur binnen en zegt doodleuk; ik geef je geen zoenen, want we hebben een heel besmettelijk virus bij ons. Ah fijn, leuk dat je er bent. Dus ik een beetje vragen wat het dan was, en of ze erover nagedacht had dat een virus wel eens niet zo goed kon zijn voor een zwangere vrouw en haar ongeboren kind. Nou nee maar dat zou wel wat meevallen zei ze. Nou mijn dag was al verpest. (Lang leve de hormonsters, plus dat ik haar al niet uit kan staan) maandagnacht word ik dus wakker met enorme buikkrampen, ja hoor, diarree en vreselijk overgeven, gister de hele dag op bed gelegen en niks binnen gehouden. Vandaag gaat t weer redelijk, maar nog wel last van m'n buik. Maar goed, nu wil ik haar wel graag even vertellen dat ze, als ze weer eens zoiets heeft, hier dan niet hoeft te komen, maar mijn man vindt dat wat overdreven. Wat vinden jullie?
     
  9. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Ik mag vanavond pas JG :( Ik ben zoooo zenuwachtig!!

    Ik zou het je schoonzus wel duidelijk maken, zometeen komt ze ook langs met een virus als het kleintje er net is!
     
  10. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ah bah, niks aan dat wachten als je zo zenuwachtig bent. Wij hebben m a.s. maandag, en ik ben ook zo zenuwachtig! Succes, ik duim voor je!

    Nou maar als de kleine er is dan zeg ik zeker tegen iedereen dat ze niet mogen komen als ze ziek zijn! Bij onze dochter was ik daar ook heel stipt in.
     
  11. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Lijkt me een goede regel JG!
    Nu dat nieuws van een baby'tje wat is overleden door contact met iemand met een koortslip bijvoorbeeld.. Brr moet je toch niet aan denken!

    Ik laat jullie straks even weten hoe de echo was. Nu zo bibberend die kant op....
     
  12. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ja vreselijk! Zulke verhalen lees je eigenlijk al jaren, en nog zijn er mensen die t niet weten. Mijn moeder en haar vriend hebben ook regelmatig koortsuitslag, doodsbang was ik toen ons meisje geboren werd. Gelukkig wist mijn moeder hoe gevaarlijk het is en kwam ze gewoon niet als ze het had. Nog steeds geeft ze haar geen kus als ze een koortslip heeft.
    Succes zometeen!!
     
  13. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Heel veel succes, Boedah! Op naar een mooie echo!

    Prettykitty, dat is zeker een goeie deal! Voor een nieuwe wandelwagen had je geen betere kunnen treffen ;)
    Wij hebben denk ik ook echt geluk gehad met onze wagen, hij stond er net op toen vriendlief hem vond en die heeft er meteen werk van gemaakt haha. Een week later stond ie al hier in huis. :D

    JG, Ik zou het je schoonzus ook wel even duidelijk maken. Als je ziek bent heb ik liever ook dat je thuis blijft en vooral niet langs komt, zwanger of met baby dat maakt me dan niet uit.
     
  14. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Net klaar, Het lag heel laag dus was moeilijk te zien allemaal.
    Placenta ligt voor de uitgang, dus daar krijg ik later extra controle voor.

    Verder is de baby helemaal goedgekeurd!
    We weten alleen het geslacht niet, want de beentjes bleven gekruist liggen :roflmao: Beetje jammer..
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  15. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Fijn dat de beeb goedgekeurd is @Boedah!! Jammer van die placenta, maar die kan nog wel opschuiven toch?
    Haha nog ff wachten dus op t geslacht, of laten jullie t nu een verrassing?
     
  16. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Wat spannend @Boedah
    Gelukkig is jullie kleine helemaal goed gekeurd. Heerlijk.

    Ik lig te genieten in bed. Ik ben nu zo zeker, heb al die keren dat ik twijfelde of ik echt de baby voelde, hem echt gevoeld.
    Hij schopte nu ZO duidelijk hihi, ik riep mijn vriend gelijk en die voelde het ook een paar keer. :D

    Ik reageer morgen op de rest! ♡
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  17. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Lekker he pretty kitty..

    We hebben er een nachtje over geslapen en vinden deze verrassing eigenlijk ook wel erg leuk. Dus waarschijnlijk zien wij bij de geboorte pas of het een jongen of een meisje is.

    Nu wel een zere beurse buik door al het getrek en geduw denk ik..
     
  18. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Boedah, super fijn dat de kleine is goedgekeurd! Wat betreft je placenta, hier had ik hem bij de oudste twee ook (deels) voor de uitgang liggen en is ie gaandeweg de zwangerschap mooi mee omhoog gegroeid, waardoor ik uiteindelijk gewoon natuurlijk en thuis mocht bevallen.
    Leuk dat jullie het geslacht nu als verrassing laten, dat maakt het natuurlijk niet minder leuk. :D

    Prettykitty, heerlijk is dat hè, kun je zo van genieten als ze zo lekker aanwezig aan het trappelen zijn.
     
  19. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2017


    1 december:
    Samantha2017 - 28 jaar - 2de kindje

    4 december:
    Leanai - 33 jaar - 2de kindje

    5 december:
    Sereenalian - 34 jaar - 3de kindje
    Lies1611 - 28 jaar- 2de kindje

    6 december:
    Ziva15 - ?? - 5de kindje

    9 december:

    Prettykitty- 26 jaar - 1ste kindje

    10 december:
    Jairy0811 - 27 jaar - 3de kindje

    11 december:
    Boedah - 28 jaar - 1ste kindje

    12 december:
    LilyOlivia - 36 jaar - 3de kindje
    JG1986 - 31 jaar - 2de kindje

    13 december:
    Kel1989- 28 jaar - 2de kindje
    MariaF- 35 jaar - 1ste kindje
    Nic82 - 34 jaar - 1ste kindje

    14 december:
    Chats - 33 jaar - 1ste kindje
    Monet- 26 jaar - 2de kindje

    17 december:
    Kroelen - 28 jaar - 3de kindje


    afspraken:
    24 juli: JG1986 20 weken echo
    25 Juli: Prettykitty 20 weken echo
    25 juli: MariaF 20 weken echo
    25 juli: chats 20 weken echo en controle vk
    25 juli: Jairy0811 20 weken echo
    26 juli: Monet 20 weken echo


    Ik heb de lijst weer even naar voren gehaald en aangepast, waarbij ik de lege datums er ook tussenuit heb gehaald - als dat niet erg is.
    :oops:
     
  20. Boedah

    Boedah Niet meer actief

Deel Deze Pagina