1 t/m 15 januari 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door TSCM, 2 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy2015

    Cindy2015 Fanatiek lid

    18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Ik voel me altijd zo'n hekkensluiter hiero, aangezien jullie tot twee weken (!) op mij voor lopen :p.
     
    woepie vindt dit leuk.
  2. Bubbels84

    Bubbels84 Fanatiek lid

    27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Je bent ook een hekkensluiter :p
    Wel irritant soms he.. bij dr 1e was ik ook een van dr laatste van t clubje. Bij de 2e juist een van de 1e en nu ook..
    Volgens mij is ook niet iedereen van de lijst meer actief toch?
     
  3. PAnniek

    PAnniek Bekend lid

    21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Nou valt best mee hoor Cindy, je scheelt maar een week met mij. Wie zegt dat je niet eerder bevalt, dan heeft ook niemand het meer over dat je laatste in de rij was ;)
     
  4. Cindy2015

    Cindy2015 Fanatiek lid

    18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Haha nee dat klopt PAnniek. Maar bijna 16 weken zwanger klinkt toch al heel anders dan ruim 14 weken :p. En de vorige keer was ik 26 augustus uitgerekend en dus ook laat in het 'clubje'. Heb nu nog zitten hopen dat het toch 16 januari werd, zodat ik een keer vroeg was, maar helaas :p.
     
    PAnniek vindt dit leuk.
  5. Plantenbak12

    2 jan 2016
    45
    8
    8
    NULL
    NULL
    hi allemaal,

    ik heb echt een hele tijd niet geschreven. Ben zo ontzettend misselijk geweest en moe. Moet eerlijk zeggen dat ik nu eindelijk weer wat energie heb voor iets anders dan 'overleven' en zorgen voor mijn kleine meid thuis. Sinds deze week ga ik sinds lange tijd weer eens na 19:30 uur naar bed :D

    Goed om te lezen dat veel van jullie goed nieuws hebben gehad qua echo's en NIPT uitslagen. Hier tot nu toe ook alles goed. Inmiddels 15 weken en 1 dag op weg. Nu we al een baby thuis hebben, gaat de tijd zo snel. Heb soms niet eens tijd om na te denken dat ik weer opnieuw zwanger ben. Terwijl toen ik zwanger was van de eerste nu alleen maar bezig was met bedenken hoe het zal zijn als ze er zou zijn.

    Wij krijgen overigens nog een MEISJE :p
     
    woepie, Mieksel, EvelyndeB en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Bubbels84

    Bubbels84 Fanatiek lid

    27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018

    1 januari
    Woepie - 2e kindje (meisje)

    2 januari
    TSCM - 32 jaar - 3de kindje
    Merelv - 31 jaar - 1e kindje (MMM) (geheim)
    Alienqueen - 24 jaar - 1e kindje


    3 januari
    Bubbels84 - 32 jaar - 3e kindje (jongen)

    5 januari
    Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM)

    6 januari
    Ieniemienie - 23 jaar - 1e kindje (verrassing)

    7 januari

    PAnniek - 31 jaar- 2e kindje (verrassing)

    8 januari

    Doetzie - 2e kindje
    Saar88 - 28 jaar -1e kindje (meisje)

    9 januari
    Bloem1988 - 28 jaar - 3e kindje

    11 januari

    Immy-34 jaar-2e kindje
    Plantenbak12 - 26 jaar - 2e kindje (meisje)
    EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje


    12 januari
    Jk84 - 32 jaar - 1e kindje (meisje)
    Hoffje88 - 28 jaar - 1e kindje

    15 januari

    Keef85 - 32 jaar - 2e kindje
    Cindy2015 - 34 jaar - 2e kindje (jongen)


    Afsprakenlijstje:


    25 juli - hoffje88 controle vk
    25 juli - Bubbels echo en controle
    1 augustus - PAnniek controle zkh en echo
    7 augustus - Jk84 controle vk
    10 augustus - Bubbels 20w echo
    14 augustus - Alienqueen 20w echo
    21 augustus - Ieniemienie 20w echo
    24 augustus - Bubbels controle vk
    29 augustus - Jk84 20w echo
    30 augustus - PAnniek 20w echo/GUO


    ☆ Sterretjes ☆
    Katsje
    Ashleyrachel
    Plusje 7+1
    Kleintje85 7+3

    In totaal tot nu toe: 2 BOYS 4 GIRLS 2 VERRASSING 1 GEHEIM
     
  7. EvelyndeB

    EvelyndeB Fanatiek lid

    26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Fijn weer wat van je te horen Plantenbak! (hoe kom je trouwens bij die nickname?)

    Heel herkenbaar dat het snel gaat nu je al een kleine hebt! Ik heb ook weinig tijd om er mee bezig te zijn! Hoe oud is de jouwe? De mijne 20 maanden en ze begint op tijd met peuterpuberen.... NEE is haar favoriete woord en de oplossing voor haar zin niet krijgen is op de grond gaan zitten krijsen o_O

    Overigens ben ik heel blij met deze zwangerschap en verheug ik me enorm op weer zo'n kleine baby. Fijn gezellig borstvoeding geven, lekker zo'n kleintje op m'n buik in de draagdoek....... maar ik vind het ook erg spannend. De vorige keer had ik namelijk alle tijd voor onze kleine meid, en kon ik als zij sliep, lekker tijd voor mezelf pakken. Maar als deze baby komt, loopt er ook een klein meisje van 2 jaar en 3 maanden rond........ Hoe ga ik dat in vredesnaam allemaal doen zonder totaal oververmoeid te raken?!:eek:

    Nouja, het zal zichzelf wel gaan wijzen tegen die tijd hè....
     
  8. Bubbels84

    Bubbels84 Fanatiek lid

    27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    hahahaha dat is soms gewoon een kwestie van overleven. Ik weet nog wel dat ik in de eerste maand(en) soms zooo moe was smiddags. maar die eigenwijze drol van een oudste van mij sliep al met 1,5 niet meer. Dus een middagdutje was er niet bij. Dat vond ik wel heel erg pittig.
    En wat nog leuker is, zit jij net helemaal aangekoppeld en wel borstvoeding te geven, gaan ze dan een kast overhoop halen. Want ja mama kan nu toch niet naar ze toe rennen.
    Mijn oudste was 22 maanden toen haar zusje geboren werd. Nu zal de jongste straks 2,5 jaar zijn.

    Ik zit momenteel 2 uur niks te doen tijdens de OGTT (suikertest). borrringgg
     
  9. Mieksel

    Mieksel Fanatiek lid

    15 okt 2013
    1.712
    187
    63
    Succes Bubbels84!

    Evelynde: herkenbaar! Maak me daar ook wel wat zorgen om....
    Missch ff aflevering van zandkasteel ervoor en mama slaapje op de bank
     
  10. PAnniek

    PAnniek Bekend lid

    21 mrt 2017
    726
    413
    63
  11. woepie

    woepie Actief lid

    13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben ook wel trots op mijn eerste plek moet ik zeggen whahaha! Maar het zegt idd helemaal niets!

    Daarnaast ben ik ook blij dat ik geen kleintjes van rond de 2 heb lopen want dat lijkt me echt te heftig. Wij begonnen destijds met "proberen" toen ons zoontje goed 2 was. We dachten dan is hij tenminste 3 als de jongste komt. Helaas ging dat ook niet helemaal zoals gehoopt. Ons ventje is 5,5 als nummer 2 kom t omdat het gewoon zoooo lang heeft geduurd voordat ik weer zwanger werd. En dat heeft ook heel veel energie en tranen gekost kan ik je vertellen. Dus ach......het enige wat je kunt doen is meegaan met de stroming ;)
    Nu ik af en toe wat voel merk ik ook weer de onrust als ik ff niks heb gevoeld. Ja het is ook nooit goed he......vertrouwen. .....ooommmm....adem in en uit
     
  12. Bubbels84

    Bubbels84 Fanatiek lid

    27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Test zit er weer op! Hoor di tijdens controle de uitslag.
    Maar ga er vanuit dat als t mis is ze wel hadden gebeld toch?

    Ik twijfel nog steeds of ik mini nu wel of niet soms voel. Overtuigend is t nog niet in ieder geval.

    Ik ben vandaag (als a creatief) in een freubel bui geweest. Heb een speenkoord en speeltje om op te hangen gemaakt van kralen.
    Echt best leuk gelukt al zeg ik t zelf haha
     
  13. PAnniek

    PAnniek Bekend lid

    21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Hier nu 100% zeker de kleine gevoeld, gisteravond toen ik net in bed lag. Waren best wat plopjes achter elkaar, het voelde alsof ie aan het draaien was. Zo'n fijn gevoel!
    Kan niet wachten tot 1 augustus en we m weer mogen bewonderen! :D
     
    Saar88, EvelyndeB en Mieksel vinden dit leuk.
  14. Bubbels84

    Bubbels84 Fanatiek lid

    27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Jalloeerrrsss ij wil ook plopjes voelen
     
  15. EvelyndeB

    EvelyndeB Fanatiek lid

    26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Pffff, heb ineens last van m'n spieren in m'n bovenrug! Weet ook niet waar t vandaan komt: onderrug of nek? Het is in elk geval heel vervelend, kan ook geen houding vinden waarin het minder is, behalve plat op m'n buik. En laat dat nou net niet lekker liggen met die gevoelige boobies en dat bolletje daar beneden... :/
     
  16. Plantenbak12

    2 jan 2016
    45
    8
    8
    NULL
    NULL
    Ik voel de kleine meid ook heel soms. Kleine plopjes of echt een mini schopje achtig. Lastig te omschrijven. We hebben thuis een Angelsound en luisteren 2x in de week zelf naar haar hartje. Hebben we bij de eerste ook gedaan omdat ik zo onzeker was. Nu is het eigenlijk meer de voor leuk. Echt bijzonder om dan samen even te luisteren.

    @EvelyndeB : Ons eerste kindje is nu net 6 maanden geweest. Erg snel op elkaar dus allemaal. Sjouw me op sommige dagen best een ongeluk met haar. Gelukkig is ze tot nu toe een ontzettend makkelijk kindje. Slaapt al een maand van 19 tot 7 en al na 2 maanden van 22 tot 6. Dus gelukkig kom ik wel aan mn rust toe in de nacht. Alleen als je thuis komt uit je werk ofzo is het bankhangen er niet meer bij. Spelen, zorgen, eten geven, spullen inpakken/klaarleggen voor de volgende dag. Mijn man is elke ochtend nog voor 5 uur de deur uit, dus elke ochtend ben ik met haar in de weer. Maaaaar... dat doen we hartstikke goed samen!

    Hebben jullie al namen of over de kamertjes nagedacht?
     
  17. Bubbels84

    Bubbels84 Fanatiek lid

    27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Ik heb 1 naam die steeds blijft hangen..
    Maat we overwegen nog steeds van alles.

    Kamer hebben we de meubels van de oudste al, die gaat door naar de peuter kamer.
    Accessoires ben ik al langzaam aan aan het kopen, doen grijs met (mint) groen
     
  18. jk84

    jk84 Bekend lid

    6 feb 2017
    594
    264
    63
    Ik heb sinds vanochtend een heel krampachtig, toch wel pijnlijk, gevoel in m'n baarmoeder, nu ik zit gaat het wel maar lopen deed net echt veel pijn. Het is nu al vanaf 06:45 en nog steeds niet weg.

    Herkend iemand dit? Is het misschien groeien vd Bm? If juist iets waarover ik de verloskundige moet bellen?
     
  19. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Als je twijfelt, zou ik gewoon je vk bellen. Ik herken het zelf niet.
     
  20. jk84

    jk84 Bekend lid

    6 feb 2017
    594
    264
    63
    Hmm, als ik wat rondneus op internet is het misschien toch groeipijn van m'n bm. Stekende pijn, zwaar gevoel... precies wat ik voel. Was écht niet fijn tijdens het lopen
     

Deel Deze Pagina