1 t/m 15 december 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boedah, 6 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.035
    3.117
    113
    Haha nee je kan het ook niet weten maar het lijkt me een jongetje. Vind het een schattig jongetjes hoofd hebben op de fotos!
     
  2. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Boedah, wat een prachtige foto's! Kleintje ligt er ook zo schattig bij!

    Wij mogen dinsdagavond, ben zo benieuwd. De vorige keer lag de kleine man deels met zn snoetje in de placenta, al hebben we toen toch nog een mooi plaatje meegekregen.
     
  3. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Oohh ik ben benieuwd!!
     
  4. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.035
    3.117
    113
    Nog een paar weekjes geduld!!
     
  5. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ik dacht ook meteen een jongetje @Boedah ! Ben benieuwd of we het goed hebben!
    M'n jas is ook binnen, helaas te klein :(
    Heb nu maar een nieuwe besteld bij zalando...
     
  6. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.035
    3.117
    113
    @JG1986 aah jammer! Grappig dat je ook een jongen denkt :D
     
  7. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Ah jammer van je jas!

    Haha nou wie weet!!
    Ik denk ook een jongen, maar niet speciaal door deze echo, ik denk het al vanaf het begin.

    Mijn vriend denkt al vanaf het begin een meisje..
     
  8. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ik denk idd ook een jongen @Boedah hihi maar wie weet zitten we er allemaal wel hartstikke naast.

    Zonde zeg van je jas, nu moet je alsnog een nieuwe jas kopen @JG1986

    Morgen ben ik alweer 27 weken zwanger. Gaat aan de ene kant best wel hard, maar kan me ook niet snel genoeg gaan.

    Vind het ook nog steeds super onwerkelijk dat ik een baby in mijn buik heb. :roflmao:
    Al heb ik nu toch al lang genoeg aan het idee kunnen wennen.

    @Jairy0811 Dinsdagavond is alweer bijna! Leuk dat je dan weer even naar jullie kleine mannetje mogen kijken. Hopelijk werkt hij nu wel mee, haha ons jochie lag er ook niet zo goed voor.
    Maar wij mogen over 2 weken en 1 dag weer even naar hem gluren.
    Ben wel benieuwd naar zijn gezichtje!

    Vanaf de echo foto's die we nu hebben zeggen familie-leden (en mijn vriend) dat hij mijn kin heeft haha, en ik denk ook te zien dat hij zijn mondje ook van mij heeft.

    Hebben jullie trouwens ook vaak een kontje/hoofdje uitpuilen in jullie buik? Bij mij zie je dan gewoon z'n hele vervorming. :roflmao: Echt grappig!
    (En ik voel het ook opkomen, soms krijg ik er gewoon een opvlieger van?) :p
     
  9. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Haha ja hier ook idd een soort aanloopje naar een (in ons geval) uitpuilende rug. Waarschijnlijk duwt ons beebje met de ellebogen in m'n ribben, daar word ik niet altijd blij van :rolleyes:
    Ik vind t zo knap als iemand kan voelen welk lichaamsdeel er uitpuilt! Ik heb een te dikke huid (vetlaag;)) denk ik om daar onderscheid in te maken. De gyn vertelde me waar bepaalde lichaamsdelen nu zitten dus vandaar dat ik dat weet.
    Leuk weer die aankomende echo's! Ik mag 3 oktober weer voor een echo en reguliere controle bij de vk en de gyn
     
  10. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Hahaha ik zeg altijd dat het zijn kontje is. Maar eigenlijk heb ik helemaal geen idee wat het is!
    In het begin voelde het wel als een kontje, maar zou ook zijn ruggetje kunnen wezen of een hoofdje. :o: Hehehe

    Hier deed de vk laatst ook een poging om te voelen. Ze zei oh zijn hoofdje ligt bovenaan.. uhhh nu niet meer! Hij draait weg onder mijn handen..
    Ja ik weet het vk :roflmao: doet ie juist altijd!
    Hij vind het volgens mij helemaal niks al die controle's.

    Hij heeft mijn ribben gelukkig nog niet gevonden, maar hij zit behoorlijk hoog dus ik denk dat het niet heel erg lang meer gaat duren. :rolleyes:
     
  11. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ooh ik hoop dat die van ons ook nog gaat draaien, ligt al vanaf de eerste echo dwars, eerst echt overdwars en nu met de billen naar beneden...
    Tijdens de controles beukt ie wel telkens keihard tegen dat apparaat aan, afgelopen week mocht onze dochter dat doen en die schrok zich wild van t harde geluid haha
    Oeh wees maar blij dat ie je ribben nog niet raakt, dat doet zeer!!
     
  12. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Aaah je dochter! Arm kind haha. Zou me ook rot schrikken!
    Die van ons beukt ook elke keer tegen dat apparaat, meestal eerst slaan en dan nog eens schoppen. :roflmao: Gaat wat worden die ondeugende baby's van ons. ;)

    Ja hoop dat hij mijn ribben lekker overslaat. Lijkt me echt loeipijnlijk.
    Gelukkig heeft hij mijn maag ook niet meer geraakt na die ene keer.
     
  13. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Onze dochter deed dat ook, en die vindt t nu heel leuk om luchtgitaar te spelen en te trommelen op alles wat ze maar kan bedenken, dus ik denk dat we straks een bandje kunnen beginnen :roflmao:
    Gelukkig maar dat ie je maag ook overslaat, das ook naar :confused:
     
  14. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Ohh ik ben zo benieuwd of jullie allemaal gelijk hebben!!

    Ik zei van de week ook al: bijna 28 weken, maar van mij mocht het al wel december zijn.. kan echt niet meer wachten!!

    Die pretecho was echt leuk, je zou zo elke week gaan als het niet zoveel koste :roflmao:

    Hier nog geen kontje ofzo gevoeld volgens mij. Net als de hik, ook nog nooit gevoeld volgens mij! Gelukkig ook niet bij mn ribben ofzo.

    Gister bij de echo zei ze dat het vaak zo laag ligt omdat daar een slagader van mij ligt, daar kruipt het steeds tegen aan omdat dat vertrouwd klinkt/voeld. Vond ik wel een mooie uitleg :)
     
  15. kroelen

    kroelen Actief lid

    12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

    Leuk al die echo's

    Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie nog een kleine paar weken en tikke we de 30 weken aan..best apart dat we met zijn alle van af de 6de a 7de week contact hebben met elkaar en nu alweer bijna 30 weken allemaal zijn..de tijd gaat best snel hoor..

    Zoals ik al eerder hier in een bericht geplaatst had schopt die kleine echt me ribben aangort het is zo een benauwd gevoel dat je van schrik op zei schiet of omhoog hahaha..
    Ik ben trouwens in totaal 9 kilo aan gekomen jeetje mina en zo een grootte buik heb ik niet hoor mijn buik is nog geen voetbal ik denk eerder de grote van een meloen ma dan nog iets kleiner hahahah..najah ik maak me daar nie eens meer druk om..
    Ik moet wel zeggen dat ik vocht vast hou in me benen het meeste..
    Aan me gezicht nog niks te zien gelukkig..ken nog komen hahaha..

    Ik krijg 3 oktober ook weer een controle bij verloskundige en ik krijg een vingerprik????ik zei eerst hoef ik nietttt hahahah ma goed is voor me ijzer want goh meid je ziet zooooo wit..jaaaa daf zal allemaal wel ik ben nie zo bang voor naalden maar een vinger prik lijkt me gewoon nie fijn als me nagel al afbreekt dan denk ik oew..ben nie kleinzerig ofzo hoor ma bij me vingers heb ik zo een akelig gevoel..denk dat het te vergelijken is als je na tv kijkt en ik zie iemand die aan zijn ogen geholpen word gohhh word daar nie goed van..hopelijk valt het mee met die vingerprik heb het gewoon nog nooit gehad hahahaha..
    Voir alles is een eerste keer he..

    Hoe staat het met jullie meiden..?
    Houden jullie vocht vast hebben jullie al een dikker gezicht..

    Wat vinden jullie mannen ervan nou dat de datum best snel in zicht komt..mijn man ks zo een nuchter iemand babaha het beoit hem ook echt nie..hij is als die thuis komt gelijk met die kinderen bezig en als hun op bed liggen zegt hij zoooo en hoe is die kleine in je biik..en dan zeg ik lekker druk hahaha en dan is zijn antwoord goed zo hahahah af en toe denk ik krijg het heen en weer hahahahaha..zal voir hem humor zijn denk ik..


    Ow en dat witte pistolet met filet mmmmm ik kan nie wachtennnn..
     
  16. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    @kroelen een vingerprik doet minder zeer dan als je nagel afbreekt hoor hihi. Lekker is anders natuurlijk, maar het valt wel mee hoor. (Je schrikt alleen een beetje want je hoort het geluidje van het naaldje)

    Ik ben al een uur wakker. Bah!

    Heb gelukkig geen last van mijn ribben. Maar wel een beetje een benauwd gevoel.. En het regent hier dus nu ben ik klaar wakker van al die geluiden.

    Mijn vriend kan niet wachten totdat de baby is geboren! Ik heb er natuurlijk ook veel zin in, maar hij nog meer. (Komt denk omdat ik de baby voel enzo, en een lichte angst voor de bevalling haha) :roflmao:

    Ik houd ook al wel vocht vast! Zie het wel een beetje in mijn voeten. Laatste keer bij de vk was mijn bloeddruk prima. Dus zal er wel bij horen. :rolleyes:


    @Boedah Ja ben benieuwd of je team jongetje komt versterken, of dat het toch een meisje is! :p 50/50!

    En inderdaad. Vind vooral die 3D echo's best aan de prijs.
     
  17. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Hier nog een nachtbraker! Dochterlief is mega verkouden en sliep vannacht bij ons in bed. Dat wil ze anders nooit, maar als ze ziek is dan wel, en dan mag dat ook. Maar manlief snurkt ook als een malle, en de beeb was heel druk, dus daar lag ik wakker te koekeloeren de halve nacht... Pffff.. Gelukkig mocht ik vanmorgen lekker bijslapen :)
    Ik houd gelukkig nog geen vocht vast, was bij de eerste net een kamerolifant, dus ik hoop dat het nu niet gaat gebeuren.
    Die vingerprikken stellen idd niet zo heel veel voor, ik prik mezelf nu 4 x per dag.
    Mijn man vindt t allemaal wel mooi, maar hij is een nuchtere noorderling en laat t allemaal niet zo merken dat ie t spannend vindt. Dat komt tijdens de bevalling wel weer denk ik.
    Gister weer ff met de namen bezig geweest, hebben nu 2 totaal andere namen dan we hadden, maar we zijn wel beide enthousiast :D Dus deze 2 laten we ff inweken.
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  18. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ja echt? Twee andere namen? Geen hormoon-namen? :roflmao: Haha ik stond laatst te douchen en toen wilde ik opeens onze zoon Ravi noemen. (Leuke naam, maar onze naam staat echt al maanden vast) :rolleyes: Die ga ik mooi niet meer veranderen hehehe.
     
  19. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Hier juist vannacht ein-de-lijk een hele nacht doorgeslapen! Was echt verbaasd dat ik wakker werd en het al 9:00 was.

    Vriend vind het hier wel spannend, maar je ziet hem er gewoon ingroeien de afgelopen maanden. Zo schattig om te zien!
     
  20. JG1986

    JG1986 Bekend lid

    10 apr 2017
    652
    243
    43
    Haha @Prettykitty ik weet t niet. Ik vind t zoooo moeilijk! Ik ga ze ook gewoon delen hier, voor een meisje hebben we nu C.harlie (of met y of ey op het einde) en voor een jongen O.tis al ben ik ook nog steeds blij met L.ennon, maar O.tis past beter bij onze achternaam.
    We waren bij deze namen allebei meteen enthousiast, en dat is nog niet eerder voorgekomen.

    Fijn @Boedah dat je lekker geslapen hebt! Ik heb nu slaapdienst op t werk, dus ook heerlijk ongestoord slapen zonder snurkende man en hoestende dochter haha...
     

Deel Deze Pagina